Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Onnea!![]()
On ne niin ihania, oma pieni juuri nukahti, hymy kasvoillaan. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Yllätyin että se tällä kertaa kävikin aika helposti ( raskautuminen siis).
Kolmas tulossa, la. ilmeisesti huhti-toukokuun vaihteessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Wau onnealoppukevät on ihanaa aikaa synnyttää kun on valoisaa ja kaunista ja ei ole niin väsynyt kuin talvella
Mä muistelen haikeudella valoisia kesä-öitä kun oltiin hereillä vauvan kanssa,vain me kaksi :heart: Onnea vielä :heart: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Yllätyin että se tällä kertaa kävikin aika helposti ( raskautuminen siis).
Kolmas tulossa, la. ilmeisesti huhti-toukokuun vaihteessa![]()
Okei, hyvä siis
Mä ajattelin, et ihan yllärivauva :saint:
Tänään just kattelin AIVAN pieniä 44cm vaatteita ja ihan säikähdin kun niitä hypistelin....esikoinen siis 6kk ja yöherätyksiä väh. 5 et jos ei ihan vielä
Mut on neeeee niiiiin ihaniaaaa... Lörpön hörpön eli Onnea vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja kohta valitus jatkuu miten ei jaksa...
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Yllätyin että se tällä kertaa kävikin aika helposti ( raskautuminen siis).
Kolmas tulossa, la. ilmeisesti huhti-toukokuun vaihteessa![]()