Nyt teki neuvolan akka viimesen virheensä!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermot menee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermot menee!

Vieras
Kuulin sit ystävältä, joka oli ollut baarissa tiistaina...

Oli sen neuvolan akan tyttö tullut kysyyn Tiinalta (mun ystävä) et onko totta et XXXX on tehny abortin? Tiina oli vastannu et en puhu hänen asioistaan, kuin niin?`
Tyttö oli vastannut, et ei kun äiti vaan puhu, että oli käyny sen vastaanotolla abortinhaku mielessä!!!

Just joo!!!!!!!!

Kävin tosiaan sen akan puheilla ja se ohjat mut lääkärille lähetteen hakuun... Mutta tuskin niitä asioita saa ruokapöydässä kotona jauhaa!! Varsinkin kun tämä on niiiin kytynen kylä et nyt se on takuulla kaikkien tiedossa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hermot menee!:
Kuulin sit ystävältä, joka oli ollut baarissa tiistaina...

Oli sen neuvolan akan tyttö tullut kysyyn Tiinalta (mun ystävä) et onko totta et XXXX on tehny abortin? Tiina oli vastannu et en puhu hänen asioistaan, kuin niin?`
Tyttö oli vastannut, et ei kun äiti vaan puhu, että oli käyny sen vastaanotolla abortinhaku mielessä!!!

Just joo!!!!!!!!

Kävin tosiaan sen akan puheilla ja se ohjat mut lääkärille lähetteen hakuun... Mutta tuskin niitä asioita saa ruokapöydässä kotona jauhaa!! Varsinkin kun tämä on niiiin kytynen kylä et nyt se on takuulla kaikkien tiedossa!

tee ilmoitus
 
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.
 
Olin aikoinaan sairauskertomusarkistossa töissä. Siivoojan luki kaikki ne sairauskertomukset mitkä oli levällään pöydällä. Kuulin yhden tutun työntekijän puhuvan minijänsä asioista. Ilmoitin ylemmälle taholle vaan koskaan siitä ei kuulunut mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Haloo! vaitiolovelvollisuus koskee myös neuvolan tätejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Höpö höpö. Vaikka kylässä ei asuisi kuin 10 ihmistä, th:lla ei todellakaan ole lupaa puhua kenellekään vaitiolovelvollisuuden ulkopuoliselle asiakkaidensa asioista. Vaikka kuinka oma moraali sotisi aborttia vastaan, siitä ei juoruilla. Todella ammattitaidoton th.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Ja unohtui vielä: oletko valmis ottamaan vastuullesi tämän "neuvolan tädin" työttömyyden? Vähän lähimmäisen rakkautta soisi ihmisille. Varsinkin, jos on vanhempi, niin töitä voi olla enää hankala löytää. Pohdihan tuotakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

no voi *****! juurikin sen vika! abortilla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. sama kuin olisi ollut raskausajan neuvolassa ja juorunnut sitten siitä että kyseinen hlö odottaa lasta.. tai mnistä tahansa, niitten pitää pitää turpa kiinni työpaikan ulkopuolella..
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Oletko sä vähän yksinkertaanen? Se ei ole terkkarin päätettävissä jos joku haluaa abortin vaan hän ohjaa oikeaan paikkaan eteenpäin. Vaikka abortti kuinka sotisi terveydenhoitoalan ammattilaasen omia arvoja vastaan, niin hänellä on silti vaitiolovelvollisuus ja asioosta ei todellakaan puhuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Ja unohtui vielä: oletko valmis ottamaan vastuullesi tämän "neuvolan tädin" työttömyyden? Vähän lähimmäisen rakkautta soisi ihmisille. Varsinkin, jos on vanhempi, niin töitä voi olla enää hankala löytää. Pohdihan tuotakin.

Paskat mitään lähimmääsen rakkautta ihmiselle joka noin räikiästi on rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan. Se on täysin sen ihmisen moka jos ei tuon vertaa tiedä miten omalla työpaikalla ja sen ulkopuolella toimitaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Ja unohtui vielä: oletko valmis ottamaan vastuullesi tämän "neuvolan tädin" työttömyyden? Vähän lähimmäisen rakkautta soisi ihmisille. Varsinkin, jos on vanhempi, niin töitä voi olla enää hankala löytää. Pohdihan tuotakin.

No kyllä olen. Minun puolesta joutaa muuttaa vaikka yksiöön vuokralle, aivan sama!
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Ja unohtui vielä: oletko valmis ottamaan vastuullesi tämän "neuvolan tädin" työttömyyden? Vähän lähimmäisen rakkautta soisi ihmisille. Varsinkin, jos on vanhempi, niin töitä voi olla enää hankala löytää. Pohdihan tuotakin.

kannataisi ne työt tehdä niinkuin ne pitää, ei tuollaisia asioita todellakaan missään ruokapöydässä jauheta perheen kesken!! valitusta vaan kehiin ap ja toivottavasti tää täti saa potkut!! oppiipahan jotain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Ja unohtui vielä: oletko valmis ottamaan vastuullesi tämän "neuvolan tädin" työttömyyden? Vähän lähimmäisen rakkautta soisi ihmisille. Varsinkin, jos on vanhempi, niin töitä voi olla enää hankala löytää. Pohdihan tuotakin.

Olisi neuvolantätin kannattanut miettiä omaa työpaikkaansa ennenkuin kotona puhuu vaitiolovelvollisuuden piiriin kuuluvia asioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Ja unohtui vielä: oletko valmis ottamaan vastuullesi tämän "neuvolan tädin" työttömyyden? Vähän lähimmäisen rakkautta soisi ihmisille. Varsinkin, jos on vanhempi, niin töitä voi olla enää hankala löytää. Pohdihan tuotakin.

Jopas on tyhmää provota tällaisesta asiasta. Se on selvää, että neuvolatäti on tehnyt selvän virkavirheen, mutta ei hän siitä virkaansa menetä. Saa huomautuksen, joka on turhan lievä "rangaistus". Ap:lle asian arkaluonteisuus on taas ihan eri luokkaa (millään moraaliasioilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä).

Joo.. pienellä paikkakunnalla sitä ulkopuolisetkin voi tietää toisen pankkitilin saldonkin. Ei ne salaisuudet välttämättä pankkivirkailijoillakaan päde.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

Ja unohtui vielä: oletko valmis ottamaan vastuullesi tämän "neuvolan tädin" työttömyyden? Vähän lähimmäisen rakkautta soisi ihmisille. Varsinkin, jos on vanhempi, niin töitä voi olla enää hankala löytää. Pohdihan tuotakin.

Sä provoat.
Ei kukaan ole noin tyhmä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys:
No, onko pakko tehdä abortti? Noin voi käydä silloin, ihan voit peiliin katsoa silloin. Pienessä paikassa ihan normaalia. Ehkä se halusi saada vain sut ajattelemaan vielä... Voithan sä valittaa, mutta ei tuo mun mielestä neuvolan työntekijän vika ainakaan ole.

siis mikä ei ole neuvolantädin vika, se että se on puhunut tollasta eteenpäin?? Tunnetko paljonkin ihmisiä jotka eivät pysty kontrolloimaan puhettansa? Vaikka vastustat aborttia, niin voit silti käyttää aivojasi ja miettiä vähän ennen kuin kirjoittelet synninpäästöjä syyllisille ihmisille...
 
Huomautuksen tai varoituksen tuollaisesta saa, mutta tuskin virkaansa menettää. Eikä tietenkän ole asiallista puhua vaitiolovelvollisuuden alaisista asioista kotona ruokapöydässä.
 

Yhteistyössä