Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Välitätkö sä ap oikeesti jonkun sulle tuntemattoman ylikiloista? Oletko oikeasti huolissaan, kestääkö sen nivelet tai pumppu? Mä en usko sun säälivän, en pätkääkään. Kyllä mä veikkaan että sua ällöttää ja tympii ja haluat vaan osoittaa sormella -en mä toki uskokaan että sä sitä myöntäisit, et tietenkään, mutta näinhän se kuitenkin on.
Kyllä mua oikeesti rupes säälittää kun on oikeesti niin iso.Ei mua läskit haittaa vaan se että ei tee mitään ja päästää itsensä sinne 200kg.se mua ihmetyttää.
sä voit veikata mitä sä haluat.
Ei haittaa läskit? Sähän olet täällä moneen kertaan kirjoottanut vähemmän kauniisti ylipainoosista...![]()
Mä jo ihmettelinkin missä sä oot kun et tähän ketjuun oo eksyny :hug:
mä sanon pahasti kun mulle auotaan päätä.Sä taas sitä yrität vai?
mua haittaa edelleen lihavat vaan siinä tapauksessa että märistään ja mitään ei tehdä ja sitten hoidetaan yhteiskunnan varoilla.
Kyllä sä olet ihan mainiosti aukonut päätäs ylipainosta ilman, että sulle on kukaan aukonut päätään.
Mä saan osallistua just niihin ketjuuhin mihin mä haluan enkä sulta lupia kysele. Mä en muuten edes ole tuollaanen mitä alootuksessa kuvaalet. Kestä se.