välillä aivan uskomattomia asioita liikkuu tuolla maailmalla. eräskin kaverin pomo oli minusta jauhanut kaikenlaista. mä en oo omasta mielestä edes koskaan tavannut kyseistä eukkoa, enkä tunne ketään hänen kavereitaankaan
paha oli kuntosalin omistajasta mihinkään valittaa juoruilusta vaikka kovin kävi hermoille mitä sontaa se oli jauhanut :headwall:
toinen homma oli tuossa joulun alla, kaveri sai puhelun et mitkä mun lasten nimet olikaan kun täällä prisman pihalla yks tuulettaa keuhkoja lapselleen. kai mä saan lapseni perään huutaa joka lähti juokseen ulos parkkipaikoille ilman lupaa