Läpikuultava paita ja pelkät rintaliivit alle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voit laittaa ihan mitä ikinä tahdot, muiden mielipiteistä ei tarvitse välittää.

Voi olla, että tuolla asuvalinnalla saat hiukan paheksuvia katseita perääsi tai lutkamaisia ajatuksia tai muuta ahdasmielisten ihmisten mieliin.
miehiltä myös,

mutta jos itse tunnet olosi siinä kotoisaksi niin anna mennä, kesä on vain kerran vuodessa.

Itse laittaisin läpikuultavan paidan alle olkaimettoman topin, mutta olenkin ahdasmielinen nipo :)

En tiiä mikä siinä on, mut nykyään kaikki valkoiset trikoot hohtaa läpi. En tiedä miksi.

Oon käyttänyt noita valkoisia tunikoita ja paitoja ihan surutta pelkkien rintsikoiden kanssa, vaikka läpi paistaakin.
Musta se on nykyään jopa kivankin näköstä, kun laittaa jotkut ihan eriväriset liivit kuin valkoiset sinne alle :) Seksikkät mustat tai romanttiset tummanpunaset vai sähäkät siniset? :)

Tästä tuli mieleeni kesähelteillä bongattu täti, joka oli laittanut valkoiset,pitsiset mummorintsikat mustan tuubimekon alle, sitten että puhtaanvalkoiset, paksut olkaimet paistoivat kilometrin päähän:D Kaiken huipuksi mekko oli mielettömän likainen, täynnä tahroja. Tätillä oli musta likainen tukka ja tatskat ihossa.

Työhaastatteluun laitoin läpinäkyvän paidan ilman rintsikoita. Jalkaan tiukat mustat kiiltävät legginsit. Työhaastattelija katsoi nännejäni. Kehui vaatetustani ja sain paikan.!

Itse pukeuduin minihameeseen ilman pikkareita ja tiukkaan toppiin isolla kaula aukolla. Haastattelija tuijotti mun rintoja ja sekosi sanoissaan. istuin niin että haastattelijalla vapaa näkyvyys mun minihameen alle. Tykkäsin huomiosta ja sain työpaikan.

Yhteistyössä