Mitäköhän Non Compos Mentis tuumii siitä, että hänestä on tehty kädenvääntökilpailun palkinto...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Mitäköhän Non Compos Mentis tuumii siitä, että hänestä on tehty kädenvääntökilpailun palkinto...
Alkuperäinen kirjoittaja Just:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Mitäköhän Non Compos Mentis tuumii siitä, että hänestä on tehty kädenvääntökilpailun palkinto...
Lopeta miettiminen, se ei sovellu sulle
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Mä taisin jäädä ilman. Mut voin kyl ottaa naisenkin, oon hirveen laiska siivoomaan ja semmosta - et jos joku kodinhengetär? Missään nimessä ei sitä vatun Majuria tai Karlia tai imperialia.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Mä taisin jäädä ilman. Mut voin kyl ottaa naisenkin, oon hirveen laiska siivoomaan ja semmosta - et jos joku kodinhengetär? Missään nimessä ei sitä vatun Majuria tai Karlia tai imperialia.
Mä annan Timpan sulle :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Mä taisin jäädä ilman. Mut voin kyl ottaa naisenkin, oon hirveen laiska siivoomaan ja semmosta - et jos joku kodinhengetär? Missään nimessä ei sitä vatun Majuria tai Karlia tai imperialia.
ja kukahan voittaa tässä kaupassa??voi elämä, mä en ainakaan huolis, en timppaa, en majuria, karlia, puhumattakaan imperialista
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Mä taisin jäädä ilman. Mut voin kyl ottaa naisenkin, oon hirveen laiska siivoomaan ja semmosta - et jos joku kodinhengetär? Missään nimessä ei sitä vatun Majuria tai Karlia tai imperialia.
ja kukahan voittaa tässä kaupassa??voi elämä, mä en ainakaan huolis, en timppaa, en majuria, karlia, puhumattakaan imperialista
![]()
MINÄ![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Mä taisin jäädä ilman. Mut voin kyl ottaa naisenkin, oon hirveen laiska siivoomaan ja semmosta - et jos joku kodinhengetär? Missään nimessä ei sitä vatun Majuria tai Karlia tai imperialia.
![]()
MINÄ![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Mä taisin jäädä ilman. Mut voin kyl ottaa naisenkin, oon hirveen laiska siivoomaan ja semmosta - et jos joku kodinhengetär? Missään nimessä ei sitä vatun Majuria tai Karlia tai imperialia.
![]()
MINÄ![]()
ei kun minä B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Haluan vääntää kättä TriplaIsän kanssa Non Compos Mentiksestä.
Tuulimylly + Triplaisä + Non Compos Mentis = :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja minä ilmoitan etten ota sikaa säkissä! |O
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jako uusiks |O
|O ai ei kelpaa vai??? MIt vit? Ja mä kun meinasin riemuita että sain ekana :'(
Mistä Patsylle uros?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Minulta yksi kommentti ja taidan jäädä "poikamieheksi"!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Mä taisin jäädä ilman. Mut voin kyl ottaa naisenkin, oon hirveen laiska siivoomaan ja semmosta - et jos joku kodinhengetär? Missään nimessä ei sitä vatun Majuria tai Karlia tai imperialia.
![]()
MINÄ![]()
ei kun minä B)
Alkuperäinen kirjoittaja normihetero:ei taida täältä löytyä tarpeeksi miehiä meille mammoille...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja normihetero:ei taida täältä löytyä tarpeeksi miehiä meille mammoille...![]()
Ei taida löytyä..
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja normihetero:ei taida täältä löytyä tarpeeksi miehiä meille mammoille...![]()
Ei taida löytyä..
ei taida miehet uskaltaa tulla kanalauman keskelle.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja miksei uskaltais |O
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jako uusiks |O
|O ai ei kelpaa vai??? MIt vit? Ja mä kun meinasin riemuita että sain ekana :'(
Mistä Patsylle uros?
Onko sen pakko olla killuttimilla varustettu?
Mä voisin ottaa sut :heart: