P
Panique
Vieras
Hei!
Laitanpa nyt tällaisen ikuisuuskysymyksen, jota palstalla aika ajoin vatvotaan, mutta alkoi todella huolestuttaa: siis rv 7+2 tänään menossa ja raskausoireet ollut aika voimakkaat alusta lähtien. Siis pahoinvointia ja rinnat arat. Linea negra ilmestyi muutama päivä sitten, tosin hyvin haaleana. Mutta, nyt on jo neljättä päivää ihan hyvä/normaali olo, ei siis r-oireita enää. Myös ln oli mielestäni tänä aamuna kadonnut. Ei mitään tiputteluja tai kipuja kuitenkaan.
Eka raskaus oli mulla täysin oireeton, vasta rv 30+ alkaen alkoi tulla selkäkipuja, turvotusta, rinnat kasvoivat jne. Mutta, nyt siis on ollut selkeitä oireita jo usean viikon ajan kunnes katosivat.
Pitäisiköhän tästä nyt todella huolestua ja varata aika ultraan??? Asutaan aika kaukana ultrauspaikoista, joten siihen menee melkein koko työpäivä, joten siksikin mietin että panikoinko nyt turhaan. Neuvola on vasta viikolla 10+3. Mitä mieltä olette? Onko kellekään käynyt samoin? Eikö keskenmenoon pääsääntöisesti liity vuoto/kipuilu?
Laitanpa nyt tällaisen ikuisuuskysymyksen, jota palstalla aika ajoin vatvotaan, mutta alkoi todella huolestuttaa: siis rv 7+2 tänään menossa ja raskausoireet ollut aika voimakkaat alusta lähtien. Siis pahoinvointia ja rinnat arat. Linea negra ilmestyi muutama päivä sitten, tosin hyvin haaleana. Mutta, nyt on jo neljättä päivää ihan hyvä/normaali olo, ei siis r-oireita enää. Myös ln oli mielestäni tänä aamuna kadonnut. Ei mitään tiputteluja tai kipuja kuitenkaan.
Eka raskaus oli mulla täysin oireeton, vasta rv 30+ alkaen alkoi tulla selkäkipuja, turvotusta, rinnat kasvoivat jne. Mutta, nyt siis on ollut selkeitä oireita jo usean viikon ajan kunnes katosivat.
Pitäisiköhän tästä nyt todella huolestua ja varata aika ultraan??? Asutaan aika kaukana ultrauspaikoista, joten siihen menee melkein koko työpäivä, joten siksikin mietin että panikoinko nyt turhaan. Neuvola on vasta viikolla 10+3. Mitä mieltä olette? Onko kellekään käynyt samoin? Eikö keskenmenoon pääsääntöisesti liity vuoto/kipuilu?