Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Olin aikoinaan sairauskertomusarkistossa töissä. Siivoojan luki kaikki ne sairauskertomukset mitkä oli levällään pöydällä. Kuulin yhden tutun työntekijän puhuvan minijänsä asioista. Ilmoitin ylemmälle taholle vaan koskaan siitä ei kuulunut mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja muscat:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Olin aikoinaan sairauskertomusarkistossa töissä. Siivoojan luki kaikki ne sairauskertomukset mitkä oli levällään pöydällä. Kuulin yhden tutun työntekijän puhuvan minijänsä asioista. Ilmoitin ylemmälle taholle vaan koskaan siitä ei kuulunut mitään.
myös siivoojilla on vaitiolovelvollisuus kaikessa mitä näkevät/kuulevat töissään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.
Ja unohtui vielä: oletko valmis ottamaan vastuullesi tämän "neuvolan tädin" työttömyyden? Vähän lähimmäisen rakkautta soisi ihmisille. Varsinkin, jos on vanhempi, niin töitä voi olla enää hankala löytää. Pohdihan tuotakin.