Nyt teki neuvolan akka viimesen virheensä!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermot menee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Olin aikoinaan sairauskertomusarkistossa töissä. Siivoojan luki kaikki ne sairauskertomukset mitkä oli levällään pöydällä. Kuulin yhden tutun työntekijän puhuvan minijänsä asioista. Ilmoitin ylemmälle taholle vaan koskaan siitä ei kuulunut mitään.

myös siivoojilla on vaitiolovelvollisuus kaikessa mitä näkevät/kuulevat töissään :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muscat:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Olin aikoinaan sairauskertomusarkistossa töissä. Siivoojan luki kaikki ne sairauskertomukset mitkä oli levällään pöydällä. Kuulin yhden tutun työntekijän puhuvan minijänsä asioista. Ilmoitin ylemmälle taholle vaan koskaan siitä ei kuulunut mitään.

myös siivoojilla on vaitiolovelvollisuus kaikessa mitä näkevät/kuulevat töissään :whistle:

Niin sitä luulisi :(

itse kävin neuvolassa,samassa rakennuksessa kuin terveyskeskus ;)
Äidin miesystävän sisko siivoaa tuolla,
tuli jatkuvasti siihen likelle moppamaan että varmasti näki minkä oven taakse menin,saatikka sisälle.
Oli sitten soittanut äitilleni ja udellut mitä minä siellä neuvola lääkärin oven takana odotin ja menin oikein sisällekin ja olenko raskaana?
Tosi kivat :( etenkin kun oli keskenmenoon päätynyt edellinen raskaus ja nyt halusimme salata tuon kunnes suurin vaara ohi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Ja unohtui vielä: oletko valmis ottamaan vastuullesi tämän "neuvolan tädin" työttömyyden? Vähän lähimmäisen rakkautta soisi ihmisille. Varsinkin, jos on vanhempi, niin töitä voi olla enää hankala löytää. Pohdihan tuotakin.

Ajatellaas asia näin , mun pankkitäti kertoilis pitkin mailmaa mun pankki asioita, olisinko valmis ottamaan vastuun hänen työttömyydestään! Jos joku nyt ei ymmärrä niin vaitiolo velvollisuus kun on niin se on ja pitää pysyä.
 
Vaitiolovelvollisuus on asia josta ei saa lipsua! Ilmoita asiasta ylemmälle taholle, sinun asiasi ei ole potea huonoa omaatuntoa siitä mitä tuleman pitää. Tuo on TODELLA törkeää ja mieti, että muutkin voivat kärsiä tuon terveydenhoitajan käytöksestä! On se kumma kun ei voi ammatti-ihminen pitäöä turpaansa kiinni.
 

Yhteistyössä