Odottavia äitejä vm.-89?? :)

mutsikki :hug: :hug: pahoittelut. Ja jaksamisia sekä voimia teille ! :hug:

kotiuduttu lomalta, ja olo jees. reissu meni hyvin ja mukava piristys talveen. Nyt ehkä jaksaa ootella sitä kesää :heart:
Yöpalalle ja nukkumaan..

Miikulainen ja rääpäle 26+4
 
mutsikki niin surullista!! :'( Ei voi edes sanoa mitää.. :hug:

Itsellä kaikki hyvin. Äitiyslomaan 2 viikkoa ja laskettuun aikaan 8vko!! Apua! :D
Ihanaa, ett tyttö syntyy keväällä. Oon aina tykänny keväästä! :heart:

Feles 32+0 (tai 32+1 koska kello on yli puolen yön) <3
 
Moikka!

Pitkästä aikaa täällä kuulumisilla. =)
Mitäs muille odottajille kuuluu??

Tänne ei sen ihmeempiä. Masu kasvaa ja vauva on melko vilkas tapaus, lääkärikäynnillä oli kaikki ok =) Kohta pyörähtää käyntiin vika raskauskymmenes, kyllä aika juoksee.

Mukavaa viikonloppua! =)

Niisku- ja masupoika 29+2 :heart:
 
Heipparallaa :)

Polttaja Onneks olkoon poikavauvan johdosta! :heart:

Täällä vielä 3 vkoa äippäloman alkuun, sairaslomalla mennään sinne asti.. Mutta noita selkävaivoja lukuunottamatta oikein hyvin sujuu, uus kotikin saatu järjestykseen vauvanhuonetta lukuunottamatta. Pääsiäisen jälkeen alkaa sitten vauvanhuoneen kunnostus ja laittaminen.
Vauvanvaatteita oon alkanu haalimaan, ja aivan ihania oon saanu. Pitäs pikkuhiljaa alkaa niitäkin pesemään :)

mä painelen iltapalan ääreen, mutta hyvää viikonlopun jatkoa ! :wave:

Miikulainen ja rääpäle 31+4 :heart:
 
meillä syntyi 11.2 pieni poika 3110g ja 49 cm. synnytyksen jälkeen heti hävisi selkäkivut ja muut raskauden ikävät vaivat. :D nyt tuntuu että maailmakin on jo parempi paikka =) ei kyllä raskauden loppuvaihe ole mielestäni naisen ihaninta aikaa, mutta kokemisen arvoista.
 
Onnitelut vauvautuneille! :flower:

Itsellä tosiaan laskettuaika ylitetty, mut ei tässä kiirettä. :)
Ei enää kaukaa kuitenkaan! Jännittää... :D

Mitenkäs teillä muilla?? :)

Tässä kuvaa loppumetreiltä (40+0) :



Feles 40+3 <3
 
roi-äiti: Onnittelut vaavista <3

Feles täällä oltu kohta jo viikko äippälomalla.. Raskauden suhteen kaikki hyvin, ei kummosempia vaivoja tällä hetkellä :D että aika seesteisesti.
Ihana masukuva!
Sulla onkin kohta jo synnytys lähellä, ja nyytti pian sylissä :heart: Tsemppiä synnytykseen ja loppumetreille!

Vauvanhuonetta alettu eilen vihdoin remppaamaan ja maalaamaan, että jos sen tällä viikolla sais jo melkein valmiiks :)

Miikulainen ja rääpäle 35+2 :heart:
 
onnea roi-äiti pojasta! :flower:

Jokos Feles on synnyttänyt? =)

Miikulaiselle tsempit loppumetreille! =)

ON: ei sen erikoisempia, raskaus sujuu ihan hyvin =)
liitos- ja selkäkivut vaivaa mut niihin on jo tottunu. Enemmän olisin huolissani jos en olis jostain kipeenä :D saikulla olen ja ens maanantaista lähtien oon sitte äitiyslomalla =)

Niiskuneiti- ja masukki 33+5 :heart:


 
Tänne syntyi poika 10.04.2010. klo 19.24. 3790g ja 51cm (RV 41+0).
Synnytys oli kamala kokemus :( 13h tehtiin töitä et syntyis alateitse, mutta sit poika jäi jumiin. Ja päädyttiin kiireelliseen sektioon.. Tästä lantiosta ei lapsia synnytetä alateitse, oli leikkaavan lääkärin kommentti kun oli saanu pojan ulos.. Oli niin pahasti jääny sit jumiin et kätilö työns alakautta poikaa takas ja lääkäri veti poikaa ulos päin. Puudutus ei tehonnu, ja huusin koko sektion ajan ku tunsin koko leikkauksen.
 
Feles lueskelin odotusajan puolelta, että olit saanu oikein nätin tyttösen. Onnittelut pikkaisesta :heart:

Snooby Onnittelut nyytistä, harmi että oli hurja synnytys :hug:

Tänne ei ihmeempiä, vielä yhtenä kappaleena :D Niiin Tasapaksua olemista :D
Nyt jatkaa leipomista..

Miikulainen ja rääpäle 37+5 :heart:
 
Mä olin ihan siinä uskossa, että tännekin ilmoitin vauvasta! Oonpas hajamielinen.. :kieh:

Onnee teillekin Snooby ja Miikulainen!!! :heart: Niin se aika vaan meni nopeesti!! =)

Feles & neiti 1kk 1pv <3
 
Onnea Niiskuneiti pojan johdosta :heart: :heart:

Feles joo niin se aika vaan meni, meiänkin tyttö jo puolta vkoa vajaa 1kk. Kamalan hurjaa vauhtia nää vaavelit kasvaa :heart:

Ottakaahan kaikki irti vauva-ajasta, se on niin harmittavan lyhyt kun aika juoksee etiäpäin :heart:

Miikulainen ja Tirppa 3,5vkoa :heart:
 

Yhteistyössä