Ohhoh, nyt on sit lähtenyt jo 11 kiloa lähtöpainosta! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun pitäis opetella pikkuhiljaa syömään oikeaa ruokaa oikeassa määrin. Liikuntaa on jo runsaasti viikossa.

oon nyt vuoden aikana pudottanu painoa noilla pusseilla 45kg. Aion ottaa yhden kahden viikon kuurin vielä jotta loput 10kg saisin pois. En toki koko aikaa oo ollu vaan taukoväleillä syönyt normaalisti (terveellistä) ruokaa ja huolehtinut siitä että kulutus ylittää saannin... Oon ollu aina kuukauden pusseilla ja kuukauden ruualla vuorotellen ja liikuntaa paljon. I'm so happy :) En aio koskaan enää tehdä sellaista itselleni että lihoisin.

Mulla oli lähtöpaino 120kg ja nyt siis 75kg ja pituutta 171cm.

Vau, onnea!

Itse oon laihtunut 18 kg, nyt noin 56,5 kg, pituutta 168 cm, no, ikääkin jo 45 vee, eli tyytyväinen olen!
Mun keinona on helpoin, mitä olen kokeillut, pätkäpaasto hyvillä ohjeilla ja liikuntavinkeillä. Olen siis saanut syödä hyvin ja silti laihduin. Ja paino pysyy pois jatkamalla pätkäpaastoa, voin siis syödä aika huolettomasti, suklaatakin toisinaan! :P

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Jos tää innostais muitakin laihduttajia. :D Siitä maksimipainosta 75 kiloa olen laihtunut nyt 11 kiloa ja painan enää 64 kiloa! :) Tämä 64 oli nyt iltapaino. 162-163 cm on pituus.

Sähän olet ollut alkujaankin sopivan painoinen ja ennenkaikkea jos oikein olen ymmärtänyt niin käyttöasteesi on se kaikkein paras mahdollinen - tiedäthän?

mä itse olen 185 ja painoa sporttisessa kropassa on noin 90 kiloa.

Kuinka kauan meni lähtöpainosta nyt tohon 64kg? mulla meinaan aivan samat mitat kun sulla toi lähtöpaino ja olis OIKEESTI pakko tehdä jotain, kun iteekin jo niin vituttaa kun kattoo peiliin. Oon vaan sellanen et en millään jaksa odottaa ja ku tuloksia tulee liian hitaasti ni sit se tyssää aina siihen. Nyt pitäis jotenkin saada päähän et kyllä siinä aikaa menee ja siinä onnistuu kun haluaa, mut mut....

Alkuperäinen kirjoittaja äippä x2;27719583:
Kuinka kauan meni lähtöpainosta nyt tohon 64kg? mulla meinaan aivan samat mitat kun sulla toi lähtöpaino ja olis OIKEESTI pakko tehdä jotain, kun iteekin jo niin vituttaa kun kattoo peiliin. Oon vaan sellanen et en millään jaksa odottaa ja ku tuloksia tulee liian hitaasti ni sit se tyssää aina siihen. Nyt pitäis jotenkin saada päähän et kyllä siinä aikaa menee ja siinä onnistuu kun haluaa, mut mut....

No reilu vuosi taitaa olla siitä, kun painoin 75 kiloa. On siis tippunut tosi pitkällä aikavälillä. Varsinaisen kunnon laihdutuksen aloitin vasta viime kuussa ja siitä lähtenyt se 4 kiloa.

No mutta eikös sitä sanota et just tollai hitaammin kun paino tippuu ni se on pysyvämpää ja terveellisempää. Tosi hieno saavutus kyllä, oo ylpee ittestäs. Toivottavasti mustakin olis vielä tohon. Mikä sulla sai sen et päätit pudottaa painoo, tuliko itelle olo et pakko muuttua?vai onko taustalla jonkun painostusta ym?

Alkuperäinen kirjoittaja äippä x2;27720174:
No mutta eikös sitä sanota et just tollai hitaammin kun paino tippuu ni se on pysyvämpää ja terveellisempää. Tosi hieno saavutus kyllä, oo ylpee ittestäs. Toivottavasti mustakin olis vielä tohon. Mikä sulla sai sen et päätit pudottaa painoo, tuliko itelle olo et pakko muuttua?vai onko taustalla jonkun painostusta ym?

En osaa sanoa, kai se motivaatio yhtäkkiä vaan nousi. :D Ja jotenkin suhde ruokaan muuttui, kun tajusin, ettei sitä tarvitse aina mässäillä niin paljon. Aika huomaamatta on tapahtunut. Ei se oikein onnistu ilman omaa vahvaa motivaatiota. Aloin myös miettiä, että nyt tai ei koskaan. Nuorena on kuitenkin helpompi laihtua kuin sitten myöhemmin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä