N
Nissan Qashqai
Vieras
Minulla on noin puolivuotta vanha Nissan Qashqai -10 ja olen tykännyt todella paljon kun istutuu vähän korkeammalla. En aijo ainakaan muutamaan vuoteen vaihtaa mihinkään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla on noin puolivuotta vanha Nissan Qashqai -10 ja olen tykännyt todella paljon kun istutuu vähän korkeammalla. En aijo ainakaan muutamaan vuoteen vaihtaa mihinkään!
Kun ajelette noin uusilla autoilla.
Hih. Meillä on miehen kanssa molemmilla hyvät tulot, mutta silti mä ajan hemmetin rumalla vuoden 98 Toyota Corollalla, miehellä on muistaakseni 2003 vuoden Toyota Hiace. Kun ei ole tarvetta ostaa uudempia tai hienompi autoja
![]()
Nyt täytyy sanoa että OLEN kade!!! Juuri työpaikan pihalla tuota kyseistä merkkiä yksi päivä kuolasin, sitten katsoin netistä hintoja, ja totesin että parempi ois unohtaa. :ashamed:
Vanhat autot vaan sattuu olemaan parempia. Pystyy itse korjailemaan ja vaihtamaan esim. ajovalojen polttimot. Kovin moneen uuteen autoon et pysty tekemään mitään itse. Senkus kiikutat sit kalliiseen merkkikorjaamoonMyö korjataan itse tai tuttu korjaa =)
Meil noi autot on -78, -88 ja -91 ja seuraava auto mitä ollaan katseltu on 50-luvulta...
Niin juuri. Kukapa ei ostaisi uutta, hienoa ja luontoa säästävää autoa, jos olisi varaa.
Joo tuo on kyllä hyvä periaate, ja sillä mennään meilläkin aika pitkälti. Mutta lotossa jos voittaisin, varmaan uuden silti ostaisin, ehkä sen Qashqain.Minä. Siis toki mahdollisimman vähäpäästöinen auto olisi paras valinta, mutta muuten meillä kyllä ajetaan vanhoilla autoilla ihan periaatteellisista syistä. En todellakaan halua uutta autoa ennen kuin tuo vanha ja hyvin palvellut auto on "loppuun käytetty".
Kiviäkin kiinnostaa; Onko tuo kuvassa oleva joku työpaikan leasingmies?![]()