J
jesh
Vieras
Aloitin kesäkuussa uudessa vakioduunissa ja kaikki meni todella hienosti..siihen asti kunnes tulin raskaaksi. Koeaikani loppuvaiheessa mulle ilmoitettiin etten ole sopiva tähän työhön ja työsuhteeni päättyy..idioottikin näki siitä paperista mikä oli oikea syy. Nooh he sentään reiluuksissaan maksoivat mulle kuukauden eropalkan. Mulla on AMKssa opiskelupaikka,mutta laitoin sen jäihin koska uusi työni oli vakituinen,koulua ei voi aloittaa kun joko syksyllä tai keväällä.
Menin sitten työkkäriin että ei oo töitä ja selitin tilanteen..siellä nainen sanoi että kaikki on okei eikä toi opiskelupaikka haittaa. Seuraavan tapaamisen sovin sinne kuukautta myöhemmäksi,nooh tässä tapamisessa nainen sitten kyselee multa juttuja ja kerron samat jutut kun aijemminkin,nyt sitten nainen alkaa kiljua ettei mulla ole oikeutta mihinkään tukiin kun mulla on se jäissä oleva koulupaikka.
Kiva tässä nyt sitten jos päätös tulee etten saa työmarkkinatukea,mitäs mä sitten teen. Kukaan ei ota raskaana olevaa naista alle 2kk töihin. Kouluakaan en kerkeä aloittaa kun äitiysloma alkaa ihan tammikuussa.
Tiukat tulee ajat jos avomiehen palkalla joutuu elämään ja se ei ole paljoa.
sossusta ei saa mitään ku avomies on töissä.
Menin sitten työkkäriin että ei oo töitä ja selitin tilanteen..siellä nainen sanoi että kaikki on okei eikä toi opiskelupaikka haittaa. Seuraavan tapaamisen sovin sinne kuukautta myöhemmäksi,nooh tässä tapamisessa nainen sitten kyselee multa juttuja ja kerron samat jutut kun aijemminkin,nyt sitten nainen alkaa kiljua ettei mulla ole oikeutta mihinkään tukiin kun mulla on se jäissä oleva koulupaikka.
Kiva tässä nyt sitten jos päätös tulee etten saa työmarkkinatukea,mitäs mä sitten teen. Kukaan ei ota raskaana olevaa naista alle 2kk töihin. Kouluakaan en kerkeä aloittaa kun äitiysloma alkaa ihan tammikuussa.
Tiukat tulee ajat jos avomiehen palkalla joutuu elämään ja se ei ole paljoa.
sossusta ei saa mitään ku avomies on töissä.