Hei nyt mä vasta hokasin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Täällä on taas oltu susia toisille, niinkö? Mä olen ihan ulkona palstan kuvioista, kun olin loppuviikon reissussa. Mutta hyvä vaan, että olet saanut nielaistua turhaan esitetyt kommentit =)

Juu kerrankin onnistuttiin tempasemaan sen verran osuvasti vyön alle että provosoiduin ja vetäisin herneet nekkuun. Eipä tuu toistumaan, sen lupaan ja vannon :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
:hug: Ihanaa, kun et kadonnutkaan!

Haluuksä ton laihisketjun takaisin, vai jatkanko mä sen emona?

Hoidat näemmä sitä sen verran hyvin että ole sä vaan emona =) :hug: . Ja sitten kun kyllästyt niin joku muu hoitaa. Meidän kaikkien yhteinen projektihan se on :hug: =)

Alkuperäinen kirjoittaja turk ilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Täällä on taas oltu susia toisille, niinkö? Mä olen ihan ulkona palstan kuvioista, kun olin loppuviikon reissussa. Mutta hyvä vaan, että olet saanut nielaistua turhaan esitetyt kommentit =)

Juu kerrankin onnistuttiin tempasemaan sen verran osuvasti vyön alle että provosoiduin ja vetäisin herneet nekkuun. Eipä tuu toistumaan, sen lupaan ja vannon :kieh:

Jep, välinpitämättömyys on paras ase noissa tapauksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
nyt mä hokasin että eikö sun nimi ollut aiemmin ilman tuota väliä??? =)

juu oli =) . Mun piti vaihtaa nikkiä, mutta sitten alkoi kaduttamaan. Olisin sit halunnut turkilmaksen takaisin, mutta kone herjas sen olevan jo käytössä. Siks tein sit tällaisen ratkaisun :snotty:

Tai sitten olisit kokeillut nikkiä Turkilmas.Siis isolla alkukirjaimella :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

juu oli =) . Mun piti vaihtaa nikkiä, mutta sitten alkoi kaduttamaan. Olisin sit halunnut turkilmaksen takaisin, mutta kone herjas sen olevan jo käytössä. Siks tein sit tällaisen ratkaisun :snotty:

Ei tullut pieneen mieleenikään, mutta nyt kokeilin ja läpi meni :o . Kiitos :flower: :hug:

Todella minä olen vilpittömän pahoillani mitä tapahtui. Tein su avauksen missä kerroinkin miten itse näin tilanteen. Mielestäni en kyllä läskiksi ketään ole koskaan sanonut, koska olen itse myös iso ihminen. Se, että sanoin lastasi rotevaksi ja isoksi, oli puhtaasi ihan mun suorasukaisuuttani, ei pahuutta.

Itse pahoitin mieleni myös kun koin, että minua turhaan leimataan kiusaajaksi mitä en kokenut olevani. Mutta otan täyden vastuun, olin varmasti liian suorasukainen nettipalstalle (jossa ei toista näe, tunne).
Olen iloinen että tulit takaisin!

T. se harmaa

Alkuperäinen kirjoittaja se harmaa:
Todella minä olen vilpittömän pahoillani mitä tapahtui. Tein su avauksen missä kerroinkin miten itse näin tilanteen. Mielestäni en kyllä läskiksi ketään ole koskaan sanonut, koska olen itse myös iso ihminen. Se, että sanoin lastasi rotevaksi ja isoksi, oli puhtaasi ihan mun suorasukaisuuttani, ei pahuutta.

Itse pahoitin mieleni myös kun koin, että minua turhaan leimataan kiusaajaksi mitä en kokenut olevani. Mutta otan täyden vastuun, olin varmasti liian suorasukainen nettipalstalle (jossa ei toista näe, tunne).
Olen iloinen että tulit takaisin!

T. se harmaa

Aika hienoa että tulit pyytämään anteeksi, kiitos :hug: . Sun ei todellakaan olis tarvinnut kun harmaana kirjoita. Arvostan siis todella elettäsi.

Ja kyllä, mä olen myös vähän herkkänä noista jutuista kun sitä saa aika paljon läskilokaa muutenkin niskaansa. Enkä mäkään mitenkään asiallisesti sitten enää kirjoittanut, aika nopeasti hermostuin ja jälki oli sen mukaista.

Sotakirveet haudattu ja tästä jatketaan :) :flower:

Muoks: Niin ja multa on mennyt tuollainen ketju ihan kokonaan ohi kiukutellessani :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei tullut pieneen mieleenikään, mutta nyt kokeilin ja läpi meni :o . Kiitos :flower: :hug:

Hyvä :)

Oikeasti minä itkin kun tajusin, että loukkasin. Se ei ollenkaan ollut tarkoitukseni! Kuten sanoin siinä su avauksessanikin, sinä ja perheesi olette hyvin viehättävän oloisia! Ja olen aina sanonut, että sinä olet palstan kaunein äiti (vaikken niin ulkoisia avuja halua koskaan arvioidakaan)

Tästä on hyvä jatkaa, olen todella helpottunut! Kiitos, että tulit ihmistä puoli tiehen vastaan!
Kaunista syksyä!
T. sisko

Alkuperäinen kirjoittaja se harmaa:
Oikeasti minä itkin kun tajusin, että loukkasin. Se ei ollenkaan ollut tarkoitukseni! Kuten sanoin siinä su avauksessanikin, sinä ja perheesi olette hyvin viehättävän oloisia! Ja olen aina sanonut, että sinä olet palstan kaunein äiti (vaikken niin ulkoisia avuja halua koskaan arvioidakaan)

Tästä on hyvä jatkaa, olen todella helpottunut! Kiitos, että tulit ihmistä puoli tiehen vastaan!
Kaunista syksyä!
T. sisko

No nyt tuli mulle tippa linssiin :D . Kiitos :hug: . Mä menin nyt ihan sanattomaksi :snotty: .

Voi jukra, näin ne tunteet ailahtelee ja fiilikset myös =)

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: =) =) =) =) =) =) =) :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :hug: :hug: =) :flower: :heart: :hug:

Yhteistyössä