Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai sita on varaa ostaa polttoainetta ,jos on varaa ostaa auto!
Joko sulla on kortti et voit koeajella vai jääkö se vaimon harteille?
Minäkin liputan tuon grand voyagerin puolesta kuitenkin. Meillä on diesel, ja kilometrejä vuodessa tulee n. 40-50t km...ainakin vielä on kukkaro kestänyt tankata
Ja mun ajotapa on kaikkea muuta kuin nätti, ja ajankin kyllä matka-ajossa reipasta vauhtia, ja ohittelen surutta kupeksijat![]()
Tuo on ainoa ns. järkevä vaihtoehto meille neljän lapsen ja yhteensä 150kg koiraa kyytiin punkiessa....ja tuo penkkien muunneltavuus on ehdoton plussa. Taitaa tosin olla tila-autojen sääntö kuin poikkeus nykyäänmutta kun penkit on paikoillaan niin sinne alle menee yllättävän paljon kamaa, hurtat kun vie koko kontin niin sinne ei laiteta pussukan pussukkaa. Ja mulle autossa pitää olla munaa, siis tyylikkyyttä
tosin nämähän on ihan makuasioita, yhden silmään yksi on ulee ja toisen se toinen juuri
Onnea metsästykseen:wave:
7-paikkainen auto ja takaluukkuun mahtuu vaunut ja kauppakassit. oletko kokeillut ajaa? aiva ihana automaattivaihteinen Auto.
No jos oikeesti tilavaa haluaa ni nämä kannattaa heti unohtaaTosi huonosti mahtuu turvaistuimetkin niihin jos pitää selkämenosuuntaan laittaa.
Mä suosittelen bussia. Vokkari tai Hiace.
Myö tarvittais 7-8-paikkainen auto, johon mahtuis vielä viikonlopuksi romppeet koko jengille ja jota sais ajaa B-kortilla.
No ihan noi Transporter-tilava ei tarvitse olla.
Sen takia otsikoin "oikeasti tilava" -otsikolla, ettei kukaan tule tarjoamaan Ford Ka:ta tilavana perheautona kahden ihmisen perheelle.
Onko näin?
Harkitaan ja huomenna käydään tuollainen koeajamassakin, että sittenhän se nähdään!