Oho, viikon iltatyttö 39v. Menisitkö sinä tuossa iässä pyllistelemään auton konepellille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiinuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en menis missään iässä. Mutta ei ton kropassa kyllä ole mitään häpeämistä että jos nyt on sen tyyppinen ihminen et haluaa keikistellä vähissä vaatteissa lehden sivuilla ni ei tossa kyllä ikä mikään este ole. Hyvännäköinen kroppa, kelpais itellekki!!

• Tykkää
Reactions: Draumsyn ja SuzieQ.
[QUOTE="Erkki";27091305]Miten niin hyi? Kaunis ja seksikäs nainen. Kelpais kyllä mulle, vaikka ikää onkin vaan 29v.[/QUOTE]

Naama, vaatetyyli, poseeraukset, tissit ensimmäisenä kiinnitti negatiivisen huomion.

Ainiin ja epäonnistuneet hiustenpidennykset.

Itselläni ei ole pokkaa edes nyt, alle kolmikymppisenä, joten tuskin olis tuon ikäisenäkään.

Mutta mikä tuon naamaa vaivaa? Olis voinu vähän vähemmän aivovammasia ilmeitä kokeilla.

Naama, vaatetyyli, poseeraukset, tissit ensimmäisenä kiinnitti negatiivisen huomion.

Ainiin ja epäonnistuneet hiustenpidennykset.

Vaatetyylin, tissien näkymisen ja poseerauksen päättää yleenäs kuvaaja/ lehden linja. Ja naamankin ne on valinneet tarjokkaiden joukosta.

Enpä mennyt itse parikymppisenä enkä menis nytkään. En kannata ylipäänsä tollasta poseerausta, mutta parempi nelikymppinen edes välillä kuin aina sitä, että pitää olla nuori ja kaunis.

[QUOTE="vieras";27091385]Vaatetyylin, tissien näkymisen ja poseerauksen päättää yleenäs kuvaaja/ lehden linja. Ja naamankin ne on valinneet tarjokkaiden joukosta.

Enpä mennyt itse parikymppisenä enkä menis nytkään. En kannata ylipäänsä tollasta poseerausta, mutta parempi nelikymppinen edes välillä kuin aina sitä, että pitää olla nuori ja kaunis.[/QUOTE]

En kommentoinut tissien näkymistä, kommentoin sitä pussitusta tuossa yhdessä kuvassa. That's not sexy.

Mua ei kiinnosta jos joku haluaa mennä, mutta itse en menisi vaikka maksettaisi. No eipä mua tällä kropalla haluttaiskaan sinne, mutta vaikka olisin mikä huippumalli. Jotenkin tulee vähän tyrkky tai halpa vaikutelma näistä jotka jossain seiskassa on tähtityttöinä tai iltiksessä iltatyttöinä.

201236_04_itm.jpg

En ymmärrä tommosten kuvien tarkotusta ja motiivia ollenkaan. Jos on tarkotus laittaa miehet runkkaamaan, eikö sillon vois nostaa noita vesiraj hameita vielä vähän ylemmäs ja levittää tussua kunnolla?

Yhteistyössä