Voihan V*TTU! Ex käynyt saunomassa mun asunnossa ja unohtanut kiukaan päälle. Nyt koko kiuas hajalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa

Vieras
Täytyy soittaa talkkarille huomenna, en oo yhtään huomannu et kiuas on jäänyt päälle! En oo siis itse saunaa käyttänyt ollenkaan. Muutettu about kk sitten tähän! Viime viikolla ihmettelin miksi kylpyhuoneessa on niin kovin kuuma ja muualla kylmä, mut ei tosiaan tullut mieleen et se kiuas on ollut päällä! Täällä kun on muutenkin lämmitys reistaillut niin oletin johtuvan siitä. Hyvä ettei oo tulipaloo syttynyt! Toi kiuas on ollut päällä siis about viikon, arvellen sen lämmön kestosta. Yks päivä se oli vain kadonnut ja ajattelin sit et ovat korjanneet asian. Totuus oli et kiuas on hajonnut siinä vaiheessa. Asian huomasin vasta äsken kun yritin saunaa lämmittää. Kiva homma kun rahat muutenkin tiukilla, ei varmaan oo ihan ilmaista tollasen korjaaminen ja tuskin menee vakuutukseenkaan kun aikuisen oma moka kyseessä!?

eikös sähkökiuas mene itsestään pois päältä?? En ole koskaan kuullut sähkökiukaasta joka olisi viikon ollut päällä??

No, kiva sähkölasku varmaan tulossa!

[QUOTE="vieras";22917722]Kiva sähkölasku tulossa.[/QUOTE]

Kiitos kun muistutit tästäkin! On varmaan joo tosi kiva lasku tulossa... PRKL! :kieh:

Ja exä pääsee tänne kun sillä on avain. Tosin on saunonut sillon kun itse oon myös ollut kotona. En vain tykkää saunoa eikä tosiaan tullut mieleen että ois jättänyt saunan päälle. Yhteisessä kodissa kun oli puusauna, joka ei voinut jäädä päälle. :/

Juu, vuokra-asunto!

Ja sitähän se exäkin sanoi, et pitäis olla aika katkaisu, mut ei vissiin oo toiminu kun oli niin kuuma ja nyt ei toimi enää ollenkaan koko kiuas!

tokkopa se kovinkaan kuumalle on ollu säädettynä.. meillä kyllä on oikeasti kuuma jos on kiuas vaan parituntia päällä :D

Onks exäs sanonu että on käyny saunomassa? Meinaan tuntuu vähän oudolta jos ei oo hälytyyskellot päässä soinu ku kusella käy ja hiki vaan alkaa virtaa :D

Meillä on myös toinen vessa, mitä normisti käytän. Pesuhuoneessa oli lattia todella kuuma (ja lämmin muutenkin) mut oletin, että vika on taas talon yleisessä lämmityksessä kun oli hetki aiemminkin ollut vikaa ja täällä on siis lattialämmitys koko asunnossa.

Niin siis todellakin toivon, että kiuas on itsekseen hajonnut kun on ollut pois päältä. Silloinhan se ei ole minun vika eikä lasku tule minulle. Mutta eikö noilla havainnoilla ole loogisempaa, että se ajastin on hajonnut -> kiuas jäänyt päälle -> kiuas hajonnut?

Alkuperäinen kirjoittaja bö;22917740:
eikös sähkökiuas mene itsestään pois päältä?? En ole koskaan kuullut sähkökiukaasta joka olisi viikon ollut päällä??

No, kiva sähkölasku varmaan tulossa!

Joo-o.. en ole minäkään tollasesta kiukaasta kuullu.
En usko, että tollasia saa edes olla...
Tai sitten kiuas on niin rikki, ettei ajastus toimi..

[QUOTE="Mamma italiana";22917818]onko ns normaalia ettà entisellà kumppanilla on avaimesi?[/QUOTE]

Jossainhan sen vara-avaimen on oltava? Ja sitä paitsi meillä on yhteiset lapset, olemme ihan suht hyvissä väleissä ja tapaamme siksikin usein. Monesti myös exä voi käydä täällä hakemassa jotain joko yksin tai lasten kanssa kun olen poissa. Siksi on ihan hyvä, että hänellä on avain.

[QUOTE="Mamma italiana";22917818]onko ns normaalia ettà entisellà kumppanilla on avaimesi?[/QUOTE]

Mun mielestä ei ole normaalia. Mun asunnon avaan oli exällä sen aikaa kun olin reilun 5 viikkoa Espanjassa, mutta kyseessä poikkeustilanne siis.

Mä joskus lainaan exän autoa ja siinä avaannipussa on myös asunnon avaan. En kuitenkaan ikinä mene sillä avaamella sisälle asuntoon vaan soitan ovikelloa.

Mun mielestä ei ole normaalia. Mun asunnon avaan oli exällä sen aikaa kun olin reilun 5 viikkoa Espanjassa, mutta kyseessä poikkeustilanne siis.

Mä joskus lainaan exän autoa ja siinä avaannipussa on myös asunnon avaan. En kuitenkaan ikinä mene sillä avaamella sisälle asuntoon vaan soitan ovikelloa.

ei sunkaan tilanne ole poikkeustapaus. siinà vaiheessa kun luovutat avaimen jollekin, tarkoittaa se sità ettà hànellà on "avain" niin kauan kunnes vaihdat uuden lukon. avaimen teettàminen on minuutin asia (teoriaa)

Yhteistyössä