Oikeasti tilava perheauto?

Ai helkkari, olen kattellut vain C -ja S-Maxeja, ja unohtanut kokonaan tuon Galaxyn...
Täytyypi harkita, tai vaikkapa käydä koeajolla maanantaina, kun autokaupoille lähdetään. :)
Ma tykkaan sen ajoasennosta.
Mulla on ollut naita ameriikalaisia moniakin, pontiakkia ja oldsmobiilia ja muita , mutta tuo foordin ajo on mukavaa ,ei vasy.
Ma kayn joskus tuolla floridassa silla ja ajan siina tuhannen mailia yhteen syssyyn, eika siina juuri vasy ajoasennon vuoksi.

Ei sen kalliimpi tarvitse olla, mutta epäilen sitä, kuinka hyvin viisi ihmistä (joskus seitsemänkin, siksikään tuo ei käy) mahtuu tuohon mukavasti matkustamaan.
Mutta harkitaan!

mmh, no sittenhän se on audi Q7 ! Tässä nyt vaan yks esimerkki, mutta takapenkki tilava eikä edessäkään tarvi polvet suussa olla. ja saa vielä tarvittaessa ne 2paikkaa lisääkin.

Audi Q7 3,0 TDI DPF 171 kW quattro tiptronic-aut. 7-ist. Maastoauto 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26531802:
siinä volvossa on sitten paskavolkkarin nelivetosysteemit. ei ihan niitä halvimpia huoltaa ja korjata.

ja korjauksiahan ne tarvii useinkin.

Ainakin nivelet on niissä vissiin aika kuluva osa.
mitenkäs sitten toi xc60, onko siinä volkkarin neliveto?

No voi vittu...
Osaatko muuten suositella mitään kestävää perheautoa?

mazdaa on kehuttu tuolla"sisäpiireissä". jos japanilaisilla viittii ajella. bemari vois olla hyvä muuten mutta ne osien ja huoltojen hinnat |O.
samaa vikaa mersussa. (pakko vaan kehua :D )

näistä jo mainittuja ford max malleja on paljon kehuttu kaikinpuolin..

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26531883:
mazdaa on kehuttu tuolla"sisäpiireissä". jos japanilaisilla viittii ajella. bemari vois olla hyvä muuten mutta ne osien ja huoltojen hinnat |O.
samaa vikaa mersussa. (pakko vaan kehua :D )

näistä jo mainittuja ford max malleja on paljon kehuttu kaikinpuolin..

Kyllä mä japanilaisella voisin ajella, mutta en sentään Mazdalla - Toyotalla tai Hondalla vielä, muttei nyt sentään Mazdalla. :D
Bemaria en osta periaatteestakaan ja toi Mersu on liian kallis...
Foortti vois tietysti olla yksi vaihtoehto.
Mites toi Galaxy, toimiskohan/kestäisköhän se?
Tän jälkeen lopetan sun piinaamisen :D

Meillä on reilun vuoden ollut tuo, Mitsun tilafarmari, seitsemän hengen auto ja kun kaikki penkit käytössä, niin silti jää takaluukkuun tilaa matkatavaroille. Me ollaan siitä kyllä tykätty tosi paljon, eikä ihan heti olla vaihtamassa pois :) Voin suositella muillekin. Meillä 6 henkinen perhe ja takapenkillä on yksi lapsi Gracon turvakaukalossa, keskellä yksi korokeistuimella ja toisessa reunassa Cybexin palkki-istuin ja hyvin mahtuu kaikki. Taaimmaisella rivillä sitten vielä yksi lapsi. :) Ja jos takaa on vain toinen penkki käytössä niin sitten mahtuu tuplarattaat kyljellään myös, ja silti vielä toisen penkin takana tilaa laukuille :)

Kyllä mä japanilaisella voisin ajella, mutta en sentään Mazdalla - Toyotalla tai Hondalla vielä, muttei nyt sentään Mazdalla. :D
Bemaria en osta periaatteestakaan ja toi Mersu on liian kallis...
Foortti vois tietysti olla yksi vaihtoehto.
Mites toi Galaxy, toimiskohan/kestäisköhän se?
Tän jälkeen lopetan sun piinaamisen :D

hyvä periaate.
korjaamolta kuultua on se että ylimääräisiä korjauksia on todella vähän.
normaalit huollot yleensä riittää.
omaa kokemusta ei ole kun ei tuon kokoselle laitteelle ole käyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26531917:
hyvä periaate.
korjaamolta kuultua on se että ylimääräisiä korjauksia on todella vähän.
normaalit huollot yleensä riittää.
omaa kokemusta ei ole kun ei tuon kokoselle laitteelle ole käyttöä.

Ok, kiitosta näistä vinkeistä.
Käyn maanantaina koeajamassa sen XC90 ja sitten Galaxyn ja ehkä vielä jonkun muun...

bemareista puheenollen... me ei olla huomattu mitään huomattavaa eroa osien hinnoissa, kaikki huollot ja korjaukset tekee tosin äijä ite... laakerit ja tukivarret tuntuvat olevan jokaisessa se korjaamisen aihe useinkin... Mutta kai ne bemarit vaan on reviteltympiä ku muut :confused:

mutta joo, nainen poistuu paikalta... :D ->

Me olemme olleet tyytyväisiä VW Sharaniin. Viisi matkustaa mukavasti runsain matkatavaroin. Seitsemän matkustaa myös mukavasti, mutta silloin ei tavaraa mene niin paljon. Jos oikein ymmärsin ap:n tarve yli 5 paikkaan olisi kuitenkin tilapäistä, kuten meilläkin...

Hinnasta en tiedä, mutta Toyota Land Cruiser on tosi kiva auto ja tilava. Siihen mahtuu isompikin perhe. En ole itse ajanut, mutta monesti istunut kyydissä ja tuon auton varmaan ostaisin jos minulla olisi iso perhe.

• Tykkää
Reactions: KuutioTasku

Yhteistyössä