O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Peesi.Miksi laittaisit lapset hoitoon mielipuolelle? Palkkaa MLL:n hoitaja.
Kauniistipa puhut omista sukulaisistasi. Miksi edet pyydät "mielipuolta" hoitamaan lapsiasi?
Kostohan se onkin kypsää - ja hieno asia opettaa lapselle.Älä välitä, elämä vaan on oikeesti epäreilua! Yritä etsiä hoitoapua muualta. Jonkun elämän huume on yrittäjyys, toisen alkoholi, uskonto työ tai joku muu. Lopputulos on vaan ihan yhtä ruma, syystä viis.
Meidän lasten isovanhemmat ovat työnarkomaaneja (minun) ja alkoholisteja (miehen).Ovat aina olleet ja me olemme kasvaneet sen varjossa. Työ tai oma elämä menee AINA meidän tarpeiden edellle. Harvoin pyydettyä apua ei ole saatu tai sitten se on tullut ehdollisesa ( jos ei tule muuta... tärkeämpää). Pahoitettuamme mielemme ja tästä viisastuneina olemme oppineet pärjäämään ilman isovanhempien apua. Me lapset ja lastenlapset olemme kivoja valokuvissa joita katsellessa voi huokailla ja kaukaa kaivata. Olen kyllä ajatellut muistavani tulevaisuudessa, että en pakota ketään lapsistani vastoin tahtoa tapaamaan jotain vanhaa tuntematonta kääkkää ja hoitakoon työ tai ostakoon työllä hankkimilla rahoilla itselleen hoitoapua, kun ei enää itse pärjää!
Kostohan se onkin kypsää - ja hieno asia opettaa lapselle.
Vanhempieni alkoholismi on koskenut mua, ei mun lapsia. Mun ei lapsilleni tavitse mässäillä kurjuudellani,mitä minulla on ollut lapsena. Sillähän jo omat vanhempani mässäili ja sen "vuoksi" joivatkin, kun heillä oli ollut niin paha lapsuus ja rankka elämä. Sitä tarinaa kuuntelin vuosia, katkeruutta heidän katkeruutta isovanhempiani kohtaa(jotka muuten aina olivat minulle hyviä).
En saannut lainkaan muodostaa omaa mielipidettä isovanhemmistani, vaan se oli vanhempieni manipuloima totuus. Totta, eivät isovanhemmat olleet kultaisia olleet isälleni ja äidilleni. Mutta miksi se katkeruus pitää siirtää lapsiin.
Historiahan vaan toistaa itseään, muodossa tai toisessa.