Oho!

Wau onnea :D loppukevät on ihanaa aikaa synnyttää kun on valoisaa ja kaunista ja ei ole niin väsynyt kuin talvella :) Mä muistelen haikeudella valoisia kesä-öitä kun oltiin hereillä vauvan kanssa,vain me kaksi :heart: Onnea vielä :heart: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Yllätyin että se tällä kertaa kävikin aika helposti ( raskautuminen siis :) ).

Kolmas tulossa, la. ilmeisesti huhti-toukokuun vaihteessa :)
Okei, hyvä siis :)

Mä ajattelin, et ihan yllärivauva :saint:

Tänään just kattelin AIVAN pieniä 44cm vaatteita ja ihan säikähdin kun niitä hypistelin....esikoinen siis 6kk ja yöherätyksiä väh. 5 et jos ei ihan vielä :)

Mut on neeeee niiiiin ihaniaaaa... Lörpön hörpön eli Onnea vielä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Wau onnea :D loppukevät on ihanaa aikaa synnyttää kun on valoisaa ja kaunista ja ei ole niin väsynyt kuin talvella :) Mä muistelen haikeudella valoisia kesä-öitä kun oltiin hereillä vauvan kanssa,vain me kaksi :heart: Onnea vielä :heart: :flower:
Meillä nämä kaksi ensimmäistä onkin toinen syksyinen ja toinen talvinen vauva :) Eli taas ihan eri vuodenaikaan syntyy. Jos kaikki siis menee hyvin. Vielä aika epäuskoinen ja epävarma olo. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Yllätyin että se tällä kertaa kävikin aika helposti ( raskautuminen siis :) ).

Kolmas tulossa, la. ilmeisesti huhti-toukokuun vaihteessa :)
Okei, hyvä siis :)

Mä ajattelin, et ihan yllärivauva :saint:

Tänään just kattelin AIVAN pieniä 44cm vaatteita ja ihan säikähdin kun niitä hypistelin....esikoinen siis 6kk ja yöherätyksiä väh. 5 et jos ei ihan vielä :)

Mut on neeeee niiiiin ihaniaaaa... Lörpön hörpön eli Onnea vielä :D
Noooo, meidän kuopus heräsi jopa 12 kertaa yössä 10 kk ikään asti ja nyt lähenee 1v 7 kk ikää ja edelleen lähes poikkeuksetta kerran yössä herää :D Mut ei se mitään. Jatkan sitten samaan syssyyn seuraavankin pienen yövalvomiset :D
Oli kyllä todella toivottu ja odotettu. Mutta edellisen vaikean ja pitkän 'tekovaiheen' vuoksi ei kovin vielä olla tajuttu edes ajatella että vauva tosiaan tulisi näin nopeasti :) 6kk yrityksellä :)

 
Muutenkin on niin erilaista. :)
Ainoat oireet on vatsan pistely ja kova palelu. Vähän väsy.
Ei oikeastaan ollenkaan pahaa oloa eikä jatkuvaa migreeniä niinku kuopuksesta. Esikoisestakin voin pahoin ja molemmista oli eka oire tosi kipeät tissit :snotty: Nyt ei sitäkään.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Yllätyin että se tällä kertaa kävikin aika helposti ( raskautuminen siis :) ).

Kolmas tulossa, la. ilmeisesti huhti-toukokuun vaihteessa :)
Eihän se ota kuin keskimäärin kolme minuuttia siitä, kun hattu on laitettu naulaan, sanoo eräs tuttu. ;) Vaan ei taida ihan olla oikeassa.

Onnea! On aina ihanaa, kun jonkun toive toteutuu.
 

Yhteistyössä