Nyt tarvitsen peukutuksia! =( *Linkit kuviin*

mimmali, vastattu. =)

Kerron kyllä täällä Hampin paranemisesta ja patologin tutkimustuloksista, kunhan ne tulee. =)

Otin juuri dreenit pois koiralta ja vaikken minä fyysisesti voinut pahoin siitä, niin tunnetasolla se on kamalaa. Hamppia sattui ja se katsoi minua silmät suurina, että onko pakko -ilmeellä. :(

Parempaanpäin tässä onneksi mennään pikkuhiljaa. Hamppi jaksoi jo kävellä postilaatikolle minun kanssani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
silitys kuononpäälle, ihana kuulla että vähän pirteämpi toinen jo on.

noita kuvia katselin sun kuvablogista, tuliko se poni teille omaksi? :)
Pah, arvaa onko mies kerennyt tekemään sitä tallia.. :whistle: Lattia on ollut piikattuna varmaan jo kuukauden. Saattaa olla että menee ensikesään.
Minä voin kertoa siitä sitten enemmän puhelimessa. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
en jaksa lukea koko ketjua läpi..mutta siis mikä koiralla oli?? :ashamed: :snotty:
Kasvain vasemmassa lapaluussa. Nyt se on leikattu ja odotellaan patologin tutkimuksia. Sitten tiedetään mikä kasvi se on. Kasvaimen juuret jäi kuitenkin koiran lihaksistoon kiinni, joten uusiutumisen riski on melkoinen.
Tässä pähkinänkuoreen tiivistettynä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
silitys kuononpäälle, ihana kuulla että vähän pirteämpi toinen jo on.

noita kuvia katselin sun kuvablogista, tuliko se poni teille omaksi? :)
Pah, arvaa onko mies kerennyt tekemään sitä tallia.. :whistle: Lattia on ollut piikattuna varmaan jo kuukauden. Saattaa olla että menee ensikesään.
Minä voin kertoa siitä sitten enemmän puhelimessa. =)

Oukei :)
Jos yhtään lohduttaa niin yhtä aktiivista se munkin mieheni touhu on, jos kotihommista on kysymys :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas pitää nostella ja kysyä kuinka koira voi?
Nyt mennään paranemisessa taas taaksepäin. :(
Haavan sisälle on alkanut kertymään kudosnestettä tänään aamulla, ja se on turvoksissa. Saas nähdä joutuuko haavan avaamaan ensi viikolla. :/ Täytyisi saada koira liikkumaan enemmän että ei tulisi enempää nesteitä haavaan.

Koiran isot hörökorvat on olleet eilen ja tänään aikalailla luimussa. Se kertoo aika paljon koiran olotilasta myös. :(

 
sd
ethän anna koiran kärsiä jos näet että paraneminen rupeaa tulemaan mahdottoman vaikeaksi.vaikka se vaikealta tuntuu niin koskaan ei saa pitkittää eläimen kärsimystä jos ei parane vaikka kuinka yrittää,
 
Alkuperäinen kirjoittaja sd:
ethän anna koiran kärsiä jos näet että paraneminen rupeaa tulemaan mahdottoman vaikeaksi.vaikka se vaikealta tuntuu niin koskaan ei saa pitkittää eläimen kärsimystä jos ei parane vaikka kuinka yrittää,
En anna.

Kävin juuri koiran kanssa pikkuisen kävelemässä ja se tykkäsi siitä. =) Otti kepin suuhunsa ja kulki niin onnellisen näköisenä. :heart: Kävely teki selvästi hyvää, haava nimittäin rupesi vuotamaan kudosnesteitä! =)

Koira jäi pihalle touhuumaan muun perheen kanssa, eikä tullut sisälle perässäni kuten normaalisti. Tähän asti se on ollut vain kuistilla katselemassa, mutta nyt oikein innostui itse olemaan ulkona. Siellä se näyttää leluaan kanniskelevan, kuin kurkkasin ikkunasta.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Leikkaus kesti yli kaksi tuntia ja kasvain oli todella iso. Koira on kuitenkin hengissä ja juuri tulin kotiin sen kanssa. *Huh!* Koiruus näyttää tällä hetkellä tältä http://kuvablogi.com/nayta/iso/img1324804.jpg

Pieni osa kasvaimen juuresta jäi koiran lihaksistoon. Toivotaan ettei se uusiudu. Kasvain on nyt matkalla Eviraan patologin tutkimuksiin. Parin viikon kulttua tiedetään sitten mikä koiralla on.

Nyt Hampilla on pitkä toipuminen edessä. Eläinlääkäri sanoi seuraavan viikon olevan kriittisintä aikaa.

Pääasia on että rakas kaverini on kotona ja hengissä!! :heart:
Ja tässäkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saiccu ???
Miten koira tänään on voinut ?
Ihan ok. Nukku edelleen valtaosan ajasta, mutta tuntuu viihtyvän hyvin pienillä lenkeillä. Leikkaushaava tuppaa keräämään kudosnestettä sen verran, että koiraa on liikutettava useasti päivässä. =)

En millään malttaisi odottaa sitä patologin lausuntoa...
 

Yhteistyössä