mies vetää kolmatta päivää putkeen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avautuminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avautuminen

Vieras
ja mä en jaksa.
ei ole yhtään sen tapaista ja tiedän miksi se nyt niin tekee, mutta....
mulla on lapsi edellisestä suhteestani ja yhteisiä ei ole.
mun lapsi isällään tän viikonlopun ja ajattelin et oltais kaikkee kivaa tehty ja yhdessä ja mies lupailikin et joo tehdään ja ei hän enää mee.
torstaina meni jääkiekkopeliin -tuli yöllä kolmelta naamat kotiin.
eilen sen lapsuudenystävä tuli meille, menivät baariin ja yöllä neljältä naamat kotiin.
tänään oltiin yhdessä illanistujaisissa ja sovittiin et ei baariin, mut kas, sinnehän se lähti.
mä en vittu kestä.
ei mulla muuta, argh.

Mitä tähän voisi vastata, kun ei tiedä mikä tuo syy juomiseen on. Ehkä ei osaa käsitellä surua tms. muulla tavalla. Kaipa tuo siitä ryhdistäytyy taas.

surusta nimenomaan on kyse, mutta ei se musta oikeuta tekemään noin.
itse menetin tärkeän ihmisen vuosi sitten ja kyllä, vedin kahtena päivänä kotona punaviiniä ja porasin silmät päästäni, MUTTA mä myös hoidin mitä lupasin ja olin miehen kanssa, en vaan märehtinyt ja mennyt kun sinkku.
mua loukkaa ja satuttaa ja väsyttää.

No, Big deal, sanon minä. Jos ei se nyt ihan joka vk vedä kolmea päivää putkeen perseitä olalle, niin ei ole kovin vakavaa. Älä nyt vielä hätäänny. Sillä oli syy, ja kuten sanoit, niin teillä ei yhteisiä lapsia ole, jotka sitä kotona kaipaisi. Ei siis ole vielä hätää, jos kolmen päivän putki on satunnaista. :)

No, Big deal, sanon minä. Jos ei se nyt ihan joka vk vedä kolmea päivää putkeen perseitä olalle, niin ei ole kovin vakavaa. Älä nyt vielä hätäänny. Sillä oli syy, ja kuten sanoit, niin teillä ei yhteisiä lapsia ole, jotka sitä kotona kaipaisi. Ei siis ole vielä hätää, jos kolmen päivän putki on satunnaista. :)

joo ei ole hätä, mutta kyllä mua loukkaa et olen kolme iltaa istunut yksin kun se on luvannut olla mun kanssa / tulla ajoissa kotiin eikä ole ollutkaan / tullutkaan.
ja jos yhdessä sovitaan et ei lähdetä baariin, niin musta aika törkeetä ilmottaa lähtevänsä muiden mukaan kun mulla tukka ponnarilla, verkkarit, lenkkarit ja "kotitakki" päällä.. kun ei koko porukan pitäny lähtee.
musta vaan tuntuu et ai näinkö paljon mä sille merkitsen?!

Yhteistyössä