M
miksi?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minksi?:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta, nämä pukeutumisjutut tulevat luontevasti osana kasvatusta, kuin esim. se, että bussissa annetaan penkki ikääntyneelle, odotetaan omaa vuoroa, ei puhuta ruoka suussa, ei pidetä kyynärpäitä ruokapöydällä (tämän harva koululaisteni kavereistakaan huomaa), puhuessa katsotaan silmiin (kukaan lapsistani ei ole koskaan ollut selkäni takana luimija, jos kysytään esim. kuulumisia....
Niin, sanopa se että miksi pitää olla merkkivaatetta että osaa pukeutua? Ja Miksei SIISTI haalari kelpaa? Lapsia ovat kuitenkin. Ja kuten aiemmin sanoin, kaikilla ei ole varaakaan ja ne etiketti asiat ehtii oppia vähän myöhemminkin. Mä ainakin väitän että mun 1v8kk poikani ei tajua tuon taivaallista siitä mitä sillä on päällään, kunhan on vaatteet.
Haalarin kanssa ollaan ulkona pihaleikeissä, ei muualla. En sanonut, että vaatteiden pitää olla merkkivaatteeita, itse satun tykkäämään mainitsemistani merkeistä, mutta se ei toki estä minua välillä ostamasta kivan näköisiä vaatteita esim. lindeksiltä tai henkkamaukasta (sielläkin siis on paljon muutakin kuin hello kittya)
Kenenkäs päättämä absoluuttinen totuus on se että haalarissa ollaan "pihaleikeissä"? Kysyn vaan? Ethän sinä sitä päätä! Niin että väännä nyt rautalangasta että missä "säännöissä" näin sanotaan? Laissa???