Odotuksen odottajat!part II

Linnia ja Millis81 täälläkin yksi Hgin naistenklinikan asiakas, joka yritti tänään saada aikaa omalle lääkärille ivf-hoitoihin valmistautumista silmällä pitäen, jos ei näistä 2 jäljellä olevasta inssistä tärppää, ja vastaus oli tyly:EI. Siis pitää odottaa tuonne vikan inssin tulokseen saakka, ja sittenhän soivasti onkin kesä ja lomat yms. eivätkä varmaan anna mitään aikoja ennen syksyä... Näinköhän sitä jaksaa julkisella puolella odottaa :|

:heart: Peukut ja varpulit pystyssä, että saadaan tänne plussatuulet puhaltamaan!
 


Tiistai 17.3.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Irene80.........6/06...........1.ivf/icsi vko13...puregon........6/28-32
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............5/32
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...10/26-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................11/?
millis1981.......................1.ivf/icsi..................................13/27-28
Veena............yk23.......1.ivf tulossa.................................18/24-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................27/n.28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................29/?
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko14......?/?
emily81.........07/07.......1.ivf/1.pas, gonal-f, pregnyl..........?/?

IUI
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................3/25-28
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................10/28
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,iui...............11/30-34
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............13/?
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............19/30

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Vadelmaunelma.....syksy07......clomit, terolut..................4/?
Iines-74..........................................................................6/27
astrid.................3,5v..................................................15/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?
Julietta................2v............metut, clomit.........................?/?


Piinailijat
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl.................pp6
ToivoaON......5v.......iui, metut+terolut+clomi+pregnyl.....pp8
Evenstar.............yk2.........metut,clomit.....................26/26-79, pp10
tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............23/?, pp11
verve..........11/06..............clomit.............................23/29-34, pp11
Pantalaimon.9/07.1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget..30,pp14
Taikapapu......1v.........1.iui, clomit, luget...........................pp14

Haamuilijat


Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset



PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09


 
kirma: Hyvin on kaikki sujunut, ensimmäisen piikin kanssa jahkailin puoli tuntia, mutta ihan turhaan, ei tuntunut missään. Kynä on onneksi todella helppo käyttää. Nyt on tosiaan neljä piikitystä takana eikä minkäänlaisia tuntemuksia. Aloin jo epäileen koko hommaa, mutta kai se toimii. Seurantaultra on keskiviikkona eli sitten tietää onko aine tehnyt tehtävänsä. Toivottavasti ei tätä turhaankaan viitsisi tehdä!

millis: Taisit kysästä millä annoksella puregonia piikittelin eli se on 150. Toivottavasti aine tekee tehtävänsä, tuntemuksia kun ei ole vielä minkäänlaisia.

Tervetuloa kaikille uusille ja piinistelijöille oikein paljon tsempityksiä! :wave: Ja +++++puhureita :whistle: !

Listan päivittäjälle tiedoksi, että mulla olis huomenna menossa jo kp6 =) .
 
Apua! Menin testaamaan dbest:n herkällä testillä (10IU) ja siihen piirtyi testiajan sisällä ihan hennon hento viiva. :eek: Se ei ole viivanpaikka, vaan siinä on aavistus vaaleanpunaista. Kävin heti lukemassa muiden kokemuksia tuosta testistä, ja vähän fifty-fifty taitaa olla, että onko noi haamut luotettavia vai ei. :ashamed: Voi perse! Ei olisi pitänyt testata herkällä testillä, mutta kun sellainen nyt on lojunut kaapissa varmaan puoli vuotta... :kieh: Käyn tänään hakemassa CB:n ja testaan uudestaan torstaina. En mä sitten kai vielä uskalla niitä lugeja lopettaa.

*muoks. Oireista, eli kaikki tätiin viittaavat oireet tuhrua lukuunottamatta ovat kehissä.
 
Pantalaimon: Oi, toivottavasti viiva nyt vahvistuu! :)

Mäkin testasin herkällä testillä ja negahan sieltä tuli. Vuoto ei kuitenkaan ole vielä alkanut. Toivottavasti alkaa tänään, niin pääsisi asiassa taas eteenpäin ja seuraavaan inseminaatioon.
 
Perhone, taisit kysellä, monesko inssi mulla oli. Tää meneillään oleva piinailu on nyt ensimmäisen inssin jälkeistä aikaa, eli eka inssi tehtiin lauantaina 7.3. (valtaisa kiitos Väestöliitolle siitä, että heillä tehdään toimenpiteitä myös lauantaisin). Mitään varsinaisia oireita ei ole ollut, pientä kuvotusta lukuun ottamatta, joten toiveet ekan inssin onnistumisesta on aika heikot. :( Tänään (pp10) on alavatsassa juilinut semmoseen melko menkkamaiseen tyyliin, joten eiköhän hanat muutaman päivän sisällä aukea. :'( Oon yrittänyt olla lukematta raskausoireketjuja, enkä ole esim. mittaillut lämpöjä. Kohdunnapukkaa sorruin tunnustelemaan ja pehmeähän se oli. :'(

Aamulämpöjen mittailu tuntuu muutenkin olevan mulle aika hankalaa, vaikka jossain vaiheessa ostin oikein erillisen basal temperature -mittarinkin sitä varten. Miulla tuppaa aamuisin olemaan sen verran kiire, että en (mukamas) oikein ehdi mittailla lämpöjä. Enkä välttis muistaiskaan, oon aamuisin niin unessa, että unohtaisin varmaan päänikin kotiin, jos se ei olis kiinni muussa kropassa. Mut ehkä sitä vois ens kierrossa yrittää kumminkin.
 
Pantalaimon Nyt paljon bd että se viiva vahvistuu :)
Mikäs teillä oli lapsettomuuden syy?
Meillä PCO ja heikentynyt sp-laatu.

Itsellä täällä kans menkkaolot.. Saas nähdä kuinka käy? EN kyllä ekaan iui laita paljon toivoa.

Mä olen ollut kilti tyttö, ja lopetin tupakanpolton inssipäivään :) Ja toistaiseksi hyvin on mennyt :D
 
Heippa kaikille uusille! :wave:
[/b]Pantalaimonille paljon onnea haamusta! :)
Itsellä on nyt inssi numero 2 takana. Munikset oli kuulemma just oikeen kokosia ja muutenkin hetki oli kuulemma paras mahdollinen. :) Simppoja lähti heikentyneesti matkaan vain 8 milj., mutta ajattelin positiivisesti, että yksihän siihen vain tarvitaan.
Tästä tää piinailu taas alkaa, eli pp 0.
 
Tamtam Hyvähän toi siittiö määrä oli esim meidän tilanteesee verrattuna. Meillä oli VAAN 0,5milj! Yleensä noin vähällä ei tehdä, mutta meillä matkaa Klinikalle 180km, niin ei haluttu ihan turhaan ajella. Joten siksi mulla on tosi negatiivinen asenne tähän ekaan inssiimme :(
 
ToivoaON En ollut varma, mikä hyvä siittiöiden määrä olisi ollut, mutta lääkärin puheista sain sellaisen käsityksen, että ei ihan parhaasta päästä tämä saldo ollut. :/ Pidä lippu vielä korkealla, kuten tuumasin, niin yksi siihen vain tarvitaan. =)
 
Pantalaimon voi, kumpa siitä tulisi kunnon plussa :heart: :heart: :heart: täällä jännitetään mukana!

Evenstar mulle tää oli nyt toka inssi ja nää piinailut on olleet aivan erilaisia. Viimeksi heti pregnylin jälkeen mulla meni rinnat tosi kipeiksi ja ne kipuilikin aina tonne pp10. nyt ei mitään tunnetta rinnoissa. viime kierrossa vatsakivut loppui samoihin aikoihin kuin rintakipuilu alkoi mutta nyt vatsaa nippailee vieläkin. Ei tiedä yhtään, jotenkin mulla vain on negatestifiilis. Ja jo nyt. Että oireilut voi olla niin erilaisia kaikilla että eihän sitä vielä tiiä...

 
PALJON ONNEA PANTALAIMON Eiköhän se viiva siitä vahvustu. Oli jo aikakin jonkun plussata. =)

(.) Tänään tullut tuhruvuotoa hiukan, siteen laitoin muttei siihen ole mitään tullut, menkkakipuja ei ole, paitsi painon tunne alavatsalla ja aamulämmöt on edelleen koholla. Soitin klinikalle ja ohjeeksi sain testata perjantaina. Tietenkin jos menkat tulee Lugejen läpi niin sitten Luget lopetetaan. Samoin Luget saa lopettaa, jos kivut tulee koviksi. Lääkäri sanoi, että on vähän ihmeissään tilanteesta, että kuinkas tässä nyt näin kävi. Senkun tietäisi!!
Tuhru ei ole mitään valkovuotoa vaan limaista, aivan kuin ovislimaa. Uuteen yritykseen vaan ja hormonit tilaukseen. Kyllähän sitä netissä lukee että juuri näillä päivillä tuhruttaa ja kipuilee ja silti plussaa. Lääkärikin oli kuitenkin sitä mieltä, että lopputulos on menkat eikä suinkaan +. :ashamed:
 
ToivoaON: Minulla on PCO-tyyppiset munasarjat ja häikkää ovulaatiossa. Miehessä ei mitään vikaa.

Kiitos kaikille onnittelijoille! =) Vähän vielä olen skeptinen tuon testin suhteen, vaikka pitää sitä käydä viiden minuutin välein vilkuilemassa. :ashamed: Vain kerran elämässäni olen saanut roskishaamun. Nyt tämä sentään piirtyi testiajan sisällä ja näkyy vielä kuivuttunakin selvästi. Kävin hakemassa tuplapaketin Clearbluen testejä. Varustaudun jo seuraavaa kiertoa varten, jos sellainen on tullakseen. :ashamed:

Tsemppiä kaikille piinailijoille! b:)d
 
Pantsu varovaisesti onnittelen sua ja toivon, että viiva siitä vahvistuu! :heart:

Olen aikas pihalla mitä kaikea täällä tapahtuu, mutta ainakin uusia on tullut, joten tervetuloa vaan minunkin puolestani ToivoaON :wave:

Piinailijoita on aikamoinen läjä, kaikille teille tsemppiä ja plussatuulia puhaltelen :whistle:

Irene80 onnea tähän hoitoon teille!

).( hiljaiseloa ainakin luulin viettäväni, koska hoidossa välikierto, mutta nyt tuntuu vahvasti sille, että olen ovuloimassa tässä kierrossa. Kuten kävi viimeksikin välikierrolla. Aateltiin koittaa hyödyntää tää ovis ,eihän se ota jos ei annakaan... Tuskin mitään tulosta tulee luomusti.
 
Irene: Sattuuko se piikitys? Mihin pistetään? Montako kertaa päivässä ja mihin aikaan päivästä? Pitääkö muita pistellä kuin tuolla "kynällä"? Mikä sen lääkkeen nimi on? Tulipas oikein kyselytulva :D
 
Pantsulle sylin täydeltä onnea ja toivotaan, että viiva siitä vahvistuu! :heart:

Veena: Piikitys ei satu, neula on sen verran pieni ja puregonkynä on todella helppo käyttöinen. Piikitän yhden kerran päivässä illalla kymmenen aikaan. Lääke oli siis puregon. Puregonin jälkeen jossain vaiheessa tulee mukaan jarrulääke orgalutran, joka on ihan valmis piikki eli voi vaan pistää ei tarvitse sotkea aineiden kanssa ja sitten viimeisenä tietysti pistetään pregnyl 36 tuntia ennen punktiota. Mulla on tänään seurantaultra eli selviää sitten miten jatketaan ja onko aine tehonnu. Ainakin vatsassa on paineen tuntua, että kai siellä jotain tapahtuu. Tosta jarrulääkkeestä en sit tiiä, että montako kertaa sitä on tarkoitus pistää. Toivottavasti selvensi tiedonhaluasi :D .
 
Onnittelut Pantalaimon myös täältä!!! :heart: Ja tsemppiä myös muille piinailijoille.

Mulla vasta kp8 tässä välikierrossa, ja aika matelee. Olis mukava päästä taas pian koittaan et josko sittenkin meitäkin onni potkasis... Tää on niiiiin turhauttavaa tää välikierto. Pitää ajatella niin et kun on nyt ollut aikas paljon taas muunlaista tosi isoa vastoinkäymistä, niin tuskin näillä stressitasoilla olis edes tärpännyt. :(
 
Hellurei! Nyt se on sitten päätetty ja lääkäriltä saatu siunaus IVF:LLE. Eli jos kaikki menee niinkuin pitää eikä täti tule ennen aikojaan, niin alkion siirto menisi viikolle 17.

Eli nyt on ongelmana tuo pääsiäinen. Jos täti tulee ens pe - ens viikon pe, niin joudun oottelemaan seuraavaan kiertoon, kun ultrat yms menisi just pääsiäisen päälle. Nyt mä täällä kädet ristissä toivon että tuo täti, joka ennenkään ei ole suvainnut ilmaantua, ei ilmaantuisi nytkään ilman primolutteja! Kyllä on kohtalon ivaa jos näin käy!

Minulla on myös pco ja mies terve. Meillä tulossa lyhyt kaava. Sain eilen pistosopetusta, minusta se ei tuntunut miltään.. oli kyllä vähän häröä pistää itseään ja kattoa ku neula menee omaan mahaan!!!! Mies katseli vähän valkoisena mut selvisi sitten huumorilla!!!


Nyt, Hyvää päivän jatkoa kaikille!!!!

muoks. =)
 


Keskiviikko 18.3.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
Irene80.........6/06...........1.ivf/icsi vko13...puregon........7/28-32
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............6/32
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...11/26-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................12/?
millis1981.......................1.ivf/icsi..................................14/27-28
Veena............yk23.......1.ivf tulossa.................................19/24-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................28/n.28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................30/?
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko14......?/?
emily81.........07/07.......1.ivf/1.pas, gonal-f, pregnyl..........?/?
jenni-juulia.....2v..............1.ivf vko17.................................?/?

IUI
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................4/25-28
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................11/28
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,iui...............12/30-34
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............14/?
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............20/30

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Vadelmaunelma.....syksy07......clomit, terolut..................5/?
Iines-74..........................................................................8/27
astrid.................3,5v..................................................16/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?


Piinailijat
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl.................pp7
ToivoaON......5v.......iui, metut+terolut+clomi+pregnyl.....pp9
Evenstar.............yk2.........metut,clomit.....................26/26-79, pp11
tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............23/?, pp12
verve..........11/06..............clomit.............................23/29-34, pp12
Taikapapu......1v.........1.iui, clomit, luget...........................pp15

Haamuilijat
Pantalaimon.9/07.1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget...pp15

Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset



PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09
 

Yhteistyössä