J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cet:Mäkin voisin ottaa... Kuka keksii mulle sen Oikean naisen?
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:antakaas mullekkin joku....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mrs Shillaleagh :heart: Savanna
Timppa :heart: Lilii
meah :heart: pinki
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:antakaas mullekkin joku....
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja cet:Mäkin voisin ottaa... Kuka keksii mulle sen Oikean naisen?
Emilyn?
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:antakaas mullekkin joku....
Mä en ees muista ketä miehiä täällä oikeesti on... Sä tarttisit jonkun hyvän. Mutta onkohan täällä semmosia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cet:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja cet:Mäkin voisin ottaa... Kuka keksii mulle sen Oikean naisen?
Emilyn?
No ei, en hyväksy kun en moista ole edes huomannu täällä. Mun ihanaiseni jaettiin kyllä jo toisaalle...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:antakaas mullekkin joku....
Mä en ees muista ketä miehiä täällä oikeesti on... Sä tarttisit jonkun hyvän. Mutta onkohan täällä semmosia.![]()
Karl EriRaaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Miu kaa ei oo kukkaa |O
Ots sie Rane
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:antakaas mullekkin joku....
Karl EriRaaja![]()
en ole huomannut koko nikkiä ....
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja cet:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja cet:Mäkin voisin ottaa... Kuka keksii mulle sen Oikean naisen?
Emilyn?
No ei, en hyväksy kun en moista ole edes huomannu täällä. Mun ihanaiseni jaettiin kyllä jo toisaalle...![]()
No ootsa mikään hyvä? Jos oot, saat BootyPepin.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mutta nyt mulle ei jäänyt ketään, ku en kelpuuttanut noita ehdotuksia. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mutta nyt mulle ei jäänyt ketään, ku en kelpuuttanut noita ehdotuksia. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mutta nyt mulle ei jäänyt ketään, ku en kelpuuttanut noita ehdotuksia. :xmas:
Ota Tutankhamon
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mutta nyt mulle ei jäänyt ketään, ku en kelpuuttanut noita ehdotuksia. :xmas:
Ota Tutankhamon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te ette tiedäkään mitään palstan tosisäpinästä![]()