Siis voi v*ttu mikä kaveri!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kyseli pari viikkoa sitten otanko mun lapsille sikarokotteen ja sanoin että en vielä ole päättänyt. Nyt kun olen päättänyt ja laitoin viestin (oli siinä nyt muutakin asiaa) niin vastas : He ottavat lapsilleen ja se on jokaisen henkilökohtainen asia ottaako vai ei!

Siis mitä helvettiä ite kyseli aikasemmin ja sit vetää herneen kun mä kysyn ovatko jo päättäneet... Argh!

Joku muu on tainnut sanoa jotakin heidän valinnastaan laittaa rokote. Sen jälkeen aihe sellainen, että ottaa pattiin, kysyi kuka tahansa, mitä tahansa. Tai, ei ole varma päätöksestään ja haluaa, että aiheesta ei keskustella.

(Mä siis sanoin että en ota). Miksi ei voinut vaan laittaa "me otetaan" vaan piti lisätä loppuun "se on jokaisen henkilökohtainen asia...." se särähti korvaan!

Eiikö teillä muilla sit? Kai mä sit oon outo. Tosin tää tyyppi vetelee kilareita millon mistäkin asiasta että sinänsä en ihmettele.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
(Mä siis sanoin että en ota). Miksi ei voinut vaan laittaa "me otetaan" vaan piti lisätä loppuun "se on jokaisen henkilökohtainen asia...." se särähti korvaan!

Eiikö teillä muilla sit? Kai mä sit oon outo. Tosin tää tyyppi vetelee kilareita millon mistäkin asiasta että sinänsä en ihmettele.

Ööh, miten musta tuntuu, että sun kaveris ei ole ainoa joka vetelee niitä kilareita milloin mistäkin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No en tuota kommenttia itsessään pahana näe. Käytän itsekin sitä esim. tilanteissa joissa joku kaveri on päätynyt jossain jutussa eri ratkaisuun kuin minä. Enkä tarkoita sillä mitään kilareita vaan ihan sitä että nämä on henkilökohtaisia asioita eikä sillä ole merkitystä meidän väleille vaikka ollaankin nähty ne erilailla. Siis jonkinlainen hyväksyminen toisen ratkaisulle, tai pikemminkin ilmoitus siitä ettei hän edes tarvitse minun hyväksyntääni (sen enempää kuin minä hänen).

Mutta tietty jos tietää tyypin olevan sellainen joka vetää herneen nenuun joka asioista niin silloin varmasti tulkitsee viestit erilailla ja ehkä se hänen kirjoittamanaan on erityylinen kuin minun.

Yhteistyössä