Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Yllätyin että se tällä kertaa kävikin aika helposti ( raskautuminen siis).
Kolmas tulossa, la. ilmeisesti huhti-toukokuun vaihteessa![]()
Okei, hyvä siis
Mä ajattelin, et ihan yllärivauva :saint:
Tänään just kattelin AIVAN pieniä 44cm vaatteita ja ihan säikähdin kun niitä hypistelin....esikoinen siis 6kk ja yöherätyksiä väh. 5 et jos ei ihan vielä
Mut on neeeee niiiiin ihaniaaaa... Lörpön hörpön eli Onnea vielä![]()
Noooo, meidän kuopus heräsi jopa 12 kertaa yössä 10 kk ikään asti ja nyt lähenee 1v 7 kk ikää ja edelleen lähes poikkeuksetta kerran yössä herääMut ei se mitään. Jatkan sitten samaan syssyyn seuraavankin pienen yövalvomiset
![]()
Oli kyllä todella toivottu ja odotettu. Mutta edellisen vaikean ja pitkän 'tekovaiheen' vuoksi ei kovin vielä olla tajuttu edes ajatella että vauva tosiaan tulisi näin nopeasti6kk yrityksellä
![]()
Voi että, mulle tekee jo 5 iukkaa, ja sit ku on niitä 10 herätyksen öitä niin oon ihan töttöröö... Mut kyllä se tästä.
Varmasti ihana tunne tuommoinen, kun on toista niin odotettu, hieno juttu! Kyllä se totta on, toivotaan et oireettomuus sitten viittais muutenki mukavaan raskausaikaan... =)