Heips!
Mainitsit sivuillas, että sulla on ohje koristesokerimassan tekemiseen...
Kiinnostais!
Kiinnostais!
tässä. Ainakin kakun päälle tuo onnistuu Koristeita en ole siitä vielä tehnyt kovinkaan paljoa. http://cupcake2009.vuodatus.net/blog/2326145/kaulittava-sokerimassa-itsetehty/Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Heips!
Kiinnostais!
Juuh, tuota ohjetta oon jo kerennyt testaamaanAlkuperäinen kirjoittaja CupCake-:tässä. Ainakin kakun päälle tuo onnistuu Koristeita en ole siitä vielä tehnyt kovinkaan paljoa. http://cupcake2009.vuodatus.net/blog/2326145/kaulittava-sokerimassa-itsetehty/Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Heips!
Kiinnostais!
Ahaa sä tarkoitit tota mun kommenttia tuolla blogissa! Joo en oo sitä vielä laittanut tonne ja ohje on jossain muuttolaatikossa. Yritän kaivaa sen jossain vaiheessa ja laittaa blogiin. Muistaakseni siinä reseptissä oli liivatejauhettakin...Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Juuh, tuota ohjetta oon jo kerennyt testaamaanAlkuperäinen kirjoittaja CupCake-:tässä. Ainakin kakun päälle tuo onnistuu Koristeita en ole siitä vielä tehnyt kovinkaan paljoa. http://cupcake2009.vuodatus.net/blog/2326145/kaulittava-sokerimassa-itsetehty/Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Heips!
Kiinnostais!
Mut tuossa kommenteissa mainitset erikseen koristesokerimassan.
Tyttären synttärit tulossa niin vois taas testailla mielinmäärin
Ps. kivan näköinen tuo aloituksen kakku
Jee. Kiveskakkukin olisi huomattavasti herkullisempi. Ennemmin söisin jopa peräpukamakakkua kuin parasiittivatsaa.Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:no on siinä vähän masun lisäks tissiäkin
http://cupcake2009.vuodatus.net/blog/2452519/masu-kakku/
Mulla muuten taitaa olla kans joku tuommoinen ohje koneella jossain.Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Ahaa sä tarkoitit tota mun kommenttia tuolla blogissa! Joo en oo sitä vielä laittanut tonne ja ohje on jossain muuttolaatikossa. Yritän kaivaa sen jossain vaiheessa ja laittaa blogiin. Muistaakseni siinä reseptissä oli liivatejauhettakin...
teempä sitten ens kerralla peräpukamakakkua Laitan vaikka vielä vähän "verta" (hilloa) valumaan niistä pukamista, niin varmasti maistuu jokaiselleAlkuperäinen kirjoittaja uulala:Jee. Kiveskakkukin olisi huomattavasti herkullisempi. Ennemmin söisin jopa peräpukamakakkua kuin parasiittivatsaa.Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:no on siinä vähän masun lisäks tissiäkin
http://cupcake2009.vuodatus.net/blog/2452519/masu-kakku/
Peesi, enkä ole edes raskaana :/ jos joku tois mulle, kun oon raskaana, tommosen, niin hormoonihöyryissäni varmaan purskahtaisin itkuun!!!Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana oleva:samat fiilikset heräsi kuin nimimerkillä raskaana. kakku on toki hieno ja silleen, hieno toteutus. mut jotenkin mulle tulee kans epämiellyttäviä ajatuksia vaavimasun leikkomisesta ja syömisestä... ehkä kun on ite raskaana, sitä ajattelee toisella lailla kuin muuten. on yliherkkä.
Onneksi tiedän, että kakun saajalta löytyy huumorintajuaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi, enkä ole edes raskaana :/ jos joku tois mulle, kun oon raskaana, tommosen, niin hormoonihöyryissäni varmaan purskahtaisin itkuun!!!Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana oleva:samat fiilikset heräsi kuin nimimerkillä raskaana. kakku on toki hieno ja silleen, hieno toteutus. mut jotenkin mulle tulee kans epämiellyttäviä ajatuksia vaavimasun leikkomisesta ja syömisestä... ehkä kun on ite raskaana, sitä ajattelee toisella lailla kuin muuten. on yliherkkä.
Siis huumoriako tuo on -hehhee, viipaloidaan vauvamahaa..? Okei tiedän että ihmisillä saattaa olla kovinkin kieroutunut huumorintaju, mutta...Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Onneksi tiedän, että kakun saajalta löytyy huumorintajuaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi, enkä ole edes raskaana :/ jos joku tois mulle, kun oon raskaana, tommosen, niin hormoonihöyryissäni varmaan purskahtaisin itkuun!!!Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana oleva:samat fiilikset heräsi kuin nimimerkillä raskaana. kakku on toki hieno ja silleen, hieno toteutus. mut jotenkin mulle tulee kans epämiellyttäviä ajatuksia vaavimasun leikkomisesta ja syömisestä... ehkä kun on ite raskaana, sitä ajattelee toisella lailla kuin muuten. on yliherkkä.
Mä tekisin mielelläni tollasen kakun, ja pistäisin semmosia ihmisen muotosia karkkeja sinne "mahan" sisään. xD hillon kera.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi, enkä ole edes raskaana :/ jos joku tois mulle, kun oon raskaana, tommosen, niin hormoonihöyryissäni varmaan purskahtaisin itkuun!!!Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana oleva:samat fiilikset heräsi kuin nimimerkillä raskaana. kakku on toki hieno ja silleen, hieno toteutus. mut jotenkin mulle tulee kans epämiellyttäviä ajatuksia vaavimasun leikkomisesta ja syömisestä... ehkä kun on ite raskaana, sitä ajattelee toisella lailla kuin muuten. on yliherkkä.
No ompas täällä jäykkää porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis huumoriako tuo on -hehhee, viipaloidaan vauvamahaa..? Okei tiedän että ihmisillä saattaa olla kovinkin kieroutunut huumorintaju, mutta...Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Onneksi tiedän, että kakun saajalta löytyy huumorintajuaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi, enkä ole edes raskaana :/ jos joku tois mulle, kun oon raskaana, tommosen, niin hormoonihöyryissäni varmaan purskahtaisin itkuun!!!Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana oleva:samat fiilikset heräsi kuin nimimerkillä raskaana. kakku on toki hieno ja silleen, hieno toteutus. mut jotenkin mulle tulee kans epämiellyttäviä ajatuksia vaavimasun leikkomisesta ja syömisestä... ehkä kun on ite raskaana, sitä ajattelee toisella lailla kuin muuten. on yliherkkä.
Siis mitä sä oikeen sönkötät? Tuo kuorrutus ja nuo tissit tekee kakusta mun mielestä aika vastenmielisen. Ei kyllä kiinnosta syödä tuollaasta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:ei, ei, ei... tarkoitin kylläkin, että ei oo houkutteleva tuo kakku kun on lliian laiha... otit sitten ittees, vaikka kakusta puhuin, sori...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei vain näytä hyvänmakuuselta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:liian laiha?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
Pitääkö tässäkin asiassa vittuulla mulle? Ja sitte mulle sanotaan, että mulla on asiat huonosti ja mulla ei ole elämää.
Siis mitä???Alkuperäinen kirjoittaja ee:No harava nyt veti herneet nokkaansa täysin typerästä asiasta ja vieläpä täysin aiheetta. Ei taida olla niin sinut oman kroppansa kanssa kuin antaa ymmärtää. Ja ei, en minäkään ole ennen sanonut haravalle mitään negatiivistä.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:joopajoo sä taidat olla haravan kimpussa aina..sama kirjoitustyyli.Alkuperäinen kirjoittaja ?:ei, ei, ei... tarkoitin kylläkin, että ei oo houkutteleva tuo kakku kun on lliian laiha... otit sitten ittees, vaikka kakusta puhuin, sori...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei vain näytä hyvänmakuuselta.Alkuperäinen kirjoittaja ?:liian laiha?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kyllä kovin houkutteleva.
Pitääkö tässäkin asiassa vittuulla mulle? Ja sitte mulle sanotaan, että mulla on asiat huonosti ja mulla ei ole elämää.
Ja ap, hieno kakku Oikein herkullisen näköinen.
Laita säkin peppi joku sun tekemä ihana vaate, niin saat säkin haukut niskaan Täällä on niin vakavamielistä porukkaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Voi taju :headwall: onko kakutkin vakava asia ?? Mä en enää yhtään ihmettele miksi ihmiset ovat masentuneita....
Mun oli pakko taas tehdä hullunkurinen asu itselleni :heart:Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Laita säkin peppi joku sun tekemä ihana vaate, niin saat säkin haukut niskaan Täällä on niin vakavamielistä porukkaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Voi taju :headwall: onko kakutkin vakava asia ?? Mä en enää yhtään ihmettele miksi ihmiset ovat masentuneita....
siis järkyttävää! Ihan huoravaatteet! ei palstamamma voi tollasia pitää!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun oli pakko taas tehdä hullunkurinen asu itselleni :heart:Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:Laita säkin peppi joku sun tekemä ihana vaate, niin saat säkin haukut niskaan Täällä on niin vakavamielistä porukkaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Voi taju :headwall: onko kakutkin vakava asia ?? Mä en enää yhtään ihmettele miksi ihmiset ovat masentuneita....
ja hattu päähän jos ei tarpeeksi ole hupsua