jennuli, kiitos kannustuksesta! Ja rehellisesti voin sanoa, että sinun kuulumiset kiinnostaa. Jäit mieleen niin ihanan ihmisenä, etten kateutta raskaudestasi tuntenut, olin oikeasti iloinen, että niin helpolla pääsit.
Onnellista jatkoa sinulle :hug:
rva B, ei mitään tietoa tuosta donnasta, mutta toivottavasti pehkuissa on pyöritty, hyvin entii kun ovisplussan on saanut. Mutta kummastuttaa kyllä että tulee näin myöhässä...clomiovis pitäisi tulla reilussa viikossa viimeisestä pilleristä, näin muistelisin. Vihjailen samaa kuin miranda..
Mites se sinun klinikkakäyntisi, onko jo ollut?
pikkuvadelma, harmi clomien kanssa. Kyllä ihmeen kauan vie, että apteekkiin niitä saavat. Ja lugeista ei minullakaan ole kokemusta. Mutta jonkinlaista elämäähän saitte jo luomunakin aikaiseksi, että voihan se onnistua vielä toisenkin kerran!
veena, mä sekoan :headwall: :kieh: Tää odottelu on ihan kauheaa!!! Mielenkiinnolla kyllä odotan mitä sinun testailusi tuottaa, minä meinaan sinnitellä ihan sinne loppuun asti ilman aikaisia tikkutteluja. Olisinkin mielelläni toivonut hcg testiä, mutta unohdin pyytää lääkäriltä lähetteen.
Ja kyllähän ne herkimmät testit näyttää himmeää jo dpo 8, että sinullahan voisi olla jo mahdollisuuksia
Tule sitten heti kertomaan kaikki mahdolliset muutokset olotilassa, mutta muista, että myös oireettomuus on oire!
).( Niin siis meikä sekoaa. Mies on lujilla, tuolle pikkukullalekin tulee karjuttua ihan turhaan, ei mulla ole yhtään pinnaa. Ja päätä särkee jatkuvasti. Koitan nyt vaan keskittyä odottamaan maanantain progesterontestiä, siitähän selviää jo paljon, minkälainen ovis on ollut ->että onko edes mahdollisuuksia olla raskaana.
Tuttu jomotus kuitenkin on toisessa munasarjassa, siellä missä follikin oli, että kyllä sinne ainakin keltarauhanen on ilmestynyt.
Kaveri ilmoitti eilen, että vauva on syntynyt. Ei olla oltu oikein yhteydessä, tämä oli kaverille vahinkovauva, esikoinen alle puoltoistavuotias. Eli elää sitä minun unelmaa, sitä mistä minä haaveilen, lapset pienellä ikäerolla. Eikä osaa edes olla onnellinen siitä. Arvatkaa vaan miten paljon tuo itkettää?