R
Rimikäikkönen
Vieras
Olen koeajanut.
Tiloiltaan ihan ok, mutta sen ajo-ominaisuuksissa on joku semmoinen juttu, että se ei ole kauhesti mun makuuni.
En osaa selittää, mutta siinä on jotain...
Taidan tietää mitä tarkoitat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen koeajanut.
Tiloiltaan ihan ok, mutta sen ajo-ominaisuuksissa on joku semmoinen juttu, että se ei ole kauhesti mun makuuni.
En osaa selittää, mutta siinä on jotain...
Ma tykkaan sen ajoasennosta.Ai helkkari, olen kattellut vain C -ja S-Maxeja, ja unohtanut kokonaan tuon Galaxyn...
Täytyypi harkita, tai vaikkapa käydä koeajolla maanantaina, kun autokaupoille lähdetään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rimikäikkönen;26531769:Taidan tietää mitä tarkoitat. Meillä oli kerran tilapäisautona Touran ja se oli jotenkin "kökkö" ajaa.
Ei sen kalliimpi tarvitse olla, mutta epäilen sitä, kuinka hyvin viisi ihmistä (joskus seitsemänkin, siksikään tuo ei käy) mahtuu tuohon mukavasti matkustamaan.
Mutta harkitaan!
Ma tykkaan sen ajoasennosta.
Mulla on ollut naita ameriikalaisia moniakin, pontiakkia ja oldsmobiilia ja muita , mutta tuo foordin ajo on mukavaa ,ei vasy.
Ma kayn joskus tuolla floridassa silla ja ajan siina tuhannen mailia yhteen syssyyn, eika siina juuri vasy ajoasennon vuoksi.
mmh, no sittenhän se on audi Q7 ! Tässä nyt vaan yks esimerkki, mutta takapenkki tilava eikä edessäkään tarvi polvet suussa olla. ja saa vielä tarvittaessa ne 2paikkaa lisääkin.
Audi Q7 3,0 TDI DPF 171 kW quattro tiptronic-aut. 7-ist. Maastoauto 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26531802:siinä volvossa on sitten paskavolkkarin nelivetosysteemit. ei ihan niitä halvimpia huoltaa ja korjata.
ja korjauksiahan ne tarvii useinkin.
Ainakin nivelet on niissä vissiin aika kuluva osa.
mitenkäs sitten toi xc60, onko siinä volkkarin neliveto?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26531827:on.
kiinalaisomistus pilas koko malliston.
No voi vittu...
Osaatko muuten suositella mitään kestävää perheautoa?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26531883:mazdaa on kehuttu tuolla"sisäpiireissä". jos japanilaisilla viittii ajella. bemari vois olla hyvä muuten mutta ne osien ja huoltojen hinnat |O.
samaa vikaa mersussa. (pakko vaan kehua)
näistä jo mainittuja ford max malleja on paljon kehuttu kaikinpuolin..
Kyllä mä japanilaisella voisin ajella, mutta en sentään Mazdalla - Toyotalla tai Hondalla vielä, muttei nyt sentään Mazdalla.
Bemaria en osta periaatteestakaan ja toi Mersu on liian kallis...
Foortti vois tietysti olla yksi vaihtoehto.
Mites toi Galaxy, toimiskohan/kestäisköhän se?
Tän jälkeen lopetan sun piinaamisen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26531917:hyvä periaate.
korjaamolta kuultua on se että ylimääräisiä korjauksia on todella vähän.
normaalit huollot yleensä riittää.
omaa kokemusta ei ole kun ei tuon kokoselle laitteelle ole käyttöä.