Moi taas tauon(vai onko se tauvon tai tauvvon?) jälkeen
Paljon tullu juttua!!
Toivottavasti en toista ihteeni,ku täällä on kyselty/juteltu kaikkee,niin vastaan/kerrron suurinpiirtein "kaikkeen/kaikkea"
Meille siis tulossa tyttö^^
Rokotetta en ottanu.Tutustuin www.sikainfluenssa.fi-sivuihin ja totesin,etten ota sellaista riskiä.Liikaa yhtäläisyyksiä esim rokotteen huonosta testaamisesta talitomidin kanssa ja normaaliin influenssaan kuolee vuojessa 500-1000 ihmistä ja tähän on arvioitu kuolevan n.40-50 ihmistä(Suomessa),niin en sen takia kehtaa ottaa riskiä.Muaki ihmetyttää,että miksi Suomeen on tuota elohopeaa sisältävvää versioo tilattu?Seki ihmetyttää,että sikainfluenssarokote on 'käytössä testattava',joka siis yksinkertaistettuna tarkoittaa,että "testattaan" ihmisillä,eli ensi kärjessä raskaana olevilla ja lapsilla O__o Huomasin myös,että minulla ja miehellä oli syksymmällä jonkin sortin flunssa,jossa oireet vastaa täysin sikainfluenssan oireisiin ja miehellä oli 1 harvinaisemmista oireistakin,nimittäin ihan jumalattoman paha ripuli(oli kauheet hengitysvaikeudetkin...ihan pelotti kuunnella,ku nukku ja kuulosti siltä,että tukehtuu)...Mulla oli vaan semmoset normi flunssan oireet ja meni viikossa ohi
En oo muutenkaan herkkä sairastummaan esim;flunssaa ei ollu ollu vuosiin!
Täällä vielä remontti kesken...Olis jo valmis,niin pääsis tän vauvanhuoneen maalaamaan ja pistämmään tavarat paikoilleen.Nyt on ä-pakkaus,2 sitteriä(toinen semmonen ihme koliikkisitteri,joka kiikuttaa ja pittää hirveetä valo/tuutulaulu-showta
),hoitopöytä, leikimatto, kävelytuoli, hoitolaukku(semmonen ihana,joka ei näytä hoitolaukulle<3), turvakaukalo, VAAATTEITA
...Vielä hakusessa pinnasänky ja vaunut ja manducan halluisin kovasti ^^ Ite tehhään ä-pakkauksen laatikolle semmonen jalus,jolla se näyttää ihan oikealle sängylle sen reunaverhon kera,josta sen voi sitten yöksi nostaa sängyn viereen
Vauvanhuone<3 Voi ku pääsis sisustammaan jo
Mulla onneksi paino pysyny nyt 2kk melkein samana,ku rupesin laskemmaan kalorit 1800kcal.Alussa olin lievästi ylipainoinen ja nyt on 3kg miinuksen puolella paino,jos raskauden alusta ottaa ja jos ottaa ekasta neuvolakäynnistä,niin on tullu hieman päälle 2killoo painoo^^ Eli ei paha ja laskeskelin,että jos painonnousu pyssyy yhtä "hurjana"(nyt 2kk tullu 100g/kuukausi),niin synnytyksen jälkeen oisin normaalipainossa
Reisistä on lähteny monta senttiä läskiä poikkeen<3<3 Onneksi ei oo ollu,ku vaan liitoskipuja,niin oon voinu jumpassaki käyvä.Näytän varmaan huvittavalle pallomahani kanssa siellä ähisemässä pää punaisena xD
N.kuukausi sitten neuvolassa oli hemo laskenu 114,niin jouvvuin rautatabletteja syömään ja ootin kauhulla niitä sivuoireita.Onneksi ei tullu muuta,kuin maistu n.viikon ajan rauta suussa.Nyt oli sitte viime käynnillä 137
Onneksi ei tarte ennää jännittää sitä,että tehhäänkö mulle suunniteltu sektio.2 viikkoo sitte oli synnytyssalliin tutustuminen(kaks) ja siellä oli synnytys meneillään.Menin ihan hysteeriseksi siitä rääkymisestä(itekki ihan säikähin reaktiotani,ku emminä nyt ihan nuin voimakkaasti oottanu reagoivani pelkkään huutoon) ja nyt on 99% varmuus,että saan sen!!Ens ma(sehän on jo huomenna
) meen juttelemmaan kätilön kanssa toistamiseen ja varataan aika sinne synnytystapatutkimukseen,jossa lääkäri päättää,että tehhäänkö sektio,mutta se kätilö jo vakuutteli minulle,ettei näin paljoa pelkäävää pakoteta synnyttämmään alateitse...Eihän siitä synnytyksestä tuu mittää,jos koko ajan panikoin ja hyperventiloin jne :/ Sektio ois tod.näk 28.12 sitte
En malta oottaa...!
Ihan hullu tuo tuolla...Sillä on jotku sempalot 24/7 mahassa
Neuvolatäti ihan säpsähti viimeksi,ku se kokkeili kohtua siinä ja tämä rupesi "hieman" räpiköimään siinä
Välillä näyttää,niinkuin alien(toivottavasti ootte kahtonu Aliens-elokuvia,niin tiiätte
),joka ois just tunkeutumassa ulos mahasta(taino rintakehästähän se tunkeutuu niissä elokuvissa,mutta saman näköistä ).Viime yönä se teki semmosen tempauksen,että käänty poikittain tuonne...Maha meni ihan omituisen muotoseksi
Aiemmin ollu jo pari kuukautta pääalaspäin...yön aikana oli onneksi kääntyny pystypäin,ku tuntu,että maha reppee
Voi että kaikki pikku vaatteet on niin kivoja...Koko ajan vaan tekkee mieli hypistellä niitä
Onneksi ei oo rahhaa,ku tuhlaisin kaikki vauvanvaatteisiin xD Saatiin taas jokunen päivä sitten ä-pakkaus laatikollinen vauvanvaatteita,niin niitä kyllä riittää,mutta silti vaan tekis mieli tilata kaikkia hauskoja vaatteita netistä ^^
Jouluki on kohta<3<3 Hyvvää joulua kaikille ja mukavaa siatonta odotusta!!!
-Celestia 32+6 ja Katkarapu/Lumi Emilia-