H
Hermot menee!
Vieras
Kuulin sit ystävältä, joka oli ollut baarissa tiistaina...
Oli sen neuvolan akan tyttö tullut kysyyn Tiinalta (mun ystävä) et onko totta et XXXX on tehny abortin? Tiina oli vastannu et en puhu hänen asioistaan, kuin niin?`
Tyttö oli vastannut, et ei kun äiti vaan puhu, että oli käyny sen vastaanotolla abortinhaku mielessä!!!
Just joo!!!!!!!!
Kävin tosiaan sen akan puheilla ja se ohjat mut lääkärille lähetteen hakuun... Mutta tuskin niitä asioita saa ruokapöydässä kotona jauhaa!! Varsinkin kun tämä on niiiin kytynen kylä et nyt se on takuulla kaikkien tiedossa!
Oli sen neuvolan akan tyttö tullut kysyyn Tiinalta (mun ystävä) et onko totta et XXXX on tehny abortin? Tiina oli vastannu et en puhu hänen asioistaan, kuin niin?`
Tyttö oli vastannut, et ei kun äiti vaan puhu, että oli käyny sen vastaanotolla abortinhaku mielessä!!!
Just joo!!!!!!!!
Kävin tosiaan sen akan puheilla ja se ohjat mut lääkärille lähetteen hakuun... Mutta tuskin niitä asioita saa ruokapöydässä kotona jauhaa!! Varsinkin kun tämä on niiiin kytynen kylä et nyt se on takuulla kaikkien tiedossa!