Odotuksen Odottajat!

andala, jep, just tuota luin aamulla ääneen miehelle. Että nyt sitten koitetaan pähkäillä, että onko minulla liian tönkkis limaseinä tuolla esteenä!?
Kyllä tämä on sitten liika monimutkaista tiedettä :kieh:
 
kirma :hug: :hug: negasta..

Andala, eiks ne siittiöt kehity peräti 72 vrk..?
Kyllä kai inssistä voi olla apua hyvilläkin siittiöillä, sillonhan ne parhaat laitetaan jo valmiiks sinne perille.. Ja harvoin kai inssiä tehdään ihan luonnolliseen kiertoon, eli ne (naisen käyttämät) tehostelääkkeetkin voi parantaa mahdollisuutta.
 
J3N3 Mulla on hiukan ylipainoa, painoindeksi 25 (24.9 olisi viellä normaalipainossa) Ennen kuin aloitin metforminlääkityksen painoindeksi oli 33 joten alaspäin tultu reippaasti

kirma :hug: pahoittelut negasta :/ Meille ei tehdä IVF-hoitoa vaan ovulaatioinduktiossa ollaan yksityisellä. Tosin ollaan nyt samaan aikaan IVF-jonossa julkisella.

risukasa- Niin ens kierrossa aloitat hormonihoidot ja inssi? Siis jos nyt ei tule tärppiä?

(.) turvottaa siis ihan kokonaisvaltaisesti, ei pelkkämaha (sekin on aivan ilmapallo).....maha sekaisin....munasarjoissa ei tunnu mitään, aika heikko merkki. tosin nyt menossa vasta kp6 joten tuskin pitäis tuntuakkaan?

 
Alkuperäinen kirjoittaja risukasa-:
Andala, eiks ne siittiöt kehity peräti 72 vrk..?
Ai jaa, niinkin kauan :eek: ? Joo, en tosiaan ole hirveän perillä tästä, mutta mies vaan luki tänään jostain tuosta kuukauden kehittymisajasta. En yhtään siis tiedä, mistä ja kuinka luotettavasta lähteestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuli81:
J3N3 Mulla on hiukan ylipainoa, painoindeksi 25 (24.9 olisi viellä normaalipainossa) Ennen kuin aloitin metforminlääkityksen painoindeksi oli 33 joten alaspäin tultu reippaasti
Tiinuli, kauanko oot syönyt metformiinia? Kuinka pian sulla lähti paino putoamaan metujen aloittamisen jälkeen ja mitä tahtia paino on pudonnut?

Mulla on kans ylipainoa kertynyt reilunpuoleisesti parin viime vuoden aikana, kiitos kilpirauhasen vajaatoiminnan ja masennuslääkityksen. :( Ikinä en ole painanut näin paljoa kuin nykyään.. :( Olo on erittäin epämukava ja myös epätoivoinen, sillä paino ei ole lähtenyt laskemaan millään, vaikka ruokavaliota on ruuvattu terveellisemmäksi ja liikuntaa lisätty.

Sit kysymys kaikille kuukautiskierron kartoituksesta. Miten kierronkartoitus on tehty teillä, jotka ootte syöneet pillereitä hedelmöityshoitoihin asti tai joilla on ollut todella epäsäännölliset kuukautiset?

Väestöliiton uudessa paperihinnastossa on laitettu hinta kuukautiskierron kartoitukselle. Tietääkö kukaan, mitä kaikkea se sisältää? Hinta on 351 ? ilman Kela-korvausta, 254 ? Kela-korvauksen kanssa.
 
[/b]kirma , Mulla keltarauhashormooniarvo oli kp 21 kun kontroloitiin niin 47 kuulema hyvälukema, siis ovuloin clomienkin kanssa. Nyt ovista odotellaan ja peittoja yritetään ahkerasti pöllyytellä ainakin joka toinen päivä =) Miten mies jaksaa =) Clomeja olen nyt syönyt kp3 - kp 7...
 
Andala, joo, en muista mistä mulle on jääny mieleen just tollanen luku, mutta tosi kauan se kokonaismuodostumisaika vei! Täytyypä oikein tarkistaa jostain.. :)

(m)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Siitti%C3%B6
http://metku.net/~pesu/raskaudenalkaminen.php
Eli korjaan: 75 päivää. ;)

Tiinuli, siihen pyritään että ensvuodon alettua ilmottautusin polille ekaa hoitoo varten. Riippuu sit tietysti endopesäkkeen koosta päästäänkö alottaan, vai onko kasvuvauhti kiihtyny aiemmasta :$ Toivottavasti pystysin mahd. pian normaaliruokaan ettei enskerralla käskettäs eka lihottaa, kun paino jo muutenki alarajoilla ja varmaan tippuu tän tuskallisen keitto-sose-nälkäkuurin aikana varmaan taas 5 kiloo :ashamed:

kirma, mulla oli keltarauhasarvo kp22 43,1 ja kuulema hyvä!
 
Heissan!

En ookaan pitkään aikaan kirjottanu...jäi kyllä totaalisesti tää lapsettomuus-puoli pois ku lähin "tauolle". Muistaneeko kukaan edes enää? :D Me mennään nyt aivan luomusti, laidutellen ja ehkä jotain vippaskonstia jos jaksaa. Yleisesti terveydestä huolta pitäen... Hoidot hylättiin toistaiseksi ihan kokonaan, ja itse asiassa mun on paljo helpompi ollaki ku en mieti niitä. Kattoo sitte joskus jos rupeaa taas tuntumaan... En oo juuri ressiä viime aikoina ottanu vauva-asiasta. Parempi näin. :) Löytäny vähä muutaki elämää ku pelkkä yrittäminen, toivominen, katkeroituminen, odottaminen...

Omaan taloon päästiin muuttaan nyt kuun vaihteessa, se on vieny kyllä hyvin ajatuksia pois. Vielä aivan kesken kaikki, riittää hommaa vielä pitkäksi aikaa, voi keskittyä sisustusjuttuihi ja muihi.

Kummiksi pääsin pienelle pojalle tossa kuukausi sitte. :)

Ilokseni olen huomannu tässä jo pariin otteeseen luomuoviksen. :) Tosin aika myöhäisillä päivillä, mutta kuitenki. Eiköhän se tästä pikkuhiljaa. Kummasti herättelee toiveita taas, nyt ollu taas kovinki semmosta että mä uskottelen olevani raskaana. :D Selvinnee joskus viikon päästä. Olis miehelle mieluisa synttärilahja jos plussa tulis. :) Kait mä tuun ilmotteleen jos positiivista tulee. :)

Plussaonnea kaikille. :)
 

KP-LISTA! (Muut tiedot etusivulla! )

Maanantai 8.9.2008



Veena...................................4/24-28
J3N3.......................................5/?
Pupuvaimo............................7/31
mama-84..............................7/28
Rouva B................................8/31-41
Tiinuli81..................................8/?
Sannuli-81............................9/26-30
Evenstar...............................10/~43-46
Rouva Pikkumyy.....................13/32
miranda-81...........................15/28-32
stellina.................................15/n.31-39
Pikkuvadelma........................16/30
Inkku83.................................17/30
Andala..................................19/31-42
Justiina80..............................19/28-29
dreamer78.............................20/31
Lumikeiju...............................20/29
millis1981..............................23/27-28
haltia....................................26/30-35
taru82...................................28/26-28
pilvilinna................................28/?
risukasa-..............................?/25-29


Piinapenkissä


Maricce.................................32/30-60.........pp7
Pantalaimon..........................28/?...............pp9-11


Testaajat


kirma.....................................25/25.............pp15
soja......................................32/28..............pp12



 
Orion :wave: mukava kuulla pitkästä aikaa, ja että oot pirteemmällä mielin =) lomailu tekee varmasti aina välillä hyvää itse kullekin! Itse en ole vielä aivan malttanut.. :ashamed: :kieh:

).( Saa nähä miten käy senkään ainoan "yhteisvoimisteluhetken" jonka varassa kaikki ilmisesti on tässä kuussa.. eilen kun koitin alkaa pussaileen ukkelia niin se ei niinku vastannu siihen, käänsi pään pois ja pyyhki suutaan!? Siis mitä v--ua.. :eek: kun en tunne alahuulellani mitään niin menikö niin pahasti ohi, eikö se uskalla koskee ettei vaan satuttas mitenkään vai oonko tosiaan niin vastenmielisen näkönen turvonneen naamani kanssa ettei kiinnosta vai mikähän nyt on... :ashamed: pakko kai silti koittaa tänään vielä uudelleen.
Joo-o |O voi siis olla ettei tälle kuulle tuu minkäänlaista saumaa..menee taas niin vaikeeks :headwall:

(m) Alahuuleni on kuulema "lerppa" :LOL: No, vihjasin että vaikka en pystykään nyt aikoihin ottamaan suuhuni mitään paksumpaa niin toinen pää toimii kyllä... :p
 
Clomittelijat huhuuu...

Mulla ny jo clomien kanssa kp 14 eikä ovista oo viäkään tullu!!Eli tiistaina siä näky ultralla se yksi isompi follikkeli (noin sentin) ja lääkäri sano, että la:na voi alkaa ettiin ovista...no mä kyllä alotin oviksen tikutuksen jo torstaina varmuuden vuoksi.Ja ei mitään merkkejä oviksesta, tosi hailakkaa viivaaki, hyvä ku ees huomaa sitä. Nyt pelottaa, ettei sitä ovista tuukaan ees noilla clomeilla...nyyyyyh....millä kiertopäivillä teillä muilla clomeja syöneillä on tullu ovis? Että onko ees enää mahkuja tässä kierrossa? tiistaina taas ultraan...siellä se karu totuus taas sitte paljastuu...MIKSI TÄÄ O TÄMMÖSTÄ??MÄ EN JAKSA ENÄÄ VAA OOTTAA JA OOTTAA JA OOTTAA!

sori tää täysin oma napainen vuodatus...
 
mukavaa sunnuntaita..
meillä oli eilen aika surkea päivä. Oltiin 3kk:n ikäisen vauvan hautajaisissa. Miehen serkun vauva kuoli muutama viikko sitten kätky kuolemaan. Aika kauhea tilanne ja ne hautajaiset oli niin sydänta särkevät. Ei voi oikein sanoin muuten kuvailla koko tilannetta..

Itsellämme jatkuu sama tilanne. Ensi viikon lopulla on taas jännäyspäivät. Tädin tuloon kylään on vaan niin tottunut jo, että luulen et meen hiukan sekaisin sinä päivän kun saan raskaustestistä plussan. :)

Mulla ei muuten toimi mitkään muut ovistestit kun nuo Clearblue merkkiset. Oon kokeillut vaikka mitä, mutta ei näytä. Nyt kyllä aika hyvin tunnen kroppani ja aika säännöllisesti on samaan kohti viikosta ovis. Silloin inssin aikoihin oli ovis aina tiistaina. :) Huvittavaa.
 
Tulin ilmoittamaan että hengissä ollaan :wave:

Täällä menossa kp 3. Sen verran tiukille on ottanut että piti ottaa muutama palstaton päivä tähän väliin. Tiistaina lähdin (viimeisen kirjoitukseni jälkeen) töistä kesken päivän. Pääsin juuri autolle niin itku alkoi. Ja sitähän riitti. Olen itkenyt autossa, suihkussa, vessassa, lenkillä, tietokoneella, jumpalla, sohvalla, sängyssä.

Soitin klinikalle ja varasivat mulle ultra-ajan kp 11 elikkäs kaippa sitä uutta inssiä lähdetään sitten puuhaamaan samoin tein. Toivottavasti osaan tällä kertaa pitää jalat paremmin maassa niin ei satu niin paljon kun tippuu.

Menkat on olleet harvinaisen nihkeet. Varsinaista kunnon vuotoa ainoastaan perjantaina ja muut päivät nihkeempiä, eli kaippa siitä voi päätellä ettei limis ole kaksinen ollut. Ajattelin kysyä lääkäriltä tästä, kun eikös siihen vaivaan ole ihan jotain lääkkeitäkin?

Nyt lukemaan mitä teille on sattunut! Ja kiitos teille kaikille vielä kertaalleen tuesta :hug:

Risukasa: Viitsitkö päivittää mun tiedot tuonne etusivulle kun ne on jääneet vähän jälkeen eli yk17 ja 2.IUI. Kiitos! :)
 
Veena: :hug: Kiva kuulla susta pitkästä aikaa, mutta voihan nenä kun se täti sieltä sitten kuiteski kurvas taas kehiin. :'( Itku on välillä ihan paras lääke näihin tunteisiin, hyvä kun oot saanu purettua surua ja käytyä läpi pettymystä. Ja nyt vaan uuteen kiertoon uusin voimin, jospa se ois sitten tämä kierto se tärppikierto :heart: Mäkin oon kuullut, että limiksen paksuunnuttamiseen olisi jokin täsmärohto olemassa, mutta en tarkemmin tiedä. Voimia uuteen yrityskuukauteen :)
 
Te ootte kirjoittanut niin maan.. öö.. paljon. Että olipahan lukemista :D

Pantsu: Toivotaan parasta b:)d Täällä muuten myös laihdutuskuuri meneillään, mutta tuntuu että tällä viikolla ei ainakaan ole karissut mitään.

Soja ja Maricce: Jännää on!!! Varmaan raastavaa, mutta ois se vaan niin ihanaa jos se plussa sieltä kohta putkahtaa!

Millis ja Dreamer: Tervetuloa :wave:

Risukasa: On sulla ollut turhauttava gyne käynti, varmaan kypsyttää tuollainen. Ei hitto mä repesin sun lörppöhuulelles, ja sille ei niin lörpölle alapäälle :LOL:

Kirma: Voi Kirma, tuntuu pahalta, tiedän. Ihan hurjasti voimia sinulle :hug::hug::hug: Kyselit tuosta hinnasta, niin kaivoin laskun esiin. Ja laskujen kokonaishinta on 278 ja meillä siis oli kaksi ultraa + simppahommat + inssi. Mun käsittääkseni se on aika pieni määrä simpoista jotka lopulta pääsee perille, niin inssissä ne pääsevät varmasti perille, ja nimenomaan ne parhaat. Ja sitten se että jos limat on jotenkin esteenä niin se auttaa.

Tiinuli: Toivottavasti siellä komia johtajafolli kypsymässä :)

Orion: Tottakai muistetaan. Ihanaa että olet saanut harhautetua aivojasi vauvajutuista. Tekee varmasti hyvää!

Stelliina: Kiitos Stelliina. Joo on tullut kyllä purettua itseäni yksikseen ja miehelle. Toisaalta pelkään sitäkin että kuormitan miestä liikaa näillä asioilla. Muuten se LH-piikkihän voi olla niin nopeakin että menee ohi. Mulla kävi näin, mutta ultrassa näkyi kuitenkin. Tiistaina se selvinnee. Toivotaan että ajoitus onnistuu!

Millis: Aika hurja kokemus varmasti noin pienen hautajaiset. Huh. Ja vielä tässä mielentilassa. Koita jaksaa.
 
Veena, :hug: varmasti pahinta aikaa on juuri se kun vuoto alkaa ja siinä menee sen mukana se viimesinkin toivonkipinä.. :( itsellä ainakin toi on just se vaihe kun "itkumuurikin" murtuu. Mutta hyvä että etenette ripeeseen tahtiin ja heti perään pääsette uuteen yritykseen! b:)d

millis, on ne rankkoja tuollaiset kokemukset ja vetää kyllä mieltä vakavaks :'( Jotenkin se tuntuu niin väärältä ja nurinkuriselta lähtöjärjestykseltä elämästä.. Ja sekin että vaikka vauva ois saatu onnellisesti käsivarsille, niin ei välttämättä sittenkään olla turvassa kaikilta vaaroilta. Äitiys on tavallaan sellanen olotila että kun se plussa ilmaantuu testiin niin siitä se alkaa, eikä huoli ja pelko lapsen hyvinvoinnista ja pärjäämisestä lopu koskaan, jollei nyt sitten joudu lasta "hietakehtoon" saattamaan... :'(
 
Orion kiva kuulla sinusta!

stellina, mulla tullut clomien kanssa aiemmin ovis vasta kp:nä 16-17 eli ei vielä paniikkia. Kaikki on hyvin mahdollista! =)

Veena :hug: . Voi sinua! Itkeminen tosiaan helpottaa oloa, mutta ne tunteet kyllä sillä hetkellä on ihan kamalia. Itsellä oli itkukausi pari viikkoa sitten. Nyt olo paljon parempi. Onnea uuteen kiertoon! :heart:

Kirma :hug: . Voi rähmä että tuli nega. Mulla oli keltarauhasarvo kp:nä 23 33,9 ja lääkärin mukaan oikein hyvä arvo.

).( Tänään pongattu ovis testillä. :) Aika aikaseen tuli mulla, kun on "vasta" kp 14. Hyvä vain näin ni ei tarvi odotella niin kauaa että täti tulee kylään jos ei tärppääkään. Kovin on peittoja pöllytelty. En kaikesta huolimatta jaksa uskoa, etä onnistuisi. Kohti laparoskopiaa kovin mennään.
 
Ciao Belle!


Nyt on siis jälleen ihana Rooman matka takana. Ja joka kerta kun siellä käyn, haluan kovasti jäädä sinne. Ei kyllä ois yhtään huvittanut tulla pois.
Niin kaunista siellä on, ja lämmintä, 30 astetta oli joka päivä.

Pistoksetkin siis alotettiin siellä perjantaina. Eka pistos hirvitti tooosi paljon!
Ei se piikki kuitenkaan satu kun vähän ihon kohdalla mut ihon alla ei oo enää tuntoa.
Nyt on 3 päivää pistelty ja hyvin menee, torstaina sit ultra, niin nähdään onko limis ja munikset ottaneet varttuakseen.
Lääkityksenä on siis tällä hetkellä Puregon 50 IU/vrk, ei muuta.

Miranda: Voi kumpa minäkin bongaisin oviksen edes kerran oikein! Ja ajoissa. Oon bongannu kahdesti 5 vrk ennen tätiä. :p Jännittääkö toi laproskopia, vai odotatko jo ihan?

Veena: :hug: Voi apua en yhtään tiiä miten mie selviän siitä että oisin pistelly itteeni turhaan tän kierron ja maksanu itteni kipeeksi ja ukkelikin joutunu vaikak mihin. Ja sit nega. Oot mulle nyt esimerkkinä. Jos siekin selviit pettymyksestä niin mieki sitten selviin! :xmas:

Millis: Olipas varmasti sydämen pysäyttävät hautajaiset! :'( Mullakaan ei toimi ovistestit. Ei oo halpaa lystiä käydäsit ovistestin sijaan jatkuvasti ultrassa!

Stellina: Ovis Clomeilla kp 29 ja muutenkin tuloksena kuihtunut limis. Perhanan Clomit. :kieh: Toiv. sopisi sulle paremmin!

Risukasa: Anteeksi, minuukin nauratti tuo siun lerppa! Voi olla ettet ihan viehkeimmilläsi ole. Miekin kun jouduin patistaa miestä siementämään ja olin vähän kipeänä, niin laitoin suosiolla valot kiinni. :LOL: Armahdin sitä.

Sannuli: Toivottavasti miehes jaksaa pöllytellä ahkerasti! Miulla tää pyys yhen vapaapäivän tossa viime kierrossa. Kun värkki jo kipeytyi. :LOL:

Kirma: Liina tönnkis limaseinä? :eek: Mikäs toi tommonen vaiva?

Ootte kirjottanu niin paljon, että oli nyt aikaa lukasta vaan tää eka sivu... :ashamed:

-B

MUOKS: Miut vois siirtää tuonne järeämmät Keinot -listaan, meidän inseminaatio siis viikon päästä... tai no riippuu munisten koosta millon, mut about viikon päästä. HUI! Jännää!
 
).( Eipä tullu sitte hommasta mitään edes illallakaan :'( en nyt itekään niin innostunu ollu (harvemmin enää nykyään) mutta yritän edes antaa senkin minimaallisen mahdollisuuden joka kuukaus minkä kotikeinoilla vois..ja sit ei onnistu edes niinä päivinä kun ois periaatteessa tärkeetä! Tuntuu vaan välillä että mä oon ainoo joka asian eteen viitsii jaksaa ja nähdä vaivaa... :ashamed: Saatiin aikaan yöllä tietysti taas kerran riitakin ja viesteillä on selvitelty asiaa koko aamu..
Toisaalta miehellä ei ois kiire lapsen hankinnassa ja muutenkin hankala tilanne käytännössä kun joutuu asuun työn takia kaukana viikolla, ja toisaalta ei mitään järkee alkaa enää lykkään hoitoja mun iän ja taudin takia..

Mutta siis täysin peukaloiden pyörittelyks taitaa jäädä tää kierto, eipä tarvi edes miettiä siihen suuntaan oisko raskaana kun ei oo edes seksiäkään!! Vaikka toisaalta AIVAN SAMA, ku ei tuu kuitenkaan mitään.. :'( No joo, perjantainakin (kp13) vielä vois ehtiä, mutta myöhästä tod.näk. taitaa olla jo siinä vaiheessa.

(m)
Siirsin itteni taas tonne alas listassa, kun ei oo oikein mitään mieltä seurata/olla tietonen kierron päivistä..
 
risukasa-: :hug: Teille on tainnut molemmille tulla vähän suorituspaineita tämän yrittämisen myötä? Tiedän kuinka kurjaa on, kun mies torjuu. Toivottavasti saatte puhuttua asiasta.

kirmalle isot pahoittelut negasta! :hug:

Rouva B: Ihanalta kuulostaa teidän reissu! :) Hienoa, että pistosten laitto on sujunut hyvin.

Ihana kuulla Veenastakin. :hug: Tosi kurjaa, että se täti tuli, mutta toivottavasti tää olis teille SE kierto! b:)d

mirandalle onnnittelut oviksen bongaamisesta! =)

millis: Teillä on ollut raskas viikonloppu. :hug:

stellina: Mites sun oviksen kanssa? Oletko jo onnistunut sen bongaamaan? Mulle gyne sanoi, että folli kasvaa 2-3 mm:ä vuorokaudessa, joten luulisi, että se sun follis olis jo kypsä! Entä jos LH-piikki oli niin nopea, että se meni sulta ohi?

Sori, jos en kaikille ehdi nyt kommentoida. :ashamed: Olette silti ajatuksissa, mutta nyt on kiire luennolle! Tähän loppuun kopsaan vielä vuodatukseni tuolta toisesta pinosta.

ON: Takokaapas nyt tälle onnettomalle vähän järkeä ja hermoja päähän! :ashamed: :kieh: Mulla on perjantaista lähtien juilinut mahaa välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta tasaisesti koko ajan. Aivan kuin menkat alkaisivat ihan justiinsa. Etenkin mökkitien kuopat tuntui ikävältä. Tottakai on sitten mielikuvitus lähtenyt lentoon ja samalla toiveet kohonneet jonnekin stratosfääriin. :ashamed: Tästä jos tulee pudotus, niin musta jää jäljelle vain märkä läntti. :( Miehestäkin huomaan, että sitä jännittää, vaikka se kovasti yrittää innostustaan peitellä. Testata en kuitenkaan vielä halua, sillä tänään on vasta dpo 9-10.

Yritän koko ajan hokea mielessäni, että vaikka tämä onkin ihan uutta, se ei silti tarkoita, etteikö se voisi olla vain normaalia, ennen menkkoja tulevaa jomotusta. Mistäs mä voisin tietää, mikä on mulla normaalia, kun olen ovuloinut ehkä neljä kertaa viimeisen vuoden aikana! :kieh: SILTI, haluaisin niin kovasti toivoa, että tämä olisikin sitä itseään. :ashamed: Perjantaihin on vielä niin kovin pitkä aika... *huokaus*
 
Rouva B, ihanalta kuulostaa tuo teidän matkanne.
Laparoskopia jännitää kovinkin ja pelottaa, mutta samalla odotan sitä kovin, jotta päästäisiin aloittamaan/jatkamaan hoitoja. Eniten mua pelottaa nukutus ja nukutuksen jälkeinen pahoinvointi, joka mulla on ihan kamalaa. Olenkin tässä ottanut asioista hieman selvää, mutta välillä tieto lisää vain tuskaa, kuten sanotaan.

risukasa- oikein iso :hug: !!! Pitää tunnustaa että meillä on ollut samanlainen tilanne ja useampaan otteeseenkin. Puhuminen kuitenkin auttoi. Tällä hetkellä asiat taas hyvin. Toivottavasti teillä on asiat selvinneet/selviävät.

Pantalaimon, toivotaan parasta, että oliskin tärpännyt!!! :heart:
 
Moikka kaikille!
Ja kiitokset myötätunnosta teille jokaiselle :hug:

veenalle parempaa onnea tulevaan ja kiitos hintainfosta!

risukasa- kiitos prog. tiedosta!
Ja harmi tuo teidän tilanne. Kun paineet on molemmilla kovat, niin onhan se selvä, että välillä sitä räjähtää. Ja tuo 'siemennys' on kyllä ihan syvältä, kun tietää, että olis pakko mutta yhtään ei nappaa. Tiedän tunteen kaveri :hug:

miranda-81, kiitti sinullekin prog. infosta! Ja onnittelut ovisplussasta, tulihan se sieltä! Se on huippua nähdä ne kaksi viivaa edes jossakin tikussa, että nauti nyt vähän onnistujan fiiliksistä ;)

rouva B, olis NIIN ihanaa päästä ulkomaille, voi sinua onnellista!
Minäkin yritän saada tulevaan kiertoon nuo clomit kokonaan korvattua jollakin muulla, jos lääkäri vaan suostuu. Nyt minulla limakalvo oli 7mm+ vielä menopurilla kasvatettiin, mutta sitä lopullista mittaa en tiedä. Epäilen, ettei kerennyt kumminkaan kasvaa tarpeeksi. On ne viheliäisiä pillereitä!

pantalaimon, järjen kasassa pitäminen on hankalaa ja ajatukset senkun vaan vie vauhdilla eteenpäin, yhtäkkiä sitä huomaa laskevansa jo mahdollista laskettua-aikaa vaikkei edes tiedä onko siellä edes mitään tuloillaan! Hullun puuhaa tämä vauvakuumeisen elämä on!

sannulille myös kiitti! Ja intoa pehkuihin ;)

).( Menkat hukassa. Pitihän se arvata, että kierrosta tulee mitä sattuu noitten uusien hormonien jälkeen. Ei yhtään edes tunnu, että olisivat tuloillaan, hikikohtaukset vaan on ihan älyttömiä ja tissit vielä hiukka hellät.
Mutta raskaana en oo, tiedän varmaks.
Koitin tavoitella omalääkäriä, mutta onkin lomalla tän viikon, soitan sitten torstaina "toiselle omalääkärille" (mulla niitä onkin kaks :) ).
Ollaan päätetty lähteä inssiin :D
 
stellinaMulla on tullut clomien aikaan ovikset kp 13-16. Kierrot mulla tasoittui clomeilla siihen 27-28päivään. Ihan kiva kun mulla oli vielä joskus pari vuotta sitten 36-48päivää. :)

Kyllähän inssiä kannattaa aina kokeilla, vaikka siinä onkin se onnistumisprosentti mahdollisuus hiukan pienempi kuin esim IVF/ICSI hoidoissa. On ainakin aika helppo hoito mun mielestä, vaikka mulla sattuikin parilla kerralla inhottavasti. Täällä pääkaupunkiseudulla on vaan jokseenkin kurjaa julkisella puolella, kun noi hoitoihin pääsyajat ovat niin älyttömän pitkiä. Just esim IVF/ICSI:iin on vähintään 6kk jono.
Tässä kuussa tuli meille tasan vuosi, kun aloitettiin tämä ruljanssi. Ihan hyvin periaatteessa silleen edetty, kun tehty jo kaikki tutkimukset ja neljä inssiä. Nyt on kiva sitten ns. huilia tämä puoli vuotta ja olla omillaan. Kiva nähdä toimiiko keho koko ajan normisti vai alkaako kierrot heitellä. Luin muistaakseni jostain, että clomit vaikuttaa vielä muutamia kuukausia niiden lopettamisen jälkeenkin. Mut onhan mulla tuolla varastossa noita clomeja jos haluan popsia niitä.
Kirma Tsemppia inssiin!!
PantalaimonTäälläkin toivotaan että teillä olisi tärpännyt :heart:

 
moi! tännehän kuuluu vaikka mitä! ihania matkakuulumisia:heart: ja sitten kurjempaakin, kovia paineita....:headwall: jaksamista kovasti kaikille!

omaa pikana: täällä pp12 menossa ja just tein puhtaan negatestin.... vieläköhän jaksais toivoa? virallinen testipäivä sit keskiviikkona ja sit pitää soitella tonne sairaalalle. pakkasessahan meillä vielä 2 alkioita. onko kellään tietoa miten lääkkeellisessä PAS:ssa, voiko heti seuraavassa kierrossa yrittää? voikohan päästä IVF:ään vaikka on vielä huuru-ukkoja pakkasessa? mie kyllä toivon vielä vähän että ke ois tulos muuttunu, mut ei taida olla kovin todennäköistä? voi, ja mieskin on tosi pahoilla mielin, enkä osaa lohduttaa... :'(
 

Yhteistyössä