millaisilla autoilla ajatte? kuviakin saa laittaa ;) kehu ja parjaa omaasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt meillä on volswagen transporter bussi. 11 paikkanen. ja kaikki mahtuu mitä vaan haluaa kyytiin ottaa. Diesel ja automaattivaihteet. Tosin remppa on tulossa vaihteet ei pelaa kunnolla. vm 02. Ja huoltomies sano, et niin vanha auto ettei edes kannata alkaa korjauttaan...hmmm..
Mä tykkään ajaa ja muutenki tosi hyvä auto. Ainut vaan on ongelma kaupungissa parkkeeraus.

http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/3915240
Hyvin pitkälle minun auto tämän näkönen. Tosin eri värinen. On harmaa. Ja ei siinä nuita ihmeellisiä kuvia ole :D sisustus on sinisen-harmaa.

Peugeot_308_SW_6-2008_1.jpg

Peugeot 308SW tila-autokorilla. Hyvä ajaa, ei vikoja toistaiseksi. En varmaan kuitenkaan ranskalaista autoa omaksi uskaltaisi ostaa. Tää on siis työpaikan leasing-auto.

[QUOTE="vieras";23646879]Ei ainakaan tiedän autolla ole paljoa ajettu :)[/QUOTE]

Juu ei ole ja ihan on "aito mittari" eli oli vanhemmilla ihmisillä vain kesäisin käytössä ja huollettu merkkiliikkeesä jne. Joskus kun löytäis samalla tavalla pidetyn vanhemman mersun ;)

vm. -88 Chevrolet Blazer K5 350 V8 4x4,
vm. -91 Chevrolet Blazer S10 V6 4x4,
vm. -78 Chevrolet el Camino 305 V8.

Semmosilla. Ekalla ajelee pääasiassa mies, tokalla mie ja kolmas on kesäauto, mutta molemmat ajellaan kaikilla jos tarve.

vm. -88 Chevrolet Blazer K5 350 V8 4x4,
vm. -91 Chevrolet Blazer S10 V6 4x4,
vm. -78 Chevrolet el Camino 305 V8.

Semmosilla. Ekalla ajelee pääasiassa mies, tokalla mie ja kolmas on kesäauto, mutta molemmat ajellaan kaikilla jos tarve.

Niin ja aiemmin on ollu pari kpl Chrysler Voyagereita (tykättiin, mut tilaa liian vähän ), Volvo 850 ( liian pieni takakontti ), Chevrolet Fleetside (takapenkillisenä ois ollu huippuauto, tykkäsin kovasti ) ja jokunen muu pienempi kosla :D

Viimeksi muokattu:
Jotakuinkin tuollaisella nyt http://ww w.nettiauto.com/volkswagen/golf/3926513.
Sitä ennen tälläisella http://ww w.nettiauto.com/volvo/240/3902884
Volkkari ihan ok, hajuton mauton, en ole siitä mitään mieltä oikeastaan. Volvo hyvä, luottopeli, ihan ok ajaa.

Meillä on ihan kotiäidin rahoilla ostettu uudehko (2005) vähän ajettu auto. Mutta kyseessä pikku punto joka ei muutaman vuoden vanhana todellakaan kallis auto ole. Toinen on megane farkku 2011 ja siihen sitten taas on velkaa.

Mulla käytössä Opel Zafira, miehellä V70. Kummankaan vuosimalleja en muista, mulle riittää että ne toimii :D
Aiemmin meillä oli Grand Voyager 3.3, mutta vikalista alkoi olla liian iso ja kulutus ihan hirmuinen, joten vaihdettiin varmempaan ja taloudellisempaan Volvoon.

Ford Mondeo 2,0 GTI vm. -98. Tämännäköinen, mutta isompi kone kuin tuossa, ja takaspoileri. =)

Ford Mondeo 1.8 SEDAN, TÄYDELLISELLÄ HUOLTOHISTORIALLA OLEVA RUOSTEETON JA HYVIN PIDETTY KÄYTTÖAUTO EDULLISESTI Porrasperä 1998 - Vaihtoauto - Nettiauto

Olen tykännyt tosi paljon, nyt alkaa vaan olla niin vanha että alkaa jo tulla hitsattavaa, ja muitakin vikoja. Ainakin iskarit pitää vaihtaa lähiaikoina. Onneksi mies osaa korjata autoa, niin ei tuo vanhan auton pitäminen tule niin kalliiksi, kun ei tarvitse muilla teettää.

Kun hoitovapaat on pidetty ja alan taas tienata normaalisti, voisi vaihtaa johonkin farmariin, joko Mondeoon tai sitten Focukseen. Fordeista vaan tykätään, vaikka niitä moni parjaa. :cool:

Tuo on varsinaisesti minun autoni, siis ollut ennen miestäkin. Miehellä on monta omaa autoa, mutta tällä hetkellä kaikki seisonnassa, ja käytetään tuota "Monnia". :)

Mieheltä löytyy pari Wolksvagen Transporteria, 80-luvun lopun malleja. Ja sitten itserakennettu kaksipaikkainen urheiluauto, AC-Cobra. Se on kyllä ollut viimeiset pari vuotta yhden tutun tallissa säilössä, sen jälkeen kun saimme lapsen. Siihen on vähän vaikea laittaa turvaistuinta, ellei takapaksiin laita. =)

Tämä voisi hyvin olla seuraava autoni. Hehheh värillä ei väliä kunhan on punainen. :laugh:

Ford Focus 1.6 100hv Trend Wagon Aj. 191tkm!!!, RUOSTEETON ILMASTOITU FARKKU!!! Farmari 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä