Oisko aika uuden Kakku-kuva ketjun

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
oisko lisää??? näin muuten jossakin tähden muotoisen kakun, oisko kellään tietoo miten se tehdään, onko siihen oma muotti vai tehdäänkö ihan pyöreestä kakusta johon "tuikataan" sakarat sivuille??? :whistle:
On olemassa semmonen tähdenmuotonen vuoka :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
oisko lisää??? näin muuten jossakin tähden muotoisen kakun, oisko kellään tietoo miten se tehdään, onko siihen oma muotti vai tehdäänkö ihan pyöreestä kakusta johon "tuikataan" sakarat sivuille??? :whistle:
On olemassa semmonen tähdenmuotonen vuoka :)
tässä:
http://www.ullanunelma.fi/product_details.php?p=121
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
no nyt näkyy kuvat...lisää kakkuja tähän pinoon kiitos :wave: :hug:
hienoja kakkuja kaikki.
mut mun on iiihan pakko kysyä yksi hassu kysymys:
sie perfekta taidat olla sen verran nuori, ettet tiedä/muista mitä myytiin aikoinaan tuotemerkillä "perfekta"? ajattelin vaan, kun olet sen nimimerkiksi valinnut... :)
 
40+
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
no nyt näkyy kuvat...lisää kakkuja tähän pinoon kiitos :wave: :hug:
hienoja kakkuja kaikki.
mut mun on iiihan pakko kysyä yksi hassu kysymys:
sie perfekta taidat olla sen verran nuori, ettet tiedä/muista mitä myytiin aikoinaan tuotemerkillä "perfekta"? ajattelin vaan, kun olet sen nimimerkiksi valinnut... :)
Minäpä tiedän, mitä "Syystyttönen" tarkoittaa! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja 40+:
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
no nyt näkyy kuvat...lisää kakkuja tähän pinoon kiitos :wave: :hug:
hienoja kakkuja kaikki.
mut mun on iiihan pakko kysyä yksi hassu kysymys:
sie perfekta taidat olla sen verran nuori, ettet tiedä/muista mitä myytiin aikoinaan tuotemerkillä "perfekta"? ajattelin vaan, kun olet sen nimimerkiksi valinnut... :)
Minäpä tiedän, mitä "Syystyttönen" tarkoittaa! ;)
No mitä se tarkoittaa?
 
Tipu Topakka
Miten te saatte hienot pursotukset?? Mulla ne aina lussahtaa |O Laitan välillä rahkaa, välillä kerman jähmettäjää, vatkaan (ainakin näin luulen) tarpeeksi ja kerma on kylmää.. Silti kerma sulaa, kuin jätski :kieh:
 
Neidin 7 vuotiskakun eka vedos, harmi kun paremmasta ei ehtinyt ottaa kuvaa kun kymmenpäinen mukulalauma hyökkäs kimppuun niin äkkiä :(
Tän jouduin tekemään ilman malleja ja mitään kauheella kiireellä :D
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=89163744
 
,
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja 40+:
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
no nyt näkyy kuvat...lisää kakkuja tähän pinoon kiitos :wave: :hug:
hienoja kakkuja kaikki.
mut mun on iiihan pakko kysyä yksi hassu kysymys:
sie perfekta taidat olla sen verran nuori, ettet tiedä/muista mitä myytiin aikoinaan tuotemerkillä "perfekta"? ajattelin vaan, kun olet sen nimimerkiksi valinnut... :)
Minäpä tiedän, mitä "Syystyttönen" tarkoittaa! ;)
No mitä se tarkoittaa?
Perfekta oli 70-luvulla kuukautissuoja (side)-merkki.
Noihin siteisiin piti olla sellainen valkoinen vyö, johon se rätti kiinnitettiin. Ja meidän mutsi vielä yritti niitä ehdotella meikäläiselle, ne siteet oli kamalan paksuja, sen muistan. Se vyö oli "kiva", kun se näkyi napapaitojen ja housunkauluksen välistä. Ne oli sen ajan rätit siis hieman erilaisia ;) Että sellaista se Perfekta tarkoittaa. Muistaako muut?
 
Vieras
Minä käytän tosi paljon lasten leluja kakuissa. POjilla ollu merirosvoja ja viimeksi oli neidillä pini my little poni kakun päällä. Minusta tosi helppoa kun ei tarvi miettiä miten sais oikean näköisen jostain. pikkuautoja kans ollu pariin kertaan.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
http://www.aijaa.com/img/b/00528/2839596.jpg
Aivan ihana!
Mä olen ihan syksy höperö muutenkin :)
Syksyhöpero minäkin, ja kuopus sattui syntymään syyskuussa niin pääsin tekemään tämän 1-vuotiskakun jota olen jo aiemmin suunnitellut. :)

helpompi oli tehdä mitä ensin kuvittelin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
no nyt näkyy kuvat...lisää kakkuja tähän pinoon kiitos :wave: :hug:
hienoja kakkuja kaikki.
mut mun on iiihan pakko kysyä yksi hassu kysymys:
sie perfekta taidat olla sen verran nuori, ettet tiedä/muista mitä myytiin aikoinaan tuotemerkillä "perfekta"? ajattelin vaan, kun olet sen nimimerkiksi valinnut... :)
Kuu en tiiä mitä on myyty? eikai kumeja
:LOL: ?? en muista mistä sain päähäni tämän nikin.... :ashamed: aijuu olitkin jo vastannut tähän :whistle:
 

Yhteistyössä