Heippistä!
Stellina ja
Veena: Kiitos, Rooma ON ihana! Itte oon muutaman kerran käyny, ja oon Italiassa asunutkin niin puhun kieltä. Mut viime käynnistä on ainaki viitisen vuotta ja kielitaitokin ruostunu. Ja mies ei oo ikinä käyny. Siks ihan inoissani oottelen!
Pikkuvadelmalle pahoitteluni :hug: . Varmasti syö naista tuommonen. Mie ihmettelen kun oma gyne sano että miun tilanne ois parempi jos ois tullu edes km joskus. että tietäis jotta hommat pelaa ja pystyn hedelmöittymään normaalisti. Mut vois olla mulle kyllä niin kovapaikka, etten itse moista toivo... :ashamed:
Kirmalle kiitos tuosta Väestöliiton kysymyksestä, selvensi mullekin! Eli omalle terveysasemalle meen sit labrat kyllä ottaa kun ei toi raha puissa kasva. Jos siis vielä tarttee, kun on miusta jo jotain otettukin... Voi jos johtuu miun oireet Clomeista. On kyllä ollu tosi outo kierto!
Taru82: :hug: Voisko olla että ukkelis vaan päästi omaa turhautumistaan ja höyryään ulos? tarvitsisikohan hän pientätaukoa tai jotain? Mieoon kans pyytäny miestä sanomaan jos tarvii time outtia, ettei ala tulla suru puseroon liiaksi. Stressi kun tosiaan kiristää suhdetta ihan hirveästi.
Lumikeiju: Nuo kystat on ikäviä. Mullakin on moinen! :kieh: Jospa siun ovis myöhästyis tai aikaistuis, tai simpat eläis sit pitkään siellä kohdussa jos ennen reissua siemennätte? Toivottavasti motivaatio palautuisi sitten joskus. Hyvähän se on antaa itselleen aikaa ja ehkäpä reissu sit antaa sullekin muutakin ajateltavaa?
Minä: Elikkä nyt mennään kp 26/31-41. Ja tuntuu että kuukautisiin ei oo enää viikkoakaan aikaa.
Mutta kummastuttaa tää oma olo. Eli menkkamaista juilintaa oli viime viikon lopulla kp 22-23. Ja sit lauantaina kp 24 tuli kamala alavatsakramppi. tai ennemminki useita pieniä.
Ei oo ennen tullu moista! Ja lauantaista asti on myös pistäny kylkeen ikävästi.
Kaikista oudoin juttu on, että lauantaina bongasin ekaa kertaa myös Donnassa saniaista (=ovulaation merkki).
En dsiis yhtään tiiä mikä mulla on.
Perskele kun voi nainen ollaomasta kropastaan ulkona!
Yritetty nyt ainaki ollaan, kun 2 ja puol viikkoo peitot heilunu päivittäin! (2 välipäivää vain).
Nyt loppu sekin kun alkaa tehdä jo kipeetä. :kieh:
KYSYMYS: Mitä tuo "Piinapenkissä" tuolla listoilla tarkottaa?
-Rva B, veren maku suussa