Odottavalle äidille masukakkua :) *kuva*

hmm
täh? MIKSI ihmiset eivät voisi tuota syödä? tuohan on humoristinen kakku ja olisin ollut onneni kukkuloilla jos joku olisi minulle tuollaisen tehnyt viimisilläni!

aivan mahtavan näköinen,

cupcake- mistä päin olet? myytkö kakkujasi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
täh? MIKSI ihmiset eivät voisi tuota syödä? tuohan on humoristinen kakku ja olisin ollut onneni kukkuloilla jos joku olisi minulle tuollaisen tehnyt viimisilläni!

aivan mahtavan näköinen,

cupcake- mistä päin olet? myytkö kakkujasi?
Onhan tuo kakku humoristinen enkä mä sitä sen takia jättääsi syömättä. Mä en vain oikeen innostu tuosta kuorrutuksesta ja nuo tissit vähän häirittee. :D
 
CC-
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
täh? MIKSI ihmiset eivät voisi tuota syödä? tuohan on humoristinen kakku ja olisin ollut onneni kukkuloilla jos joku olisi minulle tuollaisen tehnyt viimisilläni!

aivan mahtavan näköinen,

cupcake- mistä päin olet? myytkö kakkujasi?
Pirkanmaalta. En myy kakkuja kun aika ei vielä riitä... mutta ehkä joskus :)
 
pliis
Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana oleva:
samat fiilikset heräsi kuin nimimerkillä raskaana. kakku on toki hieno ja silleen, hieno toteutus. mut jotenkin mulle tulee kans epämiellyttäviä ajatuksia vaavimasun leikkomisesta ja syömisestä... ehkä kun on ite raskaana, sitä ajattelee toisella lailla kuin muuten. on yliherkkä.
Siis tohan on... kakku.
 
no
hieno kakku. ja jos jossain olis tarjolla, niin kyllä leikkaisin ja söisinkin. Mutta omiin juhliin en haluais tissi-kakkua (mahasta viis) , en vaan tykkää. ehkä voisin mieluummin tilata vaikka tuttipullon mallisen kakun.
 
Vieras
Voi jestas sentäs, kakku mikä kakku, mut en vaan jotenkin tykkää, ääh ehkä hiukan mauton,
tosin en kyllä tykkää niistä kyrvän muotosistakaan mukamas hauskoista, tosikkoko?Juu..
 
raskaana
Mielestäni olen ihan huumorintajuinen ihminen, just eilen naurettiin kavereiden kanssa niin vääränä, että vatsa on edelleen kipeä.

Mutta näin raskaana ollessa, hormonihuuruissa, sitä reagoi asioihin eri tavalla kuin normaalisti. Mä saatan itkeä vollottaa ihan uutisia saati sitten joitain sarjoja katsoessani. Ja vatsaa kohtaan on tosiaan vaistomaisen suojeleva asenne, joten ei tekisi mieli syödä tuota kakkua. En tiedä sitten, mitkä fiilikset olisi, jos en olisi raskaana. Todennäköisesti ajattelisin vaan, että onpahan hassu kakku. Mutta tosiaan, mieluiten ottaisin juhliini just esim. sen tuttipullon tai tutin muotoisen kakun. Tai vaikka ihan normikakun jollain asiaan liittyvällä kakkukuvalla.
 
nanea
Siis varmasti hyvä idea, jos tuleva äiti on sellainen äitiys-ihminen ja tykkää raskauteen ja vauvoihin liittyvästä hössötyksestä.

Mä en ilahtuisi ihan hirveästi tuollaisesta kakusta, en tykkää siitä hössötyksestä tai asian korostamisesta, enkä jaksa jauhaa raskaudesta ja muutenkin mulla on aika neutraali suhtautuminen noihin juttuihin. Ei vaan jaksa kiinnostaa, on muutakin tekemistä:DToisaalta mä en ole ikinä ymmärtänyt myöskään baby shower-kulttuuria tai jotain vauvoihin liittyviä illanistujaisia, joten ei varmaan pelkoa, että kukaan mulle tuollaista antaisikaan:D

Mut siis, hieno kakkuna, idea varmasti toimii oikeanlaiselle henkilölle:)
 
--
Ihan mielettömän hieno kakku! Pidä ap mielessäs tuo että joskus alkaisit myymään noita tuotoksia, oot lahjakas :D

Täällä nyt on vaan noita kateellisia, elä niistä välitä..
 
y
Joo, eiköhän ap tunne riittävän hyvin sen henkilön, jolle kakun on tehnyt. Joten täällä ei varmaankaan tarvitsisi spekuloida sitä, onko kakku saajan mielestä mauton vai ei...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
täh? MIKSI ihmiset eivät voisi tuota syödä? tuohan on humoristinen kakku ja olisin ollut onneni kukkuloilla jos joku olisi minulle tuollaisen tehnyt viimisilläni!

aivan mahtavan näköinen,

cupcake- mistä päin olet? myytkö kakkujasi?
Onhan tuo kakku humoristinen enkä mä sitä sen takia jättääsi syömättä. Mä en vain oikeen innostu tuosta kuorrutuksesta ja nuo tissit vähän häirittee. :D
En minäkään yleisesti noista kuorrutteista välitä (enkä kyllä muutenkaan liiemmin kakuista tykkää ), mutta hauska tuo on ja upeasti toteutettu. Ja tottakai maistaisin jos kutsuilla tarjottaissiin. Sellaisia hormoonihöyryjä en vissiin ole koskaan kokenut että tuon kakun leikkaaminen rupeaisi itkettämään. :D
 
Hauska kakku. Ja vaikka olen raskaana niin ei mulle kyllä tullut mitään mielikuvia vauvamahan silpomisesta... :eek:
Mä lähinnä olisin huolissani niistä kelle moisia mielikuvia tulee. Entäs nallekakut, onko se silvottu nalle tai perhonen jotenkin miellyttävämpi?
Mä en ole mikään vauvahössöttäjä ja raskausmahasta olen juurikin saanut tarpeekseni mutta kakku on silti hauska ja sopii varmasti odottajalle.


 
Pahoitteluni kakun tekijälle, mutta kyllä jäisi syömättä... Jo pelkästään marsipaani saa aikaan ruokahalun menetyksen ja tuossa lisäksi se, että kakku esittää ihmistorsoa. Jos minulle tehtäisiin tuollainen baby showeriin yllätyksenä, niin kyllä pääsisi parku...
 

Yhteistyössä