Odotuksen Odottajat!

Iltaa leidit.

Risukasa: Jaksamista. Vaikeeta tämä nassun vääntely välillä on kaikenmaailman tädeille, työkavereille ja muille tutuille. Kaikki tosiaan ympärillä tuntuu napsahtavan raskaaksi, jopa se naapurin emäntä, joka söi pillereitä kahdeksatta vuotta. ( ja tosi on, luuli olevansa kulkutaudissa, kun oli huono olo....)

Stellina Mulla clomit nyt toista kiertoa, ja oireita ei mitään. Ehkä vähän enempi hikoillut olen, mutta ei huomattavasti sitäkään.

Tänään aloin tikuttamaan ovista. Eipä näkynyt mittään. Viime kierrossa se oli KP15. Toivossa elelen. Huomenna uudet tikut kehiin.

Tsemppiä kaikille, elkäähän masennukseen vaipuko. Toivon niin meille kaikille iloista yllätystä, jokaiselle. Ennemmin tai myöhemmin.

Veenalle ja Kirmalle extra plussan puhallus!!
:heart: :heart: :heart: :heart:

KP-LISTA! (Muut tiedot etusivulla! )

Keskiviikko 3.9.2008

Pupuvaimo............................2/31
mama-84..............................2/28
Rouva B................................3/31-41
Tiinuli81..................................3/?
Sannuli-81............................4/26-30
risukasa-..............................4/25-29
Evenstar...............................5/~43-46
Rouva Pikkumyy.....................8/32
miranda-81...........................10/28-32
stellina.................................10/n.31-39
Pikkuvadelma........................11/30
Inkku83.................................12/30
Andala..................................14/31-42
Justiina80..............................15/28-29
Lumikeiju...............................15/29
millis1981..............................18/27-28
haltia....................................21/30-35
taru82...................................23/26-28
pilvilinna................................23/?
J3N3.......................................?/?

Piinapenkissä

kirma.....................................19/25.............pp10
Maricce.................................27/30-60.........pp2
soja......................................27/28..............pp7
Pantalaimon..........................23/?...............pp4-5

Testaajat

Veena...................................27/24-28.........pp13

Nega testattu aamulla :'(

Ja herkällä testillä eli eiköhän se olisi näkynyt jos oisi jotain mitä näkyä. Tulenkohan mä ikinä elämässäni näkemään testissä muutakuin sen yhden viivan? :'(

Ja olen niin vihainen itselleni kun annoin taas itseni kuvitella jotain. Miten en saa pidettyä jalkoja maassa tän asian kanssa. Olin taas mukamas bongaavinani oireita ja muuten uskoin siihen että nyt sde vihdoin tulisi. Että nyt tulee meidän vuoro. Pskt tule meidän vuoro.

Pahoittelen omaan napaa. On vaan niin surkea olo...

Veena: Voi Veena-rakas, otan nii osaa teiän suruun...jotenki niin tuli itellekin ihan itkuolo, että miksi tää elämä on niin tämmöstä kakkaa välillä!!Miksi toiset joutuu tällasta kokeen...ja viä teilläki ku pitäis periaatteessa olla kaikki kunnossa niin miksi käy näin julmasti taas...itkettää :'( En voi muuta tehä ku virtuaalisesti halata, sanat ei paljon lohduta, tiiän sen :hug: Töissäki täs vaan joutuu kattoon noita sekopäävanhempia, joille ei ois ikinä saanu lapsia antaakaan, ja sit sellaiset, jotka niitä lapsia niin toivoo ja haluaa ja niitä rakastais ja pitäis huolta, niin ei niitä meinaa millään saada. Paljon voimia Veenuska, kyllä se elämä viä voittaa, tuntu nyt miltä tuntu :heart: Ja vielä joku päivä sä plussaat, se on varma!!

Kiitos paljon Stelliina, Pantsu ja Pupuvaimo :heart: Mitä mä tekisinkään ilman teitä ihania tukipilareita :hug:

Jotenkin on ihan lamaantunut olo ja päässä ei liiku oikeasta mitään muuta kuin: Miksi????? Tekisi mieli häipyä kotiin peiton alle :ashamed:

Tässä tulee nyt infoo mun tutkimuskuulumisista...

Eli kp 9 on menossa ja clomit syöty ja tänään oli lääkärille sitten ultra-aika. Ja huh, onneksi oli yksi munarakkula nyt ottanut johtoaseman ja kasvanut 1 cm kokoiseksi (muut oli noin 5mm) ja lääkärin mukaan tilanne näytti oikein hyvältä, limakalvot ja kohtu kaikin puolin ok. Aavisteli, että ovikseen ois kuitenkin viä noin viikko aikaa, joten ensi viikon alussa ultrataan tilanne uudelleen. Mulle tehtiin myös se aukkari (lyhyt mutta erittäin inha toimenpide) ja johtimet oli täysin auki nekin =) Ja kaikkein parasta oli se, että miehen simppatestin tuloksetkin olivat valmiina ja niiden osaltakin kaikki oli ok. eli nyt on hyvä mieli tän päivästen tutkimustulosten mukaan ainaki. Olin niin helpottunu tosta yhdestä johtofollista :) Miten sitä voiki näin pieni asia saada mielen iloiseksi, vaikka se itse plussa onki tässä tilanteessa viä kaukainen haave?Mut pienet askeleetki oikeeseen suuntaan tuntuu niin hyviltä!Eli tässä kierrossa toivo viä elää...

Nyt vaa IHAN KAIKILLE +++++++++++++++++++++++ :whistle:

Veena: No ihan kotikonstein edetään ainaki ny tää kierto...eli sitä samaa vanhaa, että ovista pitää alkaa taas kerran tikuttaan (nyt on sentää toivoa sen bongauksesta) ja sitten tasaisesti taasen tässä hempeillä ja pupuilla ja sitten vaa toivoa parasta. Ensi viikon ultrassa kai sitten näkee onko ovis jo ollut just vai vasta tulossa ja mikä on limakalvon paksuus jne. Näin kai tässä nyt mennään ja katellaan jokunen kierto ja jossei tärppää niin sitten mietitään ilmeisesti inssiä kai...sitä niin toivois jo sitä plussaa, tiiät tunteen...

Pupuvaimo: Multa myös sulle suuren suurin virtuaalihali :hug: Älä menetä toivoasi vaikka siltä tuntuu!!

Pupuvaimolle lämmin virtuaalihalaus. :hug:

stellinalle onnittelut tähänkin pinoon hyvistä kuulumisista! :) :flower:

ON: Kelit on kuivahtaneet, joten josko se ovis olikin sitten jo viikonloppuna? Ajatus jostain syystä pelottaa ihan hirveästi. Meillä on ollut tällaisia kiertoja, joissa tärppi olisi ollut edes teoriassa mahdollista, niin vähän tässä vuoden sisällä, että jotenkin en ole yhtään tottunut piinailemaan. :ashamed: Alavatsalla nippailee vieläkin, mutta ne voi johtua niistä kahdesta surkastuvasta follista vasemmalla puolella.

Meitsi lähtee nyt Painonvartijoihin! :D Liityimme viime viikolla hyvän ystävän kanssa, kun tuntui, että paino vaan jämähti kesän jälkeen. Nyt on taas suunta alaspäin ja tuntuu hyvältä! Enää viimeinen rutistus jäljellä normaalipainoon, jes! :) Loppuillasta menen saunailtaan. Onneksi siellä pystyy jättämään helposti alkoholijuomat (joissa on muuten kauheasti kaloreita, se taitaakin olla hyvä tekosyy! ;) ) väliin.

veena, pupuvaim ja mama84 :hug: teille kaikille ja kovasti jaksamista jatkoon hoidoissa. kyllä se vaan aikansa ottaa, mutta nenä pystyyn vaan :hug: :)

oma: täällä pp6 menossa, PAS siirto oli siis viime viikolla.... olen vähän palstakirjoittelussa ottanut etäisyyttä.... lukenut olen teidän kuulumisia ja paljon lämpimiä plussatuulia ajatuksissa lähetellyt

mukavaa viikon jatkoa kaikesta huolimatta kaikille

toivottavasti mahtuu vielä mukaan.
Ollaan yritelty vauvaa ns. yrittämällä 1.5 vuotta. Mulla on edellisestä suhteesta yritystä takana jo kolmisen vuotta ilman tulosta. Silloin ei mitään hoitoja takana. Nyt on uuden miehen kanssa oltu tutkimuksissa ja hoidoissa. Minulta ei ole löydetty mitään ihmeitä. Jossain vaiheessa epäiltiin etten ovuloi ollenkaan, mutta nyt sellaistakaan ongelmaa ei ole ollut havaittavissa. Miehellä vähän siittiöitä ja muutenkin niiden määrä/laatu vaihtelee huimasti kuukausittain. Meillä on neljä inseminaatiota takana ja kierrossa oli mukana clomifen. ei tullut yhtään haamua/plussaa. Nyt odotellaan aikaa IVF/ICSI:n joka pitäisi olla tammikuussa. Miten nyt nuo jonot purkautuu. Kesäkuussa sanottiin, että se on n.6kk. Nyt sitten yritellään luomuihmettä. Jota ei ainakaan vielä ole tullut. :( Vaikka lääkäri kovasti toivotteli onnea ja että sekin on mahdollista..vaikkakin mahdollisuus siihen on pieni. Minulla on menossa kp18/27-28

Keskiviikko 3.9.2008

Rouva B................................3/31-41
Tiinuli81..................................3/?
Sannuli-81............................4/26-30
risukasa-..............................4/25-29
Evenstar...............................5/~43-46
Rouva Pikkumyy.....................8/32
miranda-81...........................10/28-32
stellina.................................10/n.31-39
Pikkuvadelma........................11/30
Inkku83.................................12/30
Andala..................................14/31-42
Lumikeiju...............................15/29
haltia....................................21/30-35
Pantalaimon..........................23/?
taru82...................................23/26-28
pilvilinna................................23/?
soja......................................27/28
mama-84..............................28/28
Pupuvaimo............................34/30-32

Piinapenkissä

Veena...................................27/24-28.........pp13
kirma.....................................20/25.............pp10
Maricce.................................27/30-60.........pp 2

Testaajat

Maricce: Oi, onpa jännittävää! Paljon voimia piinapäiviin! :hug:

Tervetuloa millis1981! :wave: Jaksamista jonotteluun ja toivotaan, että luomuplussaylläri osuisi teidän kohdalle! :)

mama-84:lle lohtuhalit jälleen uudesta kierrosta. :( :hug:

ON: Flunssaa pukkaa. :snotty: Minutkin kai voisi lisäillä tuohon piinapenkkiin. Nyt olisi dpo4-5. Täysin varma en voi noista päivistä olla, mutta jos yhtään on gyneen luottamista niin perjantai-lauantai akselilla on ovis ehkä ollut. Testaamista en ajattelekaan ennen kuin täti on todella myöhässä... :ashamed: Kierron pituudeksi voisi laittaa 34-35?.

Veena :hug: :hug: Vaikea sanoo mitään juuri nyt.. Ei varmaankaan tällä hetkellä kauheesti lohduta mutta aika harvoilla kai ihan ensimmäinen inssi onnistuu..? Itse yritän olla laskematta kovin suuria niiden varaan, mutta tiedän jo etukäteen että pettymykset niistäkin tulee oleen kovia. :'(
Myös mamalle ja Pupuvaimolle kunnon :hug: :hug:

Tervetulotoivotukset millis1981 :wave:

).( tai pikemminkin suuta ;) Kotiuduin juuri sairaalasta ja piti heti tulla tsekkaan teijän kuulumisia.. leikkaus meni niin hyvin että pääsinki jo tänään kotio toipuun. Eilen oli kyllä niin uupunu olo ja nukuin melkein koko päivän, että ei se lepokierronkaan ajatus enää niin pahalta oo tuntunu :D Joudun syömään tietysti antibioottikuurinki ja vahvoihin kipulääkkeisiinkin on resepti tarvittaessa, vaikka yritän pärjätä Paramaxilla. Posket on melkosen turvonnu ja suupielet vereslihalla, niinku pieni turpiinsaanu possu :LOL:

Jokatapauksessa meen huomenna sinne gynelle, pakko tietää ainakin endokystan tilanne ja hakee tyroksiiniresepti. Voiskohan niitä fsh-lääkkeitä käyttää antibiootin kans? Vai oiskohan lepokierron jälkeen ja ilman muita "häiriölääkkeitä" parempi onnistumismahdollisuus..? No, sen kuulee huomenna, mitä mieltä se on. Jos ei voi käyttää samaan aikaan, niin lepokiertohan on sillon välttämätön. Siinä tapauksessa taas toivottavasti kierto jäis yhtä lyhyeks kun tää jotta alotus tulis mahd. pian!

Voi veena :hug: ! Sinä olit nyt tämän meidän pinon ensimmäinen todellinen piinailija ja ensimmäinen, joka varmasti pudotti negatestillä kaikkien ruusuiset kuvitelmat hoitojen onnistumisesta romahtamalla alas. Kun sitä niin kovasti haluaisi uskoa, että ne hoidot sen elämän saavat heti napsauttamalla aikaan. Mutta järki on pidettävä päässä, kuitenkin vielä tässä vaiheessa riippuu vaan niistä kahdesta pienestä solusta ja niiden yhteistyöstä tuleeko sitä tulosta vai ei.Mutta tämä on karua touhua, aina se on kuopattava se oma vauva jota kaavaili just tästä kierrosta syntyväksi.
Kirjoitinkin jo edelliselle sivulle, että jollakin voimilla sinäkin sieltä suosta nouset ihan varmasti ja olet entistä vahvempi ja viisaampi uuteen koitokseen!
Arkisempi asia sinulle veena: ettekös ole väestöliitossa? Paljonko inssille tuli kokonaisuudessaa hintaa? Monestikko kävit ultrassa ja sisältyykö siihen inssin listahintaan jo ultra/ultria + sperman "käsittely"?

mariccelle ja sojalle kovasti onnea matkaan murut matkassa! Pysykööt kyydissä loppuun asti. Montako alkiota teillä siirrettiin, että onko tuplaonni mahdollista?

millis1981 tervehdys sinulle :wave: Kauan olet jo pientä joutunut odotella ja tuo itse hoitoon pääsyn odottelu se vasta syvältä on!
Syötkö nyt luomuaikaan clomeja vai ihan tosiaan luomuna menette?

stellinalle onnittelut ultrakuulumisista! Hieno homma, että clomit toimii ja toivottavasti eivät ohenna limakalvoa. Onhan se jo pikkuinen voitto, että edes se folli saadaan sinne sisuksiin kasvamaan! Kotikonsteilla mekin vielä mennään, inssi harkinnassa.

pupuvaimo ja mama-84 :hug:

pantalaimon tervetuloa piinailemaan! Munasarjan nippailu voi johtua myös follin paikalle kehittyvästä keltarauhasesta, että jos tiedät kummalla puolella johtofolli oli voit nippailun perusteella päätellä onko keltarauhanen tullut -> ovis mennyt. Minulla tuo ainakin toimii, eli nippailusta aina tiedän, että kaikki on mahdollista ;)
Ja onnea painoprojektiin!

risukasaa- taitaa olla tk:ssa, peukkuja sinne leikkauksesta toipumiseen!

).( Tervetuloa kaipaamani tissikipu! Se otti nyt tuon menetetyn viikon kipuiluajan takaisin ja nyt sitten ovat kipeemmät kuin koskaan.
Mutta henkisesti olen jo valmistautunut seuraavaan kiertoon, en jaksa millään uskoa, että tästä(kään) on mitään tullut. Nyt koitan vaan kääntää miehen päätä suostumaan inssiin, haluaisi vielä jatkaa kotikeinoilla piikkien kanssa. Mutta lääkärin soittoaika on maanantaina, täytyy sitten kysyä mitä suosittelee.

kirma Meillä siirrettiin 2 alkiota massuun köllötteleen. Joten juu, tuplaonni on mahdollinen :D Sitä vain tässä olen miettinyt, että miten ihmeessä sitä selviää kahden vauvan kanssa??? Paniikkia ilmassa :xmas:

Kirma me mennään ihan luomuna nyt tää väliaika tässä. Ei clomeja siis. mulla olisi niitä kyllä tuolla kaapissa, mutta en oo uskaltanut napsia niitä ominpäin.
Mariccekysyiko ne teiltä haluatteko siirrettävän kaksi alkiota? Me ollaan meinaan mietitty sitä jos kysytään, niin mitä sitä päättää sitten. Mulla oli yhdessä inseminaatiossa kaksoisraskaus mahdollisuus, mutta se ei sitten onnistunut.

Gynellä suju ihan ok, tosin reseptiä kilipirauhasarvoon ei VIELÄKÄÄN irronnu, sitä vaan jankutetaan että on kuitenki 'normaali vaihteluvälissä' eikä toi arvo vielä voi raskautta estää :( lupas sentään kysyä toiselta gyneltä lähettäskö reseptin myöhemmin ku kuitenki selitin niitä muitakin inhottavia oireitani..
Endometriooma oli tietysti kasvanu, alkaa olla hiljalleen niissä rajoissa että joutuuko pian TAAS leikkaukseen :'( suunnilleen 3cm, eli sentin oli tullu lisää 3 kuukaudessa. Ei sentään aivan hirvee kasvuvauhti.. laparoskopiajonoonka ei laitettu koska ei tiedä onko leikkuksesta enempi haittaa vai hyötyä, ja kannattas kuulema ensin kokeilla inseminaatioita, kun ne ois parempi hoito endolle jos raskaus saatas alkaan (varmaan juu, epäilen vaan vahvasti onnistuuko..). Ja kun kysyin ivf-jonoon laitosta niin menin kuulema ihan 'asioiden edelle'.. ja ettei niillä oo mitään pahoja jonoja niihin. No, hyvä sitte..

Aattelin että joo, antaa olla, kun en nyt muutenkaan oo kovin skarpeimmillani niin en JAKSANU alkaa sen kummemmin vaatiin enempää (hyvä että jotenki jaksoin raahautua sinne paikalle!), tehdään nyt sit ihan miten ne vaan sanoo :headwall: |O kaikenkaikkiaan siis yks melko turha käynti taas.
Olo on ollu todella hirvee eileisillasta lähin, syöminen on kivulloista ja sottasta kun suuta ei saa hädin tuskin aukikaan, mieluummin kärsii sit nälkää kun rääkkää itteensä hankalalla syömisellä.. pakko se on nyt ensin antaa elimistön toipua leikkauksesta, tänään oon nukkunu puolet päivästä, ja ei tulis just nyt mieleenkä alkaa väsään jotain piikkejä ja vielä lisätuskaa niillä hankkiin :$ Eli luomusti taas menee seuraaviin menkkoihin ja katotaan sit uudestaan. Kaipa koitan vetäytyä vähä enempi taustalle paranteleen itteeni ja kerään voimia enskiertoon.. :wave:

Torstai 4.9.2008

Pupuvaimo............................3/31
mama-84..............................3/28
Rouva B................................4/31-41
Tiinuli81..................................4/?
Sannuli-81............................5/26-30
risukasa-..............................5/25-29
Evenstar...............................6/~43-46
Rouva Pikkumyy.....................9/32
miranda-81...........................11/28-32
stellina.................................11/n.31-39
Pikkuvadelma........................12/30
Inkku83.................................13/30
Andala..................................15/31-42
Lumikeiju...............................16/29
millis1981..............................19/27-28
haltia....................................22/30-35
taru82...................................24/26-28
pilvilinna................................24/?

Piinapenkissä

kirma.....................................21/25.............pp11
Maricce.................................28/30-60.........pp3
soja......................................28/28..............pp8
Pantalaimon..........................24/?...............pp5-6

Testaajat

Veena...................................28/24-28.........pp14
[/quote]

Yhteistyössä