risukasa-: :hug: Teille on tainnut molemmille tulla vähän suorituspaineita tämän yrittämisen myötä? Tiedän kuinka kurjaa on, kun mies torjuu. Toivottavasti saatte puhuttua asiasta.
kirmalle isot pahoittelut negasta! :hug:
Rouva B: Ihanalta kuulostaa teidän reissu!
Hienoa, että pistosten laitto on sujunut hyvin.
Ihana kuulla
Veenastakin. :hug: Tosi kurjaa, että se täti tuli, mutta toivottavasti tää olis teille SE kierto! b
d
mirandalle onnnittelut oviksen bongaamisesta! =)
millis: Teillä on ollut raskas viikonloppu. :hug:
stellina: Mites sun oviksen kanssa? Oletko jo onnistunut sen bongaamaan? Mulle gyne sanoi, että folli kasvaa 2-3 mm:ä vuorokaudessa, joten luulisi, että se sun follis olis jo kypsä! Entä jos LH-piikki oli niin nopea, että se meni sulta ohi?
Sori, jos en kaikille ehdi nyt kommentoida. :ashamed: Olette silti ajatuksissa, mutta nyt on kiire luennolle! Tähän loppuun kopsaan vielä vuodatukseni tuolta toisesta pinosta.
ON: Takokaapas nyt tälle onnettomalle vähän järkeä ja hermoja päähän! :ashamed: :kieh: Mulla on perjantaista lähtien juilinut mahaa välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta tasaisesti koko ajan. Aivan kuin menkat alkaisivat ihan justiinsa. Etenkin mökkitien kuopat tuntui ikävältä. Tottakai on sitten mielikuvitus lähtenyt lentoon ja samalla toiveet kohonneet jonnekin stratosfääriin. :ashamed: Tästä jos tulee pudotus, niin musta jää jäljelle vain märkä läntti.
Miehestäkin huomaan, että sitä jännittää, vaikka se kovasti yrittää innostustaan peitellä. Testata en kuitenkaan vielä halua, sillä tänään on vasta dpo 9-10.
Yritän koko ajan hokea mielessäni, että vaikka tämä onkin ihan uutta, se ei silti tarkoita, etteikö se voisi olla vain normaalia, ennen menkkoja tulevaa jomotusta. Mistäs mä voisin tietää, mikä on mulla normaalia, kun olen ovuloinut ehkä neljä kertaa viimeisen vuoden aikana! :kieh: SILTI, haluaisin niin kovasti toivoa, että tämä olisikin sitä itseään. :ashamed: Perjantaihin on vielä niin kovin pitkä aika... *huokaus*