Ohhoh, nyt on sit lähtenyt jo 11 kiloa lähtöpainosta! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihmisen pituus vaihtelee... tietäkää se. virallinen mittaustulos saadaan kun mitataan 3 kertaa vuorokauden aikana... näin ainakin maailman pienimmän miehen kohdalla. eli ihminen pitenee kun nukkuu ja lyhenee päivän aikana seisoskellessa.

ihmisen pituus vaihtelee... tietäkää se. virallinen mittaustulos saadaan kun mitataan 3 kertaa vuorokauden aikana... näin ainakin maailman pienimmän miehen kohdalla. eli ihminen pitenee kun nukkuu ja lyhenee päivän aikana seisoskellessa.

ok.. mun pituus ei ole koskaan mitattaessa aikuisiällä vaihdellut. tosin ikinä ei ole tietääkseni nukkuessa mitattu.

Ruokavalio on eniten varmaan muuttunut, mutta aika pitkällä aikavälillä niin on vaikea sanoa, mitä kaikkea olen parantanut. Annoskokoja yritän pitää kohtuullisina. Niin, että kaikkea voisi kuitenkin syödä. Pastat, riisit ja leivät olen vaihtanut täysjyviin, perunaa aika vähän, yritän syödä paljon kasviksia, lihaa/kalaa/kanaa jne. eli aika perus ruokavalio. Jugurttia maustamattomana ja sen kanssa pellavarouhetta ja/tai jotain hedelmiä tai marjoja. Paljon vettä, vichyä, vihreää teetä. Lisäaineita yritän nykyään välttää.

Sambaa on kolmet treenit viikossa (kesto 1h 15min-1h 30min), tosin siitä on nyt joululoma. Olen 20 viikon kuntoprojektissa, jossa on yhdet yhteistreenit viikossa (porrastreeniä, juoksua, intervallikävelyä tms.) ja lisäksi yritän lenkkeillä ja tehdä lihaskuntoa. Projektin alussa viime kuussa painoin 68 kiloa, eli siitä on 4 kiloa tippunut.

ihmisen kudokset vähän joustaa... ja painuu kasaan. ja kyllähän mummot lyhenee. se menee 70v jälkeen 2cm / 10 vuotta tahdilla, tai ainakin koulussa niin opetetaan. amk

Onnea ja kuva ois kiva! Mulla olis itsellä tuo edessä.. itsekuri on vain jossain kaukana poissa :( Asia vaivaa ihan päivittäin, epämukava olla. Mitat nyt 163/71.

Tällaiset viestit kyllä tuo sellaista toivoa! Ehkä minäkin vielä?

Yhteistyössä