Nyt toi mies teki viimisen temppunsa!

:hug: vaatii kyllä paljon sinulta vaikka ns.helppo toisaalta laittaakkin peli poikki jo kun on kauan samoista asioista jankannut!!

Paljon voimia ja sisua sinulle!!Lapsillehan se aina vaikeaa on mutta teillä niin pienet lapset onneksi vielä etteivät välttämättä osaa ottaa asiaa vaikeamman kautta!!
 
:hug: Tuntuu pahalta. Jotkut miehet eivät ymmärrä, mitä parisuhde ja perhe tarkoittaa. Haluavat perheen, mutta täysin omankin elämän ja määrätä tahdin. Tasa-arvosta ei puhettakaan. Naiselta ei ikinä kukaan mies katsoisi tuollaista menoa. FedWithGasoline, nyt laitat ukon tosi paikan eteen ja raahaat väkisin parisuhdeterapiaan tai jos mikään ei auta, lyöt eropaperit kouraan! Sinun ja lasten elämä kärsii, jos annat kaiken jatkua samanlaisena. Se on nyt ihan sinusta itsestäsi kiinni, annatko. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ootteko vieläkään jutellu?vai nukkuuko ukko edelleen?
Ei, se heräs joskus neljän jälkeen, ja lähti kaverinsa luokse... Täys persläpi.
Siis on tullut tänään jo kuiteskin himan kautta? :/

Olen seurannut tätä ketjua aamusta saakka. :xmas:
Vaikkei tämä minun seuraaminen nyt ketään liikutakaan.. :whistle: :D
 
miero
vieläkö olet läsnä? onko mies jo kotiutunut? joko laitoit kävelemään? kaiken kertomasi keskellä se kuulostaa todellakin sulle ja lapsille parhaalta ratkaisulta. ei tarvitse lastenkaan enää elää tuon epätietoisuuden keskellä. kyllä he aistivat ettei äidin ole hyvä olla tuossa suhteessa. onnea matkaan :hug:
 
Just tulin. Sain puhuttua suuni puhtaaksi, ja ukko vie asuntohakemuksen huomenna. HELPOTTI!!!

Ei mitään isoa riitaa tai mitään, kai sekin vihdoin tajusi ettei tämä tästä lutviudu enää. Sain tosin kuulla että olen kuin 50v eukko, eläkeläinen kuulemma, kun en koskaan halua lähteä mihinkään enkä pahemmin ryyppäile tahi rellestä.
Mutta mä tiedän sen kyllä itsekin. Luulen että se johtuu siitä että olen kasvanut aikuiseksi :saint: Miehen aikuistuminen on jossain esipuberteetin vaiheessa vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-u:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ootteko vieläkään jutellu?vai nukkuuko ukko edelleen?
Ei, se heräs joskus neljän jälkeen, ja lähti kaverinsa luokse... Täys persläpi.
Siis on tullut tänään jo kuiteskin himan kautta? :/

Olen seurannut tätä ketjua aamusta saakka. :xmas:
Vaikkei tämä minun seuraaminen nyt ketään liikutakaan.. :whistle: :D
Niin siis se tuli puolen päivän hujakoilla, meni nukkumaan, heräs neljältä, lähti kaverillensa ja tuli seitsemältä.
 
yoi
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
niin,lisäyksenä vielä,et mun ex oli toooosi ybermustis,mä puhuin ja puhun paljon kavereiden kanssa kaikesta ja kerran yks mun ystävä kirjotti mulle kirjeen kun oli elämässään tosi rankkoja juttuja joista ei pystyny puhuu jne. vannotti kirjeessä et en näyttäis sitä kenellekään enkä puhuis niist jutuist kenellekään. ja toki lupasin. mut ex otti ja luki kirjeen ja sai raivarin kun sanoin että se oli yksityinen,et nyt vttu näpit irti siitä!!!! ex käänsi sen niin etten luota häneen kun haluan salailla asioita jne :headwall: ja tän kirjeen jälkeen se kielsi mua olemasta tän kaverin kaa tekemisissä kun siin kirjees paljastu aika rankkoja juttuja :headwall:
sen mustasukkasuus meni välillä aivan överiks ja sit vuosi meidän eron jälkeen sain kuulla et se oli pettäny mua ainakin 2 naisen kanssa :whistle:
meillä mies on samanlainen, jos olen luvannu etten kerro jotain juttua minkä kaveri on luottamuksella kertonut niin vetää hirmu pultit siitä. :( käyttää just sitä fraasia että "mitään ei salailla, kaikki pitää kertoo". voi stana!
 
Mun ystävä kans yritti elää 3 vuotta miehen kanssa, joka oli sairaalloisen mustasukkainen/narsisti. Ei sellaisen ihmisen kanssa eläminen ole ihmisarvoista elämää. Ystäväni tajusi vasta sen jälkeen lähteä suhteesta, kun hän työmatkalta kotiin palatessaan sai kovakouraisen alapäätarkistuksen mieheltään, et onko käyty vieraissa. Ja mies oli haistellut myös alushousut. En viitsi tähän edes kaikkea p.askaa kirjottaa mitä se mies teki. Kolmen vuoden aikana kaikki aina vaan paheni ja paheni... mutta rikosilmoituksen ansiosta se luuseri saatiin vastuuseen teoistaan. Ja ystäväni sai lähestymiskiellon. Joten tällähetkellä elää todella rauhallista perhe-elämää lastensa kanssa. Ei kannata haaskata tollasiin ukkoihin elämäänsä.
ap:lle voimia paljon tilanteeseen....kyllä sä pärjäät. :hug:
 
minä vaan
tsemppiä nyt kauhiasti :hug:
mulla oli samanlainen tilanne ja nyt ollaan oltu puol vuotta erossa,vaikka ei yhtään siltä tunnu :/kaikesta joudun tekemään selonteon hälle ja edelleen kyttää mun puhelimen läpi,jos käsiinsä saa..
en tiedä miten saan tän loppumaan vai rauhottuuko asia itsekseen,kunhan aikaa menee ja ex löytää uuden kumppanin..
 
Kuulostaa aivan liian tutulta noi sun miehes touhut! Oma exä oli aivan samanlainen eikä helppoa ollut eronkaan jälkeen. Suhteemme aikana häntä ei kiinnostanut panostaa muuhun kun työhönsä, kavereihinsa ja hauskanpitoon. Mutta ero kun tuli kun mies oli aika nöyrää poikaa kauan.

Teit oikean ratkaisun, ja vaikka tuntuu pahalta viedä lapsilta "ehjä perhe" niin olen ehdottomasti sitä mieltä että tekemäsi ratkaisu on paras kaikille ja jonain päivänä kun kaikki vaikeat asiat on käyty läpi niin sinä vielä olet onnellinen!

Paljon tsemppiä vaikeisiin hetkiin :hug:
 

Yhteistyössä