F
fgh
Vieras
Ei suuttua ole herpaantumisen synonyymi.
No mulle on nyt. Mistään oikeaoppisesta tiedä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei suuttua ole herpaantumisen synonyymi.
Mulla on myös ollut helvetillisiä tottumisvaikeuksia. En millään totu siihen etten osaa millään saada aikaan keskustelua naisten kanssa jotka hyökkäävät heti välittömästi omassa ulosannissani olevien puutteiden tai virheiden kimppuun. Sinänsä en ole yllättynyt koska vika ja se saatanan juurisyy on toki varmasti minussa.
No mulle on nyt. Mistään oikeaoppisesta tiedä.
Ok, näköjään se on tiukka paikka jollekin että kommentoidaan. Kysyin vain ihan sillä kun kahteen kertaa alleviivasit sen, en sillä että siinä kirjoituksessa ulkoisesti sen kummempaa vikaa oli. Tuli vähän sellainen tunne että se oli se kirjoituksesi pointti johon halusit saada reaktioita ja sen halusin tietää. Ihan pelkkä kyllä tai ei olisi riittänyt, ei siihen saatanoita tarvita.![]()
No toisessa ketjussa voit sitten taas nuoleskella persettäni, kun paremmuudeltasi ehdit.
Joo ei hätää, kyllä näistä tiukoista paikoista selvitään. Niin ja ripottelen noita kirosanoja satunnaisesti mukaan jottei tekstistä jäisi liian harkittua kuvaa. Ikäänkuin että jäis sellanen coolimpi fiilis eikä harkitun pikkuvanha, you know.Ok, näköjään se on tiukka paikka jollekin että kommentoidaan. Kysyin vain ihan sillä kun kahteen kertaa alleviivasit sen, en sillä että siinä kirjoituksessa ulkoisesti sen kummempaa vikaa oli. Tuli vähän sellainen tunne että se oli se kirjoituksesi pointti johon halusit saada reaktioita ja sen halusin tietää. Ihan pelkkä kyllä tai ei olisi riittänyt, ei siihen saatanoita tarvita.![]()
Virheitä sä etsit, mistä aukoa. Mutta etsi vain.
Niin, aatella, mä jopa viitsin kommentoida vaikken täydellinen olekaan.
Koitapa löytää itsestäsikin ne virheet, niin sujuu varmaan jatkossa paremmin - miestenkin kanssa.
Joo ei hätää, kyllä näistä tiukoista paikoista selvitään. Niin ja ripottelen noita kirosanoja satunnaisesti mukaan jottei tekstistä jäisi liian harkittua kuvaa. Ikäänkuin että jäis sellanen coolimpi fiilis eikä harkitun pikkuvanha, you know.
Et siltikään vastannut?
Juu juu..
Meikä on ihan hepa nyt.
Lopeta nyt sinäkin vaan. Kuka näitä tappeluja jaksaa lukea. Pilaatte ketjun.
Olen käsittänyt, että moni tekee noin nollatakseen itsensä, eli ihmisellä on paineita ja stressiä, mutta ei hyviä keinoja purkaa niitä olotiloja, joten känni saa unohtamaan ne asiat toviksi. Toinen vaihtoehto on, että ihminen on hauskanpitotavaltaan alaluokkainen ja saa huvinsa aivosolujen joukkosurmasta. Pitäisin miestäni seonneena, jos ottaisi viinaa tillintallin asti.
Toinen mikä aloituksessa kiinnitti huomioni, oli eri alkolaatujen juominen samaan känniin. Äitini tapasi aina olla erittäin symppistuulella, jos joku teki niin ja kutsui noin hankittua krapulaa itseaiheutetuksi. Puhui aina moista käytäntöä vastaan, että ei viiniä, kovaa viinaa, olutta yms.sekaisin, vaan pitäydytään yhdessä aineessa kerrallaan, esim.jos juo kuoharia, juo kuoharia tai olutta niin vain kaljaa alas.
Me alkoholistitit harrastamme tuota. En tiedä miksi.
(Ja ei, en itsekään ole rappioalkkari, vaan nimenomaan juon muutaman kerran vuodessa naamat - joisin varmaan paljon enemmän, ellei sosiaalinen kontrolli olisi näinkin kova kuin se nyt on. Mutta siis tuo tarve juoda niin paljon että sammuu: en tiedä mistä se tulee, mulla se lienee myötäsyntyistä. Suvuissa molemmin puolin on paljon alkoholisteja.)
Mutta ei tarvitse silti olla alkoholisti (Miten muten luokittelet itsesi alkoholistiksi jos juot vain pari kertaa vuodessa? Tuon halunko perusteella?) juodakseen noin.
Olen juonut paljon enemmänkin. Ja juuri tuon halun perusteella luokittelen itseni alkoholistiksi: se on koko ajan läsnä. Etkö koskaan ole kuullut, että ei ole entisiä alkoholisteja, on vain alkoholisteja? Se on ominaisuus, josta ei parane. Ei se välttämättä kaikilla edes näkyväksi sairaudeksi puhekea, mutta tämä ei tarkioita sitä, ettei se olisi ihmisessä olemassa. Googleta.
Mistä tiedät, ettei näin ole ap:n miehelläkin? Tunnetko hänet?Juuri tämän halusin tietää että mikä erottaa sinut ap:n miehen tapauksesta. Se lienee se että se halu juoda on sinulla koko ajana läsnä.
Mistä tiedät, ettei näin ole ap:n miehelläkin? Tunnetko hänet?
Puolisollani ei ole mitään tarvetta juoda itseään humalaan, ei ole ollut koskaan. Oletan, että häneltä tämä alkoholistigieeni puuttuu. Minulla se on, vaikka käytämmekin alkoholia suunnilleen samalla tavalla. Hän ei todennäköisesti edes tiedä olevansa naimisissa alkoholistin kanssa (nuoruusajan sekoiluistani hän ei tiedä juuri mitään).
Haluan sanoa tällä sitä, että alkoholistitkin voivat tiedostaa tilansa ja kontrolloida itseään pääosan ajasta. Mutta silloin tällöin tuo kontrolli pettää - ehkäpä juuri 2-3 kertaa vuodessa...