Odotuksen odottajat! Osa III

Hei! Tällä tuli testiin nega (täti ei vielä tullut). Soitin polille ja tulee välikierto, vasta sitä seuraavaan uus inssi. Että voikin v****taa :headwall: Onko muilla kokemusta Taysin välikierroista? Hoitaja sanoi, että se on heidän käytäntö, vaikka lääkäri puhui viimeksi, että tehdään uusi inssi heti seuraavaan???

Taidan hetkeksi mennä taustalle sulattelemaan :'( Mutta palailen kyllä :wave:
 
Verve: Laitoin sulle viestin tonne Taysin asiakkaat pinoon.

Jos joku päivittää listaa, niin mulla on kp10 menossa. Vaikka samapa tuo, eipä tässä kierrossa mitään tapahdu. Ens kiertoa odotellessa...

Varovaiset onnittelut Tvvo.
 



Perjantai 20.3.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............8/32
Irene80.........6/06.......1.ivf/icsi punktio 24.3.................9/28-32
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...13/26-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................14/?
millis1981.......................1.ivf/icsi..................................16/27-28
Veena............yk23.......1.ivf tulossa.................................21/24-28
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................30/n.28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................32/?
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko14......?/?
emily81.........07/07.......1.ivf/1.pas, gonal-f, pregnyl..........?/?
jenni-juulia.....2v..............1.ivf vko17.................................?/?

IUI
Taikapapu......1v.........2.iui, clomit, luget...........................3/?
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................6/25-28
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit............................8/26-28
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................13/28
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,iui...............15/30-34
Riio..........3/07.............puregon, pregnyl......................19/60-180
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............22/30
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl...........27/29-34


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Vadelmaunelma.....syksy07......clomit, terolut..................7/?
Iines-74..........................................................................10/27
astrid.................3,5v..................................................18/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?



Piinailijat
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............16/?, pp3
Katriina77....10/07.............1 IUI.......................................?/?, pp5
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl.................pp9
ToivoaON......5v.......iui, metut+terolut+clomi+pregnyl.....pp11
Evenstar.............yk2.........metut,clomit.....................28/26-79, pp12




Haamuilijat

tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............25/?, pp14




Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget

 
Tähtisäde
Pantsu ja tvvo: :flower: :flower: :flower: :flower: Oikein paljon onnea molemmille vielä kerran! Plussatestin tekeminen on niin hieno tunne!

verve: :hug: Koita jaksaa! Tää on niin raakaa peliä, se on tullut todettua jo monen monta kertaa! Kyllä se vielä onnistuu ja sitten sitä osaa arvostaa vielä enemmän, eikä huuda lapsiressukoilla pää punaisena, kun ne kehtaavat olla villejä kauppajonossa. ;)

Pikku Myy: Mua alkoi ihan kauheasti kiinnostamaan, että sanoivatko ne siellä TAYSissa mitään jonotusajasta icsiin? Meillä kun on varmaankin sama tilanne edessä kunhan joskus ensikäynnille päästään. Vien tosiaan Avasta kaikki meidän paperit sinne ettei niiden tarvitse edes tehdä testejä. Lueskelin vaan äsken tuota Taysin pinoa ja pelottavasti sain käsityksen että hoitoon joutuu odottamaan jopa puoli vuotta!!?!?? Jos näin on, niin mä vaikka ryöstän pankin ja menen odotellessa Avalle PASiin. Mä en ole muutenkaan hyvä odottamaan asioita ja saati tässä asiassa, kun mitään muuta ei ole saanutkaan tehdä kun odotella välikiertoja. Koko sanakin alkaa tuntumaan kirosanalta. Ja hei: mikä h-vetin välikierto? Ei mulla ole edes koko pirun kiertoa... :kieh:
 
verve: Voi kurjuuksien kurjuus! :( Voimahalit sulle ja toivottavasti välikierto sujuu nopeasti! :hug: Niin kovin mielelläni olisin plussan sullekin suonut, niinkuin kaikille tässä pinossa!

ON: Kävin aamulla verikokeessa ja hCG on 427 eli hyvä. :) Ulta-ajan sain kiirastorstaille eli silloin olisi viikkoja kasassa 7+2. Pyysin oikein erikseen päästä ennen pääsiäistä, koska olisi niin mukava kertoa mun vanhemmille (asuvat vähän kauempana ja mennään käymään pääsiäisenä ) kasvotusten hyvät uutiset.

Piinistelijöille ekstra-plussatuulia! ++++++ :whistle:
 
Pantalaimon Wautsi, paljon onnea plussasta ja hyvästä hCG arvosta :heart:

verve :hug: voimia jatkoon

(.) kävin ultrassa tänään ja kohtuu hyvä munasaalis luvassa. Molemmilla puolilla isompia folleja n 5kpl, koko n17mm ja sit pieniä mukana n 10-15mm. Maanantaina punktio, jänskättää jo. Näin pitkälle ei ekassa IVF:ssä päästykkään
 
Tiinuli: Me mennäänkin suunnilleen samoissa, mulla on punktio tiistaina 9:45. Mä tyhmä menin lukemaan muiden punktiokokemuksia netistä ja kyllä rupes pelottaan. :headwall: Mutta kyllä mä toisaalta jo haluan tän mahan tyhjäks, kun tää on jotenkin niin tuskasta kun on ihan turvoksissa ja hankala olo.
 
Irene80 kiva kun oot samoissa IVF aikataulun kanssa =) oon kans lukenut monenlaisia punktio kertomuksia jo joillain se on vaan läpi huuto juttu ja toisille tekee tosi kipeää...aika yksilöllistä siis on. Millainen folli tilanne sulla oli viime ultrassa?
 
Tiinuli: Mulla oli ultra viidennen piikityspäivän jälkeen ja folleja löyty 22. Pienempiä 8 - 10 mm oli 12 ja 12- 13,5 mm oli 10 kappaletta. Eli toivottavasti sieltä löytys hyvä saalis ja että riittäs pakkaseenkin.
 
Ensiksi verve :hug:

Sitten tvvo onnea :flower: :flower: :flower: :heart:

Ja kaikille hyvää viikonloppua :)

on:
Hei,
täällä on sitten testissä käyty ja vihdoin saatu vastaus...
Siis mä en olis ikinä voinut uskoa, että se on PLUSSA, POSITIIVINEN. Mä olen raskaana. Hcg-arvoa en saanut, koska meidän tk:ssa käytetään kvalifatiivistä?. testiä...
Eli siis kai siellä jotain on tapahtunut. Siis en kyllä usko tätä todeksi....

Siis en mä voi tätä uskoa. Nyt mua vasta peloittaakin, että meneekö kaikki hyvin. Ihan pää pyörällä.. Mä aion nyt yrittää ottaa iisisti. Toivon vaan, että kaveri pysyy mukana... Olin kyllä tekkee aika aikasin testiä, pelkään että jos pregnyll näkyy vielä, mutta kun tein pp5 testin niin silloin oli selkeä nega. Niin ei kai se enää voi vaikuttaa, kun ei se tuolloinkaa pp5 näkynyt?? Tein äsken apteekin oman testin, tuli haamu :) Nythän onki vasta pp11, niin ei varmaan mitkää korkeet noi hcg-arvot ole. Mutta ihan rauhas ja iisisti tässä mennää.. Mun tekis niin mieli mennä yksityisellä ma verikokeesee, siis missä saisin oikein hcg-arvonki :)

APUA :heart: :D
 
Pantalaimon: Mielettömän iso onnihalaus sinulle :heart: Tuo on niiiiin maailman ihanin ja uskomattomin tunne ikinä, kun sen kauan kaivatun plussan siihen ruutuun kaiken jälkeen lopultakin saa =) Sinulla on edessäsi ihana matka, jokainen päivä tässä on niiiiin kiitollinen ja onnellinen. Onnea matkaan, kaikki on varmasti ultrassa hyvin, koita olla jännittelemättä liikaa (itselleni nuo pari viikkoa ennen ekaa ultraa oli koko raskauden piinaavimmat ja pisimmät) ja nauti onnentunteestasi täysillä!

t. Stellina ja pikkuinen rv 21+3
 
Perjantai-iltapäivää pinoon!
Voi itku, verve, olipa ikäviä testiuutisia :( Ymmärrän hyvin, että välikierron pitäminen ei nappaa... Jaksuja lähettelen kovasti!!!
Irene80, kiitos kun päivitit kiertotietoni!
Kuinkahan Jastun inssi on tänään mennyt?
Risupesää komppaan ToivoaONin verikokeen tuloksista :) Olen lukenut tuosta ovis-tikun käyttämisestä r-testinä. Joten täällä ollaan peukut pystyssä!!!
Pantalaimon: Hyvät arvot sinulla! Nautihan olostasi :) :)

(.) Pienen pettymyksen kera sain palata klinikalta kotiin aamusella. Eipä nuo sisusvärkit ollukaan reagoinu siihen tahtiin kun olin toivonut... MURRRR! Puregon jatkuu siis vielä samalla 100.0 annoksella viikonlopun yli ja maanantaina sitten taas lekurin pritsille pötköttään ja labratädin piikitettäväksi. Huoh... Olen lääkärin mukaan "hankalasti induktoitavissa", mikä tietenkin pisti nielaisemaan pari kertaa. Urheaa naamaa pidin kotiin asti ja sit :'(
Ensi viikko on talvilomaa, mutta nyt ei tarvi mitään reissua suunnitella, kun ollaan kiinni tässä. Eipä sikäli, eipä tarvi viikolla työnantajalle selitellä lekurikäyntejä :LOL:
Mutta tietyllä tavalla korpeaa, koska edellisvuonnakin talviloma meni puihin ja viime kesänä ei saatu miehen kanssa lomaa samaan aikaan...
Ymmärrän kyllä, että asioilla on tärkeysjärjestys ja esikoinen olisi NIIIIIIN tervetullut, mutta tää on nyt niitä päiviä kun MIKÄÄN ei huvita ja kaikki ärsyttää... :headwall: :headwall:
Kääk, mitä nurinaa meikäläiseltä...

Rentouttavaa viikonloppua kaikille ja aurinkoisia ajatuksia!!!!
toivottelee Riio
 
Tvvo Varovaiset onnittelut täältäkin. :)

verve :hug: Taitaa olla joka paikassa vähän omat käytännöt. Meille taas tehtiin kaikki inssit putkeen. Ehkäpä se välikierto johtuu tästä pääsiäisestä. Luulisin näin.

irene älä pelkää sitä punktiota. Mulla oli ainakin niin hyvät lääkkeet, että en tuntenut mitään. Oli ohitse nopeasti. Toivottavasti saat hyvän saaliin. :) Näyttää ainakin siltä, pienemmätkin ehtii kasvaa vielä.

Tiinuli Kiva kun pääsette punktioon asti. :)
 
Nonniin inssi kuulumisia.. Ihan hyvin joo meni, ei kait ihmeitä.. siittiöistä niitä nopeesti liikkuvia vai miten se oli ni 61% mulla suurin munasolu 16,8mm ja pari muuta oli 13,6mm ja 11,8mm , et paremminki kai vois olla, en tie.. Mut lääkäri sanokin et jos nyt ei tärppää ni ens kerralla nostetaan mulla clomit kahteen tablettiin.. Nyt vaan niin toivoo että onnistuis mut silti jotenki takaraivossa on jo nyt ettei onnistu.. huoh.. no nyt vaan sit kuuluisasti piinaillaan!! Mietin vain tota mun follien tilannetta että onko sitä edes mahdollisuutta tulla raskaaks.. noh mutta sitten parin viikon päästä taasen testaillaan..
 
Kiitos kaikille tuestanne :heart:
ToivoaON oikein paljon onnea :flower: :flower:
Riio, jospa se isompi lääkeannos alkaa tehoamaan!
Jastulle peukutuksia db
Irenelle ja Tiinulille tsemppiä punktioon!!!
Pantalaimonille rentoa oloa nyt odotukseen =)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

muoks: Aamulla unohdin ihan kysellä kilpirauhaskokeiden tulokset, kun niin äimistyin siitä tauosta. Mut soittelin uudelleen, arvot ovat ihan mukavasti laskeneet kun lääkeannosta piennettiin. Eli oli jotain hyviäkin uutisia :)
 
Heippa!

Täällähän on mielettömästi hyviä uutisia! Paljon onnea Pantalaimon! :heart: tvvo & toivoaON paljon peukkuja, että viivat vahvistuu. :)

jastulle tsemppiä piinailuun. :hug:

Täällä on tosiaan menossa tuo kp3/33. Tänään aloitin clomit, saas nyt kattoo ehtiikö ennen reissua se IUI. Jos menee ihan samaan tahtiin kun viimeksi, niin sit ehtii. En nyt kuitenkaan jaksa sitä asiaa kauheesti pohtia, kun sille nyt ei itse mitään mahda. Jos ei ehdi, niin mennään sit luomuna. On siinäkin jonkinlaiset mahikset.. kai.
 
Jastu Monesko inssi sulla on jo meneillään? Oon tippunut kärryiltä.

Täällä kierto kaiketi hiukka sekaisin. Vähän tulee jo sellaista ruskeaa limaa pyyhkiessä. Mutta jotkut ovatkin täällä jo varoitelleet, että välikierto voi jäädä lyhyeksi.
 
millis Kolmas inssi.. ja meille tehdään 3-6.. et saa nähä ny sit montako joudutaan tekeen.. Vitsi mä heräsin joskus aamuyöstä siihen et sattu mahaan aivan julmetusti.. kieriskelin vaan sängyssä jos joku asento auttais.. En tiedä sitten mistä johtu.. Ja se mitä oon miettiny että mistähän se johtuu kun inssin jälkeen mulla on aina maha ihan kova siihen asti sit ku on menkat alkanu.. nyt taas sama homma, jos vaikka kumartuu laittaan kengän nauhoja kiinni tms. ni tuntuu tosi jotenki inhottavalta.. Mut niin, tiedä sit.. Tänään mulla siis pp1 että tästä se piinailu sit lähtee taas.. :)
 
Hei,
kävin uudestaa nyt verikokees ja PLUSSA se on :) Arvoa en saanut, kun se olis mennyt vasta maanantaille, enkä jaksanut odottaa , joten otin ton plussa/negan-verikokeen.

Täytyy pyytää tk:sta jos sais esim ens vkon lopulla tai 2 vkon päästä sen verikokeen, mistä saa oikeen hcg-arvo, En tiedä mikä pakkomielle mulla on tosta hcg:stä...

Uskallanko, olla nyt onnellinen tästä tilanteesta...
 



Perjantai 20.3.2009

TOIVOJAT

IVF/ICSI
kirma.........9/06, ku10/07......1.ivf vko14..........................3/n.28
dreamer78........................1.ivf/icsi huhtikuussa...............9/32
Irene80.........6/06.......1.ivf/icsi punktio 24.3.................10/28-32
Sannuli-81.........8/07..........1.ivf:n 1.pas.maaliskuussa...14/26-30
Gilmore...........kesä07..........ivf tulossa.............................15/?
millis1981.......................1.ivf/icsi..................................17/27-28
Veena............yk23.......1.ivf tulossa.................................22/24-28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi................33/?
Tiinuli81......................primolut, puregon, 2.IVF..vko14......?/?
emily81.........07/07.......1.ivf/1.pas, gonal-f, pregnyl..........?/?
jenni-juulia.....2v..............1.ivf vko17.................................?/?

IUI
Taikapapu......1v.........2.iui, clomit, luget...........................4/?
Linnia.................2,5v....puregon, pregnyl.....................7/25-28
Pikku Myy -82......11/07.....1 IUI, clomit............................9/26-28
Plamsu75.....3v..............2.IUI, clomit............................14/28
jastu...................yk3..........clomit,pregnyl,iui...............16/30-34
Riio..........3/07.............puregon, pregnyl......................20/60-180
Rosetta.....7/07...1 IUI,clomit, menopur,pregnyl............23/30
verve..........11/06..........1.iui, clomit, pregnyl...........28/29-34


Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Vadelmaunelma.....syksy07......clomit, terolut..................8/?
Iines-74..........................................................................11/27
astrid.................3,5v..................................................19/28-35
Tanjuska2107....1v2kk.......tutkimukset...........................?/?



Piinailijat
Tamtam.......yli 1v.............2 IUI, clomit, pregnyl...............17/?, pp4
Katriina77....10/07.............1 IUI.......................................?/?, pp6
perhone..........2. IUI clomit, puregon, pregnyl.................pp10
Evenstar.............yk2.........metut,clomit.....................29/26-79, pp13




Haamuilijat

tvvo..................................gonalF, pregnyl, luget.............26/?, pp15




Taustailijat
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
risupesä.............4/06.....orgametril, ivf
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Orion......2v4kk...........luomu, km 02/09
Tähtisäde..........11/07, 1.icsi, km 3/09
Milde........yli 1,5v...........2.icsi
digi81........2/07.............tutkimukset


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.........8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7....terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.......iui, metut+terolut+clomi+pregnyl



 

Yhteistyössä