Voi että, täällä yks kateellinen vaan lueskelee kun teillä alkaa LA:t lähestyä
Esikoisen kanssa viihdyin töissä ihan loppuun asti ja olisin vielä senkin jälkeen mielelläni ollut. Nyt motivaatio on sitten niin miinuksen puolella, että lasken vaan noita sairaslomapäiviä, et milloin olis teoriassa mahdollista jäädä palkalliselle saikkarille kokonaan... On ollut aika vaikea raskaus (allergiat ja astmat pahentuneet sekä kai jonkunlainen raskausajan masennus), joten ihan tarvettakin olis. Ja haluaisin niin viettää viimeiset kk esikoisen kanssa kahdestaan!
Täällä oli joitain jo kakkosia/kolmosiakin odottavia? Miten aiotte järjestää esikoisen hoitokuviot? Meillä Joonas on ollut 1-vuotiaasta asti pph:lla eka 3 pv/vk ja sitten 4 pv/vk ja nyt vasta olen täyttä viikkoa tänä syksynä. Pph jo kyselee ens kevään tilannetta ja kovasti on mua painostanut, että pitäisi pojan hoidossa (???). Selitys tähän lienee se, että hän ei enää 61v haluaisi ottaa uusia lapsia. Ehdotin osa-aikaistakin, mutta hän oli vastaan kun kuulemma sitten voisi saada vielä yhden ylimääräisen lapsen eli sekään ei ole mieleinen ratkaisu. Aina ollaan oltu hoitajan kanssa hyvissä väleissä ja hän on tosi mukava ja hyvä hoitaja, mutta nyt tämä ehdottomuus vähän huolestuttaa. Olen itse meinaan kyllä ihan laidasta laitaan miettinyt vaihtoehtoja ja hoidosta poisottaminenkin houkuttelee. Poika on vaan jo silloin reilut 2,5 ja ollut hoidossa 1,5 vuotta niin voi käydä vähän tylsäks keskellä talvea äidin ja vauvan kans kotona. Keväämmällä sitten tietenkin mentäis kerhoihin ja puistoon jne.
Rakennultra oli meil viime viikolla. 20-viikkoinen osoittautuikin 18,5 viikkoiseksi (np-ultrassakin jo LA:ta viikolla myöhäistettiin) ja tietenkin minua vähän huolestuttaa että eikö hän kasva kunnolla. Ens viikolla on sitten seurantaultra jonka tekee ihan tyksin lääkäri. Muuten rakenteet oli ok, paitsi pienen sydäntä ei voitu ultrata pienen koon takia
Niin ja ne tuplat? Onko tarvis kun isoveikka jo 2,5? Kesäks hommaan seisomalaudan, mutta talvella sen kanssa ei pärjää!
Muuten raskaus on ollut kyllä kivulias, liitoskipujen lisäks kyllä kaikenlaisia ihme kipuja. Pelkästään kävellessä välillä sattuu ihan kamalasti. Lääkäri on vasta joskus kk päästä, joten toivotaan että paikat on kunnossa.
Sorry nyt vähän negasävyinen kirjoitus, mut on ollut huolia kyllä nyt