oisko se nokian "timanttipuhelin" ok lahja 6v ja 8v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riina

Vieras
siis en sitä mallinumeroa muista, mut se musta jossa sininen tai punanen pieni ruutu edessä
ajattelin et jos 6v pojalle se musta-sin ja tytölle musta-pun
älytöntä toisaalta 6v ostaa jo puh mutta on kaveripaine :( pitää päästä kamuille ja niillä jo kännyt. ja kun ei toi kelloakaan vielä osaa...

mut onkohan se ihan pashakänny? hinta ois ainakin ok...

Meillä on neidillä ihan tollainen kiva peruspuhelin, ainoa ehto oli et siinä ois ees yksi kiva peli :xmas:
Mut siis joo, mä en vielä tolle 6 vuotta täyttävälle pojalle puhelinta osta, ja olen sanonutkin et saa eskarin jälkeisenä kesänä kuten siskonsakkin sai ja siihen asti saa oottaa jo ihan tasavertaisuuden nimissäkin :D

ei sen ikäset vielä tarvitse puhelinta!!
ottakaa järki käteen. vaikka muilla on kännykät niin ei tarvi omien saada. oppivat vaan siihen et ku sanovat että muillaki kvereilla on ni munkin pitää saada..
HALOO!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kakkonen sai sellaisen lahjaksi, ihan hyvältä vaikuttaa vaikka onkin 'karvanoppa-malli'. =)

Nyt tyhmänä kyselen et mitä tarkottaa karvanoppa-malli?
itsekin tota puhelinta olen kattelut, kun pojalle pitäs känny ostaa joululahjaks.

aatelkaa meidän poju on jo 11v ja nyt vasta saa oman kännyn

Alkuperäinen kirjoittaja haloo hei:
ottakaa järki käteen. vaikka muilla on kännykät niin ei tarvi omien saada. oppivat vaan siihen et ku sanovat että muillaki kvereilla on ni munkin pitää saada..
HALOO!!!!!!!!
Meillä tarvii, jotta voi ilmoittaa , että on koulusta kotona, ei kavereittensa takia

HALOO!!!!!!!!

Haloo haloo, qluuko, gntelen? :D

Puhelin on aivan mainio kapistus koulumatkoilla ja muuten lapsen turvana. Meillä järkeä on käytetty tällä tavoin jo kolmen lapsen kanssa, jotka ovat saaneet puhelimet viimeistään 7-vuotiaana. Suosittelen kyllä muillekin =)

HALOO!!!!!!!!

Kyllä meillä koululaisella on puhelin. Pitää mun tietää, onko poika tullut kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä on timanttipuhelin?

meidän 12 vuotias saa tämän sinisen version joululahjaksi

http://www.luurinetti.com/products.php?p=666407

Olisko kuule hiukka liian kallis ton ikäiselle :o eikö kannattais kokeilla ensin jotain halvempaa

Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
Kakkonen sai sellaisen lahjaksi, ihan hyvältä vaikuttaa vaikka onkin 'karvanoppa-malli'. =)

itsekin tota puhelinta olen kattelut, kun pojalle pitäs känny ostaa joululahjaks.

No se vaikuttaa ihan perusmallilta, ei kameraa tms,,

karvanoppa? meillä kyllä sanotaan karvalakki-malli

Alkuperäinen kirjoittaja hih:

karvanoppa? meillä kyllä sanotaan karvalakki-malli

joo :D me sanotaan karvanoppa. :D

miten sitten itse olette pärjännyt ilman kännykkää?
jos kerran omat lapsenne ei pärjää?

No haloo ! Meidän lapsuusaikaan lähes joka kodissa oli lankapuhelimiet !!! Meillä ei ole ollut lankaliittyymää enää kolmeen vuoteen. Paha sen lapsen on kotiintulostaan soitella, jos ei ole itsellä puhelinta...

miten sitten itse olette pärjännyt ilman kännykkää?
jos kerran omat lapsenne ei pärjää?

Hyvin, kännyistä ei silloin kyllä tiedetty mitään. Tosin ei meillä ollut lankapuhelintakaan. Miksi nykyajan tekniikkaa ei käytettäisi hyväksi, kun se helpottaa ja turvaa elämää?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä on timanttipuhelin?

meidän 12 vuotias saa tämän sinisen version joululahjaksi

http://www.luurinetti.com/products.php?p=666407

Olisko kuule hiukka liian kallis ton ikäiselle :o eikö kannattais kokeilla ensin jotain halvempaa

kiitos huolenpidosta.poika täyttää alkuvuodesta 13.8 vuotiaasta on oma kännykkä ollut.ei koskaan hukassa,rikki,suuria puhelinlaskuja eikä muitakaan ongelmia.
luotan kyllä poikani kykyyn huolehtia tästäkin.180? maksaa.tuossa luurinetissä näky hinta olevan kalleimmasta päästä

HALOO!!!!!!!!

HALOO!!! Meillä on 5-v. puhelin, ja on ihan tarpeellinen!

mulla on itellä 5v tyttö ja jotenkin hullulta kuulostaa et vuoden päästä ostaisin sille kännykän, eihän toi vielä edes liiku missään yksinkään ja tuskin paljoa enempää sit 6 veenäkään

Yhteistyössä