keskenmeno ohi vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muksuja 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muksuja 3

Jäsen
10.05.2009
78
0
6
mulla meni vawwa kesken 25.3.09 rv9+4,vuosin verta 2 vkoa,reilusti. kävin ultrassa 2 kertaa km jälk,kaikki näytti tulleen ulos.raskaustestikin piti tehdä,enkä ollut enää raskaana ja raskausoireet katosivat 1pvä vuodon jälkeen.niukkaa vuotoa alkoi tulla 10pvää km:sta! ja kesti 7 pvää,siis todella vähän.raskausoireet kuten mm rintojen arkuus palasivat...no,ajattelin katsoa nyt mitä tapahtuman piti...nyt taas edellisten vuotojen jälkeen 14pvää,alkoi jälleen niukkaa vuotoa??!!!onko jollakulla käynyt samoin?normaalia??rinnat edelleen kipeät,ja muitakin oireita on. nyt maanantaina aion soittaa lekuriin ja kysyä mitä tämä oikein on. :/

Ensinnäkin, pahoittelut kokemastasi :hug:
Voisiko olla menkat? Kiertohan voi mennä joillain sekaisin. Kuitenkin sulla todettu kohtu tyhjäksi. Mulla nyt vähän sama tilanne, tosin km pari viikkoa myöhemmin kuin sulla ja km tapahtui rv 10+6. Vuoto kesti reiluna n. 2vkoa, jonka jälkeen viikon tauko (iltasin saattoi teelusikallinen tulla) ja nyt sitten taas viikon verran kunnon vuotoa, samanlaista määrältään kuin normimenkoissa. Kun kiertopäiviä laskeskelin, tuli 28, joten päättelin menkoiksi. Mulla ainakin rinnat on arat menkkojen aikaan, muutenkin on vähän samankaltaisia oireita (nippailut ym) kuin silloin raskaanakin. Jälkitarkastus ensi viikolla, joten aattelin rauhassa ootella sinne saakka kun ei ole kipuja, kuumetta tms.. En tiedä oliko tästä apua, kerroin vain oman kokemukseni...

vasta nyt kykenen tulemaan tänne.....aikaisemmin teki niin kipeetä tulla lukemaan näitä..
mutta nyt,tilanteeni on mennyt hiukan huonompaan suuntaan,mulle ilmaantui yhdyntäkipuja keskenmenon jälkeen.
aikani jaksoin kuunnella ja sitten lekuriin.lekuri otti papan ja siinä oli solumuutoksia asteikolla 4 :| ilmankos en tullut uudelleen raskaaksi...nyt odottelen vastauksia,onko pahalaatuista muutosta vai ei. :'( tämän kauheempaa voiko olla...epävarmuus/tietoisuus myrkkyä! :headwall: :( tahtoisimme meiheni kanssa vauvan.....onko se enää mahdollista.... :'(