Hui, olipas paljon vastauksia.
Mun äitini on töissä samassa laitoksessa tämän neuvolan naisen kanssa, joten äitini soitti hänelle. Myönsi puhuneensa asiasta. Ei osannut selittää sen kummemmin miksi, oli vaan kuulema vahingossa lipsauttanut, kun tyttärensä minut tuntee.
Se ei minua paljon lohduta. Tuskin hetkeen kehtaan naamaani ulos laittaa.
Hän itse lupasi kertoa tästä esimiehelleen, joka on myös äitini esimies. Ehdotti, että myös minä saapuisin paikalle ja selvitettäisiin asia.
Joo, okei, kaikki tekee virheitä, tämä nyt vaan sattui minun kohdalleni.
En tiedä miten reagoin kun maanantaina asiaa aletaan selvittää. Mainettani en ainakaan takaisin enää saa.
Ja menin ensin neuvolaan, koska en tiennyt miten toimitaan tässä tilanteessa. Sain sieltä lähetteen lääkärille mistä taas sain lähetteen sairaalaan.