:'( hyi, mitkä värit.Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:siis järkyttävää! Ihan huoravaatteet! ei palstamamma voi tollasia pitää!!
:'( hyi, mitkä värit.Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:siis järkyttävää! Ihan huoravaatteet! ei palstamamma voi tollasia pitää!!
Onhan tuo kakku humoristinen enkä mä sitä sen takia jättääsi syömättä. Mä en vain oikeen innostu tuosta kuorrutuksesta ja nuo tissit vähän häirittee.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:täh? MIKSI ihmiset eivät voisi tuota syödä? tuohan on humoristinen kakku ja olisin ollut onneni kukkuloilla jos joku olisi minulle tuollaisen tehnyt viimisilläni!
aivan mahtavan näköinen,
cupcake- mistä päin olet? myytkö kakkujasi?
Pirkanmaalta. En myy kakkuja kun aika ei vielä riitä... mutta ehkä joskusAlkuperäinen kirjoittaja hmm:täh? MIKSI ihmiset eivät voisi tuota syödä? tuohan on humoristinen kakku ja olisin ollut onneni kukkuloilla jos joku olisi minulle tuollaisen tehnyt viimisilläni!
aivan mahtavan näköinen,
Siis tohan on... kakku.Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana oleva:samat fiilikset heräsi kuin nimimerkillä raskaana. kakku on toki hieno ja silleen, hieno toteutus. mut jotenkin mulle tulee kans epämiellyttäviä ajatuksia vaavimasun leikkomisesta ja syömisestä... ehkä kun on ite raskaana, sitä ajattelee toisella lailla kuin muuten. on yliherkkä.
*totaalireps*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä nyt näet vittuilua mustikanvarvuissa metsässäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Pitääkö tässäkin asiassa vittuulla mulle? Ja sitte mulle sanotaan, että mulla on asiat huonosti ja mulla ei ole elämää.
En minäkään yleisesti noista kuorrutteista välitä (enkä kyllä muutenkaan liiemmin kakuista tykkää ), mutta hauska tuo on ja upeasti toteutettu. Ja tottakai maistaisin jos kutsuilla tarjottaissiin. Sellaisia hormoonihöyryjä en vissiin ole koskaan kokenut että tuon kakun leikkaaminen rupeaisi itkettämään.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onhan tuo kakku humoristinen enkä mä sitä sen takia jättääsi syömättä. Mä en vain oikeen innostu tuosta kuorrutuksesta ja nuo tissit vähän häirittee.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:täh? MIKSI ihmiset eivät voisi tuota syödä? tuohan on humoristinen kakku ja olisin ollut onneni kukkuloilla jos joku olisi minulle tuollaisen tehnyt viimisilläni!
aivan mahtavan näköinen,
Mitäs kamalaa se on? Kun taiteilija saa teoksellaan aikaan tunteita on taiteilija onnistunut tekemään juurikin oikean teoksen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiks oo kamalaa kun kaikki ei tykkääkään eikä kehu niin että korvat heiluu.