Odottavalle äidille masukakkua :) *kuva*

CC-
Alkuperäinen kirjoittaja fhd:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiks oo kamalaa kun kaikki ei tykkääkään eikä kehu niin että korvat heiluu.
Mitäs kamalaa se on? Kun taiteilija saa teoksellaan aikaan tunteita on taiteilija onnistunut tekemään juurikin oikean teoksen.
Hyvin sanottu! :) jos olisin tehnyt peruskermakakun, niin tuskin kukaan olisi kommentoinut mitään :saint:

Ja kakunsaaja otti kakun tänään ilolla vastaan ja vain osa masusta jäi syömättä babyshowereilla :) Hyvin maistui kaikille! :p
 
rampsa
Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana oleva:
samat fiilikset heräsi kuin nimimerkillä raskaana. kakku on toki hieno ja silleen, hieno toteutus. mut jotenkin mulle tulee kans epämiellyttäviä ajatuksia vaavimasun leikkomisesta ja syömisestä... ehkä kun on ite raskaana, sitä ajattelee toisella lailla kuin muuten. on yliherkkä.
Peesi, enkä ole edes raskaana :/ jos joku tois mulle, kun oon raskaana, tommosen, niin hormoonihöyryissäni varmaan purskahtaisin itkuun!!!
Onneksi tiedän, että kakun saajalta löytyy huumorintajua :)
Tämä on minusta hiukan outoa, kun ei saisi omaa mielipidettään sanoa ilman että on huumorintajuton, jos mielipide ei vastaa aloittajan mielipidettä. (tulikohan edes järkevä lause :D ) Kaikki ei vain välttämättä tykkää eikä silti tarvii huumorintajuttomaksi sanoa.

Niin joo, minusta kakku on hieno. Olen ihastellut noita muissakin blogeissa :)
 
plaaah
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana oleva:
samat fiilikset heräsi kuin nimimerkillä raskaana. kakku on toki hieno ja silleen, hieno toteutus. mut jotenkin mulle tulee kans epämiellyttäviä ajatuksia vaavimasun leikkomisesta ja syömisestä... ehkä kun on ite raskaana, sitä ajattelee toisella lailla kuin muuten. on yliherkkä.
Peesi, enkä ole edes raskaana :/ jos joku tois mulle, kun oon raskaana, tommosen, niin hormoonihöyryissäni varmaan purskahtaisin itkuun!!!
Onneksi tiedän, että kakun saajalta löytyy huumorintajua :)
Siis huumoriako tuo on -hehhee, viipaloidaan vauvamahaa..? Okei tiedän että ihmisillä saattaa olla kovinkin kieroutunut huumorintaju, mutta...
Juu muovaile mahakakun sisälle vielä sikiö marsipaanista niin kylläpäs kaikkia nauratta oikein kovasti. Huumorintajuttomia ollaan kun ei tuota kakkua tajuta. Kaunis ajatus, mutta toteutus ontuu. Hienoja kakkuja ap kyllä teet muuten.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Hauska kakku. Ja vaikka olen raskaana niin ei mulle kyllä tullut mitään mielikuvia vauvamahan silpomisesta... :eek:
Mä lähinnä olisin huolissani niistä kelle moisia mielikuvia tulee. Entäs nallekakut, onko se silvottu nalle tai perhonen jotenkin miellyttävämpi?
Mä en ole mikään vauvahössöttäjä ja raskausmahasta olen juurikin saanut tarpeekseni mutta kakku on silti hauska ja sopii varmasti odottajalle.
Peesaan!:)
 
Diipa Daapa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Hauska kakku. Ja vaikka olen raskaana niin ei mulle kyllä tullut mitään mielikuvia vauvamahan silpomisesta... :eek:
Mä lähinnä olisin huolissani niistä kelle moisia mielikuvia tulee. Entäs nallekakut, onko se silvottu nalle tai perhonen jotenkin miellyttävämpi?
Mä en ole mikään vauvahössöttäjä ja raskausmahasta olen juurikin saanut tarpeekseni mutta kakku on silti hauska ja sopii varmasti odottajalle.
Peesaan!:)
Juu, helppo olla tästä samaa mieltä. Eihän iille nallekakuillekaan tarvitse suolia lisätä, eihän?

 
f
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana oleva:
samat fiilikset heräsi kuin nimimerkillä raskaana. kakku on toki hieno ja silleen, hieno toteutus. mut jotenkin mulle tulee kans epämiellyttäviä ajatuksia vaavimasun leikkomisesta ja syömisestä... ehkä kun on ite raskaana, sitä ajattelee toisella lailla kuin muuten. on yliherkkä.
Peesi, enkä ole edes raskaana :/ jos joku tois mulle, kun oon raskaana, tommosen, niin hormoonihöyryissäni varmaan purskahtaisin itkuun!!!
ei hemmetti että jotkut jaksaa märistä yhdestä kakusta. :D

ei munkaan poika purskahtanu itkuun kun joutu tuhoomaan salama mcqueen kakun, tai tytär kun syötiin hello kitty kakkua. aikuiset akat märisee kun joutuu marsipaani mahaa leikkaamaan, kamalaa. :'(
 

Yhteistyössä