Vitsi kun täällä on ollut kuhinaa
miranda-81, itse julkisella todella huonoa kohtelua saaneena tiedän tunteesi. Itkemällä minäkin sieltä lähdin, kun tuli tunne että lääkäri jäi nauramaan seläntaakse ja vi****li päin naamaa. Ja minä menin apua hakemaa. Tästä viisastuneena pyydän aina toista lääkäriä jos vielä julkiselle joudutaan.
Minähän söin keväällä kolme kuuria putkeen clomeja omin päin, mikset sinäkin voisi niitä syödä. Varsinkin kun olet ultrattu ja kerta vain yksi folli kehittyi niin miksei? Ja kun on tuo sinun laparoskopia-aikakin noin vietävän kaukana, odottelu on tuskastuttavaa varsinkin jos mitään ei siinä odottelun aikana tapahdu. Nyt voisit käyttää ajan hyväksesi clomien kanssa.
tiinuli, ajattele jos siellä kuitenkin jotakin tapahtuu? Kaikesta huolimatta ei ne viivat ilman mitään niihin testeihin tule.
Malttamattomana odottelen kuulumisia!!
Ja jos testi nega, ainakin on apu lähellä, kun klinikka-aika jo ihan pian
rouva pikkumyy, pahoittelut sinulle taas tuskaisesta onnen päättymisestä. Mutta positiivisella energialla ja iloisella mielelläsi sinä selviät tästäkin ja edellinen luomuplussa antaa varmasti puhtia siihen kolmanteen kertaan! Jaksamista sinulle :hug:
J3N3, nikkisi on tuttu...ollaan varmaan joskus aikoja sitten pyöritty samoilla sivuilla täällä lapsettomuuspuolella!?
Harmi, että sinäkin joudut nämä asiat käydä pitemmän kaavan kautta läpi ja oma muru antaa odotuttaa itseään :hug:
ultravioletti, niin se kyllä on, että niin kauan kuin et tiedä olevasi raskaana et voi mitenkään pikkuista vahingoittaa. Istukkahan ei kehity heti, viikkoja en kyllä muista. Että tee niin kuin parhaaksi näet!
mä, tämä on ollut kummallisin kierto jo tähän mennessä mitä on ollut kokonaiseen vuoteen! Ovulaation jälkeinen tissikipu on hukassa, tähän asti on ollut kierron kaksi viimeistä viikkoa tosi hankalaa tissien kanssa, mahallaan nukkuminenkaan ei ole aina onnistunut. Mutta nyt ei mitään...ainakaan vielä
Mutta nännikipuna se on aina alkanut.
Ja kun se ovis meni muutenkin ihan huomaamatta ohi...jos lääkäri ei olisi varoittanut, että pregnylilläkään irtoamista ei välttämättä tunne ja jos limakalvon ja follin tilanne ei olisi ollut ultrassa niin hyvä niin olisin täällä jo ihan masennuksissa. Nyt koitan sopeutua tähän uuteen oireettomaan olotilaan.
Kaksi kertaa aikaisemmin olen plussannut ilman mitään merkkejä raskaudesta, mutta se selviää vasta parin viikon päästä eli IKUISUUS vielä :/
veena, kuin sä jaksat odotella? Minä olisin inssin jälkeen varmasti ihan hermorauniona :x
andala, kiitti taas uudesta tiedosta labrojen kanssa!