Ihan sama mitä tuolle 7-vuotiaalle sanoo, se unohtuu. "Oho, mä unohdin" tai Oho, emmä muistanut" taitaa olla sen sanavaraston selkäranka. Ehkä mäkin alan oho -unohtamaan. Oho en muistanut laittaa sulle ruokaa, oho en muistanut herättää kouluun, oho en muistanut viedä harkkoihin...
Prkl stana OHO, nih.
(Eikä vähiten ota päähän että kun nakkasin keskelle eteistä jääneet läpimärät kengät vauhdilla niin ne meni koiran vesikippoon...)
:headwall:
Prkl stana OHO, nih.
(Eikä vähiten ota päähän että kun nakkasin keskelle eteistä jääneet läpimärät kengät vauhdilla niin ne meni koiran vesikippoon...)