liian laiha?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
Ei vain näytä hyvänmakuuselta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:liian laiha?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
Sinä nyt näet vittuilua mustikanvarvuissa metsässäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pitääkö tässäkin asiassa vittuulla mulle? Ja sitte mulle sanotaan, että mulla on asiat huonosti ja mulla ei ole elämää.
ei, ei, ei... tarkoitin kylläkin, että ei oo houkutteleva tuo kakku kun on lliian laiha... otit sitten ittees, vaikka kakusta puhuin, sori...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei vain näytä hyvänmakuuselta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:liian laiha?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
Pitääkö tässäkin asiassa vittuulla mulle? Ja sitte mulle sanotaan, että mulla on asiat huonosti ja mulla ei ole elämää.
joopajoo sä taidat olla haravan kimpussa aina..sama kirjoitustyyli.Alkuperäinen kirjoittaja ?:ei, ei, ei... tarkoitin kylläkin, että ei oo houkutteleva tuo kakku kun on lliian laiha... otit sitten ittees, vaikka kakusta puhuin, sori...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei vain näytä hyvänmakuuselta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:liian laiha?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
Pitääkö tässäkin asiassa vittuulla mulle? Ja sitte mulle sanotaan, että mulla on asiat huonosti ja mulla ei ole elämää.
kirjoitin elämäni ekaa kertaa, joten pieleen meni veikkaukses, sori sullekin. ei kuulu tapoihini ilkeillä ihmisille, kirjoitan vaan puoliunissani, niin tulee noita pilkkuvirheitä...Alkuperäinen kirjoittaja huoh:joopajoo sä taidat olla haravan kimpussa aina..sama kirjoitustyyli.Alkuperäinen kirjoittaja ?:ei, ei, ei... tarkoitin kylläkin, että ei oo houkutteleva tuo kakku kun on lliian laiha... otit sitten ittees, vaikka kakusta puhuin, sori...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei vain näytä hyvänmakuuselta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:liian laiha?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
vauvamasu on ainakin mun mielestä houkuttelevampi kuin kaljamaha...Alkuperäinen kirjoittaja .........:on kyl hieno, mutta en mun ainakaa tekis mieli tollasta syödä. Jos joku tekis kaljamahasesta ukosta kakun, niin tekiskö sitä mieli syödä? ei..
Mutta haluatko sä syödä sitä?Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:vauvamasu on ainakin mun mielestä houkuttelevampi kuin kaljamaha...Alkuperäinen kirjoittaja .........:on kyl hieno, mutta en mun ainakaa tekis mieli tollasta syödä. Jos joku tekis kaljamahasesta ukosta kakun, niin tekiskö sitä mieli syödä? ei..
No harava nyt veti herneet nokkaansa täysin typerästä asiasta ja vieläpä täysin aiheetta. Ei taida olla niin sinut oman kroppansa kanssa kuin antaa ymmärtää. Ja ei, en minäkään ole ennen sanonut haravalle mitään negatiivistä.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:joopajoo sä taidat olla haravan kimpussa aina..sama kirjoitustyyli.Alkuperäinen kirjoittaja ?:ei, ei, ei... tarkoitin kylläkin, että ei oo houkutteleva tuo kakku kun on lliian laiha... otit sitten ittees, vaikka kakusta puhuin, sori...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei vain näytä hyvänmakuuselta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:liian laiha?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
Niin no on luultavasti, mutta ei tekis mieli kyllä minkäänlaisia mahakakkuja syödä. Mutta hienosti on kakku tehtyAlkuperäinen kirjoittaja CupCake-:vauvamasu on ainakin mun mielestä houkuttelevampi kuin kaljamaha...Alkuperäinen kirjoittaja .........:on kyl hieno, mutta en mun ainakaa tekis mieli tollasta syödä. Jos joku tekis kaljamahasesta ukosta kakun, niin tekiskö sitä mieli syödä? ei..
Kyllä ja aionkin syödä sitä huomennaAlkuperäinen kirjoittaja :D:Mutta haluatko sä syödä sitä?Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:vauvamasu on ainakin mun mielestä houkuttelevampi kuin kaljamaha...Alkuperäinen kirjoittaja .........:on kyl hieno, mutta en mun ainakaa tekis mieli tollasta syödä. Jos joku tekis kaljamahasesta ukosta kakun, niin tekiskö sitä mieli syödä? ei..