Oikeasti tilava perheauto?

Hinnasta en tiedä, mutta Toyota Land Cruiser on tosi kiva auto ja tilava. Siihen mahtuu isompikin perhe. En ole itse ajanut, mutta monesti istunut kyydissä ja tuon auton varmaan ostaisin jos minulla olisi iso perhe.

ei ole nuokaan halpoja.
perusmallin hinta jotain 76 000 €
siihen sitte varusteet päälle...

Voin kertoa, että ihan oikeasti tämä meidän VW Touran on tilava. Meillä 7v, 6v ja 1v lapset + iso koira ja tavaraa on. Matkustellaan paljon ja esim. juuri oltiin lapissa vaeltamassa ja vaunut+ kaikki tavarat ja koira jne. kaikki mukana ja hyvin mahtui. Toki mies on äärettömän hyvä pakkaamaan autoa, mutta kyllä hienosti mahtuikin :D Muutenkin hyvä auto.

[QUOTE="ihmettelijä";26532235]Tunnen useitakin joilla on vuosipalkkansa arvoinen auto. Yllättävää ettei PK:lla ole "varaa" mersuun.[/QUOTE]

No, jos pelkkiä numeroita katsotaan, on minulla varaa ostaa tuo satkun Mersu, mutta sitten pitää kiristää muuta vyötä liian paljon.

Hinnasta en tiedä, mutta Toyota Land Cruiser on tosi kiva auto ja tilava. Siihen mahtuu isompikin perhe. En ole itse ajanut, mutta monesti istunut kyydissä ja tuon auton varmaan ostaisin jos minulla olisi iso perhe.

Mukava on varmasti ja tilavuuttakaan en epäile, mutta hinta on siellä ihan ylärajan yläpäässä.
Harkitsen kuitenkin, ehkä jopa koeajoakin... ;)

[QUOTE="vieras";26532304]Transit on hyvä auto. Eteen mahtuu 3 ja taakse siihen ah, niin mukavalle penkille jopa 4. Takana on IIIIISO tavaratila. Ajettavuus on sitte tietenkin sitä parasta a-ryhmää, arpapeliä jo se mihin suuntaan se auto lähtee.[/QUOTE]

Juuri näin - Transitin ajettavuus on ihan mitä sattuu, varsinkin pitkällä matkalla.

Tilava... Tuo ei sitä ole.

Olin juuri sanomassa samaa... Olen käynyt katsomassa Tourania, eikä ole tilava, eikä muutenkaan kovin kummoinen.

[QUOTE="vieras";26532304]Transit on hyvä auto. Eteen mahtuu 3 ja taakse siihen ah, niin mukavalle penkille jopa 4. Takana on IIIIISO tavaratila. Ajettavuus on sitte tietenkin sitä parasta a-ryhmää, arpapeliä jo se mihin suuntaan se auto lähtee.[/QUOTE]

opettele ajamaan.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Löytyiskös täältä ketään, joka omistaa Volvo XC60:n...
Tuommoinen olisi myös yksi vaihtoehto, mutta tilavuudesta olisi mukava tietää jo etukäteen, ennen kuin menee koeajamaan.
Mahtuuko tuohon oikeasti yhtään mitään ?

Meillä on Rellun Grand Espace.
Oon tykänny, kamat mahtuu vaikka olis kaikki 7 penkkiä käytössä, meillä tosin yleensä on 6.

Mukava ajaa.

Mutta onhan siinä tietysti se että se on ranskalainen, eli ei siis auto ollenkaan, vaan kulkuneuvo.

Tätä komppaan. Meillä ko. auto oli pari vuotta miehen työkäytössä, jolloin auton mittariin kertyi vähän päälle 30 000 per vuosi. Viimeiset vuodet auto on ollut lähinnä omassa käytössäni, jolloin kilometrejä on kertynyt 10-15 tuhatta per vuosi. Mukuloita ja isoja miehiä (2 metrisiä) autoon menee useita ja samanaikaisestikkin. Minusta tuo meidän auto kuluttaa ihan sopivasti ja jos olisi hieman isommalla koneelle, kuin tuolla 2 litrasella, niin kulutuskin varmaan putoaisi.
Parit muutotkin plus Ikean reissut tuolla autolla on tehty, kun penkit on poistettu. ei ole tarvinnut pakua vuokrata. Minun mielestä tässä autossa on mukavuus, käytännöllisyys ja hinta kohdanneet hyvin.

Yhteistyössä