Onko teillä aina kaapissa jotain varoilta

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
lahjaksi jos sattuu tulemaan esim. lapsen kaverin synttärit tms?

Tai ostatteko lapsille tai muille läheisille lahjoja joulua ja synttäreitä ajatellen jo etukäteen valmiiksi?

Minä en ennen ole ostanut valmiiksi mutta nyt jostain syystä niitä on alkanut kertymään :D
Vuoden vaihteessa ostin isälleni synttärilahjan vaikka synttärit ovat vasta heinäkuun lopulla :heart:

Kaappiin on kertynyt myös Alfred J. Kwak - dvd boxi. Muutamia kirjojakin.
Nyt alennusmyynneistä ostin muutaman prinsessa terottimen, muutaman prinsessa vihkon, pari nalle puh päiväkirjaa ja pari prinsessa mukia odottelemaan kummitytön ja esikoisen kavereitten synttäreitä =)
Voisi käydä vielä uuden kierroksen ja ostaa jotain muutakin jemmaan =)

Joskus on. Ostan aina, ku jotain kivaa ja edullista löytyy. Nyt on Lindexin yöpaitoja useampia kaapissa. Ne oli niin nättejä ja -70%. :o Ai juu ja kirjoja on pino tallessa, varalta. Annan omilleni joskus tai lahjaksi. Joulupakettiinkin voin kääriä noita.

Mä kyllä usein ostelen kaikkea mitä suunnittelen pitäväni hätävarana esim synttäreiden varalla mutta sit en maltakaan olla antamatta niitä omille muksuille. Esim toi Alfred J. Kwak...miten ihmeessä maltat olla antamatta sitä, eikö lapset tykkää vai eivätkö ole nähneet kätköäsi? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kyllä usein ostelen kaikkea mitä suunnittelen pitäväni hätävarana esim synttäreiden varalla mutta sit en maltakaan olla antamatta niitä omille muksuille. Esim toi Alfred J. Kwak...miten ihmeessä maltat olla antamatta sitä, eikö lapset tykkää vai eivätkö ole nähneet kätköäsi? :)

Ei ne tiedä kätköstä mitään :D ;) Minun kyllä on ollu vaikea olla avaamatta ja katsastamatta sitä :D
Kyllä tuolta kätköstä jotain pientä aina välillä lapsille löytyy jos esim. lähdetään pitkälle reissulle autolla niin saatan ottaa kirjan sieltä mitä saavat autossa selata tms. =)

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
ei ole.Lapsi ostaa itse omilla rahoillaan kaverile lahjan jonka arvo eon ENITÄN 10e. vitosellakin saa jo paljon kivaa.

No meidän lapset vielä niin pieniä etteivät itse osta mitään mistään ilman vanhempia :) Ja meinaan kyllä jatkossakin maksaa kavereitten lahjat. Ei lapsien omia rahojaan niihin tarvitse käyttää =)

Yhteistyössä