Odotusaika, kun takana keskenmenoja..

Heipähei plussalaiset!

Tein viimeviikolla testin, joka näytti positiivista. Olemme toivoneet tätä taas jo pitkään.

Muistan kun ensimmäisen kerran tulin raskaaksi, se onnen tunne ja hehkutus siitä että olen RASKAANA! <3 Kaikki oli ihanaa ja huoletonta. Sitä kestikin sitten viikolle 9 asti, kunnes verenvuodon takia lähdin tutkimuksiin ja selvisi että pikkuisen kehitys oli pysähtynyt viikolle 7.

Viime viikolla kun katsoin testiin ja näin että siinä luki "raskaana 2-3 viikkoa" , olo ei ollut yhtä iloinen kun viime kerralla. Olin tietysti onnellinen, mutta samalla hetkellä se kauhea tunne, että jos nyt käy samalla tavalla alkoi heti. Olen tällä hetkellä viikoilla 4+5. Mitään oireita ei ole, samoin kuin edellisessäkin raskaudessa. Kuinka ihmeessä voin nauttia tästä olotilastani ja olla huolehtimatta ja stressaamatta?

Kertokaa omia kokemuksianne, miten olette jaksaneet ja kannustaneet itseänne! :) <3
 
Et voi vaikuttaa keskenmenoon ja tulevaan: nauti tästä hetkestä! Se on vaikeaa, tiedän kokemuksesta, mutta itse kasvan pikkuhiljaa siihen, että asiat tapahtuu jos on tapahtuakseen. On elettävä tässä ja nyt, ei menneessä, ei tulevassa: kumpaakaan et voi vaikuttaa :)
Enkeleitä odotukseen <3

T:Neiti81 (tytöt 04,05 ja 11, enkelityttö 08 (rv 19), km:t 06/09, 06/10, 10/10, 11/10, Tuulimuna 03/12, km 05/12) Neljäs vielä toiveissa:heart: päivä kerrallaan.
 
Hannasi Minulla takana yksi km ja yksi kkm, lisäksi raskautuminen ollut vaikeaa. Nyt viikkoja päälle 18. Itsensä kannustaminen on ollut vaikeaa ja henkisesti ollut raskasta. Aluksi kävin ultrassa viikon välein, sitten sain kotidopplerilla sydänäänet kuuluviin ja nyt on alkanut liikkeet tuntua - kaikki nämä ovat rauhoittaneet mieltä ja antaneet uskoa raskauden etenemiseen. Ja kuten Neiti-81 sanoi, et voi vaikuttaa keskenmenoon, se tulee jos on tullakseen, näin ainakin itse yritin myös ajatella. Kannattaa liittyä keskenmenon jälkeen plussanneet -palstalle tai ainakin käydä lukemassa kokemuksia sieltä. Olen itse kokenut sen palstan hyödylliseksi. Tsemppiä sinulle!
 
Neiti-81, kiitos kannustavasta viestistäsi. Olet kokenut monta keskenmenoa, enkä voi kuvitellakaan tunnetta kun joutuu kokemaan tuon monta kertaa :( Itselläni siis km 11/11, ja nyt rv 5+5 menkoista laskettuna :) Onnea ja tarrasukkia odotukseesi <3

Idylli, ihana kuulla että olet päässyt jo noin pitkälle raskaudessasi :) Toivotaan että loppuaika sujuu ongelmitta<3 Totta, että parempi olla murehtimatta menneitä ja tulevaa, vaikka henkisesti se tuleekin olemaan raskasta. Päivä kerrallaan!
 

Yhteistyössä